1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Twee trailers toegevoegd. GT werkt bij mij voor geen meter en op YouTube staan ook kwalitatief gezien prima en officiele trailers.

    YouTube ken ik veel beter en het werkt voor mij sneller met bijna dezelfde kwaliteit. HD is leuk, maar het gaat uiteindelijk om duidelijk beeld. ;):)

    Skills doe ik morgen even, moet om 6:45 alweer op. ;):)
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Yeah de GOTY is weer in stock bij gameplay. Ik ga hem zo bestellen. 20 euro is toch niet veel :D
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Heb je uberhaupt mijn post gelezen?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gameplay is toch alleen met CC, of had ik dat gisteren verkeerd gezien? :'-(
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nope daar heb je gelijk in. Maar werkt dat niet ook met zo'n virtuele? Mijn ouders hebben een cc dus die bestellen het dan voor mij en dan betaal ik ze terug :)
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, net GOTY besteld bij gameplay. Enige karige is dat je bij je eerste bestelling daar ivm veiligheidsredenen je delivery adress niet mag veranderen tov je billing adress!! Hmmpff moet ik hem 3 uur reizen hier vandaan ophalen als hij er is.

    Nou ja, dat is die 20 euro voor die top game wel waard :D
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb ook GOTY editie vorige week gehaald. Spel is nogsteeds fantastisch. Veel beter/leuker als Fallout 3 imo.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, heb hem de hele tijd gebruikt in gequote stand, maar na tien pogingen werkte YouTube veel sneller mee. ;):9
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Sowieso, gebruik nu maar de nieuwe opzet, deze is echt verouderd. En centreer alles! Je kan het gewoon gebruiken en dan de filmpjes veranderen!

    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    ~
    Uitgever
    2K Games
    ~
    Developer
    Bethesda Studios
    ~
    Genre
    RPG (Role Playing Game)
    ~
    Release datum
    20-03-2006
    ~
    Aantal spelers
    1

    [gb]Informatie[/gb]
    In The Elder Scrolls IV: Oblivion brengt Bethesda de populaire Elder Scrolls franchise naar de volgende generatie consoles. Het werk begon na een succesvolle launch op de Xbox en op de PC van Morrowind. In deze fantasiewereld van 25 vierkante kilometer zul je wederom de held spelen in een groots verhaal. Je zult spelen in de hoofdprovincie van de wereld Tamriel, genaamd Cyrodiil. Je wordt al snel opgezadeld met de taak om de verborgen troonopvolger te zoeken die de lege troon van het land moet opvullen. De vorige Keizer is namelijk vermoord door een onbekende huurmoordenaar en daarmee speelt zich een ramp af in de wereld van Cyrodiil. Op het moment dat de troon onbezet is, gaan de poorten naar Oblivion open. Oblivion is de plaats waar al het slechte en alle demonen die niet thuishoren op Tamriel huizen. Zoals je begrijpt pakken deze demonen de kans om een nieuwe wereld te verpesten en beginnen de vredige dorpjes van Cyrodiil aan te vallen.

    Het is nu aan jou om het sinistere complot te ontrafelen dat Tamriel dreigt te vernietigen en vervolgens de troonopvolger zo snel mogelijk weer op de troon te krijgen. Oblivion maakt naast een volgende generatie grafische engine gebruik van een nieuwe kunstmatig intelligentiesysteem. Dit systeem heet 'Radiant AI' en stelt de computergestuurde karakters in de wereld in staat om hun eigen keuzes te maken aan de hand van de gebeurtenissen in de wereld en om hun heen. Zo besluiten ze zelf wat ze zeggen, waar ze heen gaan en wat ze doen. Zodat het lijkt alsof ze echt leven en participeren in het spel. Ook zijn de gevechten niet compleet meer gebaseerd op kans, maar zul je vijanden als je ze kunt raken, ook echt raken. Het spel zal in zowel normale als ‘Collector’s Edition’ versie uitkomen.
    ^top
    [gb]Screenshots[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top
    [gb]Trailers[/gb]

    Intro:


    Official Launch Trailer:


    ^top
    [gb]Boxshot[/gb]

    [​IMG] [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website[/gb]
    http://www.elderscrolls.com/home/home.php

    ^top
    [gb]Rassen[/gb]
    Argonian:
    [​IMG]
    Breton:
    [​IMG]
    Dark Elf:
    [​IMG]
    High Elf:
    [​IMG]
    Imperial:
    [​IMG]
    Khajit:
    [​IMG]
    Nord:
    [​IMG]
    Orc:
    [​IMG]
    Redguard:
    [​IMG]
    Wood Elf:
    [​IMG]
    ^top

    [gb]Map[/gb]
    [​IMG]

    ^top



    Plus, je gebruikt de youtube codes helemaal verkeerd.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoezo verkeerd?

    Heb nu wel alles gecentreerd. ;):9
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Nou niet zozeer verkeerd maar ZEER omslachtig..
    Als je de volgende code tussen tags zet, krijg je hetzelfde effect.


    [​IMG]

    Dus de code in dat vierkantje tussen haakjes!

    [noparse][yt]nGyw_0IG5s0[/yt][/noparse]
    =
    [yt]nGyw_0IG5s0[/yt]

    Irritant dat we het hierover hebben op pagina 2..

    Anyway, zojuist lvl 10 geworden. Effe de Skeleton Key ophalen :D.
    En ben ook Journeyman in Alchemy, heerlijk is dat. Vooral als Archer :D
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Goed dat je het zegt. Ben inmiddels level 12, ook even de Skeleton Key halen dan. Is wel handig met de thieves guild questline :).
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik heb inmiddels 100 voor speed lol 8). Best snel kereltje.. Verder is ie nogal evenwichtig. Zal morgen even m'n character posten.

    @Goat: wat voor ras ben jij?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alchemy vind ik één van de meest interessante en leuk geïmplenteerde skills in Oblivion! De bonussen die je krijgt per level-up, de voordelen die je krijgt met verschillende apparatuur. Het op pad gaan naar ingrediënten, drankjes maken voor eigen gebruik of voor de verkoop. Je kan er zo veel mee! :D
    Ik heb een Wood Elf met Speed 100 + en dat gaat echt als een trein... niet normaal zo snel. Is best raar.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    High Elf, The Thief als sterrenbeeld. Had beter Wood Elf kunnen kiezen, aangezien High Elf goed is met spells en ik nooit spells gebruik alleen restoration spell.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, daarbij hebben High Elves een ZWAKTE (!!) tegen magie... dat vind ik zo stom.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik wilde net zeggen. Wood Elf's zijn wel ideaal.

    @Willem: Agree! Het leuke aan alchemy is dat je constant naar bloemetjes zoekt enz. Als je gewoon rondloopt zou het saai zijn, maar als je dan ergens een Nightshade ontdekt is dat altijd leuk. Zorgt voor veeel minder verveling.
    Ik had zojuist even 152 Damage Health potions gemaakt :lol:.

    Ik gebruik zelf ook weinig spells, soms Detect Life of Shield. Levelen in Alternation is heel makkelijk en chill, maar doe het eigenlijk nooit 8). Aan het begin richt ik me vooral op Agility, Speed, Endurance en Strength. Daarom zijn m'n Intelligence en Willpower erg laag.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Vond High Elfs alleen vetter als Wood Elfs. High Elfs zitten ook bij Warcraft :+.


    /EDIT: Een tip om je sneak skill te trainen: ga in je shrouded armor van the Dark Brotherhood in hun eigen guild kelder in een donker hoekje sneaken. Plak je analoge stick naar boven met wat plakband (:+) zodat je tegen de muur blijft aan lopen, zo gaat je sneak skill echt als een trein omhoog zonder dat je iets doet.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Idd, Sneak is best makkelijk te trainen. Zelf loop ik meestal achter een Imperial Guard aan :+.

    Enne, Wood Elf's zijn vetter als High Elf's! :p
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vaardigheden, Skills en Informatie plus namen over de verschillende guilds toegevoegd.
    Tevens het systeem van Novice tot Master bijgevoegd. ;):)

    Zo is het voor mij wel genoeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina