1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb de GOTY besteld op Gameplay.co.uk voor 20 euro en 1 cent :)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Het ziet er nog steeds lame uit :p.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Jou mening, maar de post is al honderden keren bekeken en ik hoor nog steeds niemand anders. De meeste reacties en een stuk of 20 edits zijn misschien van mij, maar dat neemt niet weg dat een hoop kijkers nog steeds niet gereageerd hebben en dus ook niet een eventueel kritisch commentaar hebben. Lame kun je het noemen, maar laat jij je beste topic post eens zien en ik oordeel of het naar mijn smaak is of of er iets veranderd kan worden. ;):emo:
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Volgens mij heb ik hier al 3x een voorbeeld van een openingspost laten zien hoe je de startpost nog iets kan verbeteren, bv door hyperlinks. Dus dat slaat nergens op :p.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb gisteren ook al aangegeven dat ik het zo wel genoeg vind. Hoe meer pagina's er in deze topic komen, hoe minder mensen er naar de eerste zullen kijken.

    Naast dat geef ik jou de eer Deel 13 te maken zodra dat nodig is.

    Zullen we dit afspreken en het nu maar over de game gaan hebben of niet?
    Je weet dat de adders van XBW City onze gesprekken wel beoordelen op o.a. inhoud en nut. ;):9
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tyrant, als je het beter kan, draag je zelf iets bij. Maak zelf een startpost en post die hier of PM hem naar Yellow 13 zodat deze hem in de startpost kan zetten. Dat is wat ik er van vind.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Dat heb ik dus al 3x gedaan! :'-(

    Maarja, ik hou er maar over op, want met die startpost word nooit iets gedaan, behalve dan dat rassen ding.
    Ik ga maar weer verder met het spel zelf ;).
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heel verstandig, die heeft vier pagina's stof liggen happen. ;):9

    @ Willem: Ook jij bedankt voor je reactie. ;):):
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Weet iemand nog een goede shop om pijlen te kopen? Ik ben level 11, maar in de winkels waar ik kom hebben ze alleen nog maar steel arrows :'-(. Terwijl ik al vaak Silver/Dwarven en zelfs Elven Arrows vind!
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Thieves guild questline af, The Ultimate Heist _O_.
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ken een ruïne waar je gruwlijk veel pijlen kan vinden. En volgensmij ook met een Shrine quest. Het is echt al 2 jaar terug dat ik dat heb gedaan dus weet het niet zo goed meer. Maar volgensmij ligt die Ruïne rechts boven het dorp dat rechts boven ligt. Haha klinkt wazig maar ik ken de namen niet meer. Volgensmij kon je daar echt 100+ arrows zomaar mee pakken. Zorg er wel voor dat je niet te zwaar bepakt erheen gaat, anders raak je snel overcumbered.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geen shop, maar als je Mehrunes Razor hebt en level 23 ofzo bent dan ben je in de hemel. Ontiegelijk veel loot en ik haal uit die grot soms 100 van elke soort pijl. Ligt er maar net aan hoeveel jij moet verwerken. ;)8)
    Kost geen drol die uitbreiding, na uitspelen vrij buggy, maar o zo de moeite waard en echt totale chaos daar. ;):9
     
  13. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, hoewel mehrunes razor zelf echt een prut wapen is.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja duh, stom dolkje van niks. Nee, onbeperkt kunnen blijven looten is wel vet. Echt, daar haal je een Dagobert Duck Pakhuis per drie dagen vandaan. ;):9

    Zo'n 25.000 goud per drie dagen, of meer als je de hele grot doet en deze niet bugged meer is.
     
  15. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    het heeft natuurlijk wel deadric banishing (% kans op insta kill.) 8)

    mrja dan word het ook niet meer leuk :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, was dat niet 33%? Dus je zou denken 1 op de 3 slagen dood, maar nee, zo werkt het dus niet. :+ Erg jammer.
     
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    ik dacht dat dat zich op je level aanpaste, maar ik vind het gewoon sonde. je koopt een spel om het te spelen en dan neem je vervolgens een item waarmee je bijna niet hoeft te spelen...
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    er is meer in Oblivion dan alleen het vechten :) ik mag zelf altijd graag met 130% reflect damage aan rondlopen, gewoon omdat ik het vechten wel zo'n beetje gezien heb en t lekker vind als de tegenstanders snel gaan liggen. (dan kan ik op mn gemak verder gaan met ingredienten zoeken en drankjes maken)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, dat is ook mijn favo bezigheid. Plantjes opzoeken, plukken en drankjes brouwen. :+ En verkopen!
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    13 mei GOTY besteld, nu al binnen! 3 dagen! dat vind ik echt een recordje waard! bij gameplay.co.uk

    \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina