1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben met m´n Khajit op een missie om alle bolletjes "yarn" in Cyrodiil te vinden en in m´n huis in de Imperial City te flikkeren... |:-
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Dat is helemaal niks waard man. Zorg gewoon dat je zoveel mogelijk potions of ringen van een paar gewicht bij elkaar zoekt van minimaal 100 septims. Ik ben er wel achter gekomen dat je niet oneindig door kan blijven gaan met vol stouwen. Wel jammer, want helaas kan er niet zoveel in een huis in Cyrodiil en al helemaal niet in de IC op het Waterfront District. Dat huis is echt zomaar vol. Vandaar dat ik een hoop loot heb moeten verkopen en helaas maar 25.000 ongeveer mocht vangen. ;):9
     
  3. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat brengt me op een idee. Ik ga gewoon alles wat ik op kan pakken in m´n huis in de Imp city op de grond gooien. Kijken hoe groot ik te teringzooi kan maken in dat hok.
    Kleding, wapens, werktuigen, boeken, eten... alles. :D
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Hint: YouTube!!! ;):9
     
  5. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering de tering, ik had wat items in mn kist neergelegt in de arcane university in de arch-mage kamer (ik heb mages guild al uitgespeelt), gewoon om te zorgen dat ik niet zo snel vol raak met kilo's.
    Dus ik wou vandaag is kijken voor wat items, waren ze allemaal weg :|
    Ik dacht dat het wel kon omdat ik het in mn 1e playthrough ook had gedaan met de thieves guild guildmaster kamer, maar het kon dus niet -.-
    Staff van the king of worms kwijt waarmee ik dode mensen weer levend kon maken, en wat enchanted armour en helmen.

    Das dus best kut, dus weten jullie misschien waar ik nog meer spullen kan neerleggen waar het niet gejat word op dat thieves guild huisje na?

    Hierboven las ik al de huizen die je kon kopen, maar nog meerdere suggesties :)?
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ergens op de grond pleuren, de kisten van de warrior en mages guild resetten soms, maar je kan ook je spul op de grond pleuren bijvoorbeeld voor de Arena dan verdwijnt het ook niet.
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je erge FPS drops van. Had in de Cloud Ruler temple iedereen vermoord, items gepakt van lichamen, en van alle schappen, kasten etc (oftewel alle items in de temple). Ik had toen alle lijken in de openhaard gesleurd, en alle items in de openhaard geflikkerd (erg veel werk, eerst alles voor de openhaard laten vallen, en dan optillen en in de openhaard smijten) :)
     
  8. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er maar zin in hebben. :9
    btw: deel 11 al weer, gaat snel. :)
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0

    lol, heb je het niet in die ene kist gedaan dat als je er iets alchemistisch in doet dat het zich verdubbelt, die vrouw had je nog gewaarschuwt dat het je spullen wegetovert als je er iets anders in doet,
     
  10. ReVster

    ReVster Septims Diefje

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen , ik ben nieuw hier , maar kom jullie dus ook vergezellen in dit topic :)
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.625
    Leuk Bevonden:
    8.769
    Welkom! Veel plezier met een van de leukste rpg's ooit! is er nog iets van een nieuwe uitbreiding opkomst?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Misschien die mod die die gozer heeft gemaakt. Dat filmpje staat wel in het vorige deel van deze topic. Ik ben zeer benieuwd naar die mod en zou hem voor een riant prijsje van max 600 MP wel willen binnenhalen als die ooit komt. ;):9
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je even een linkje of de naam kunnen geven van die mod,
    heb het vorige topic door gespit maar kon nix vinden.

    ik hoop dat nu bethesda zelf geen uitbreidingen meer uit brengt, dat er via forums gestemt kan worden om 1 x in de zoveel tijd een mod uit te brengen op XBL
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.625
    Leuk Bevonden:
    8.769
    hmm lijkt me niet dat dat gaat gebeuren. Zou wel eens een leuke nieuwe quest willen hebben.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    YouTube is mijn beste vriend!!! ;):9
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie Oblivion Mod voor de mod. Vrij mooi, wel een beetje eentonig al dat zand. 8)
     
  17. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg goed uit.
    Alleen wat jij zegt dat er te weinig in staat. :x
     
  18. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer overnieuw begonnen, en blijft toch een geweldig spel _O_

    En die mod ziet er wel ziekelijk meesterlijk uit :D
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  19. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom speel ik hem ook nog steeds. :D
     
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, daar had ik nog speciaal op gelet :p
    Achja, stuff kwijt, shit happens. Ben maar gewoon verder gegaan, wat wil je anders doen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina