1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik heb hem al lang gedownload, zal binnenkort maar eens gaan beginnen aan de quest dan :).
    Ik heb bijna die saaie Fighters Guild quests gedaan.. Dan kan ik eindelijk aan de Thieves Guild beginnen en de DB! :D
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fighters Guild is echt vet, maar Thieves Guild is the bomb. Alleen irritant om iedere keer weer 1000 G te moeten jatten zonder de aandacht te trekken. Tip: Marketplace IC en de dure wijken eromheen. ;):)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik heb de Thieves Guild al 3x uitgespeeld, don't tell me. Ik heb nu al voor 400g gestolen waren liggen, terwijl ik nog geen lid ben :p.

    Ik heb btw een ideaal receptje voor de looters: Sacred Lotus Seeds + Flax Seeds = 100 punten feather voor 300 seconden! Ideaal, omdat je er 4 tegelijk kan drinken = 400 feather! :D
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    TG nog maar drie keer en dan bij de vierde keer nog maar 400G gestolen? Hoelang ben je al bezig met stelen dan? ;):9
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb net DB uitgespeeld echt lachen die quests, ga nu denk ik maar eens wat doen aan de TG
     
  6. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn handen beginnen weer te jeuken als ik dit topic lees. Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer eens overnieuw begin met oblivion;)
     
  7. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Weet iemand een goeie plek om spullen te jatten voor de TG?
    Heb Market District al gehad8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bruma of de eerste wijk die je bij de IC binnenkomt via de hoofdpoort. Wonen heel veel rijke mensen en niet mensen. ;):)
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    nou is ff kijkje nemen8)
    Thieves guild is wel lachen, ik wil die hat van de gray fox, hoe heet ie ook alweer
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    The Grey Cowl geloof ik. Niet op doen, verkopen, deugt niet dat ding. Ik vind het echt een slechte beloning voor die stoere quests, met name de laatste. Lame en nog eens lame. Als het om beloningen gaat voor een quest haal je het meeste uit Mehrunes Razor. ;):9
     
  11. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    tja... het is wel grappig dat als je um opzet iedere guard achter je aankomt ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat kun je ook wel zonder door gewoon een guard te doden. ;):)

    Tip: Zoek de spell The Touch of Rage eens op en zie wat je nodig hebt. Supervet en leuk om mee te ouwehoeren in steden en dorpen. ;)O-)
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    kan de spel niet vinden op uesp.net |:- wat doet de spel??:D maakt ut de gozertjes wild ofzo?:p
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja inderdaad, een gekke toestand voor max 30 sec. Spell is soms een beetje buggy, maar werkt ook alleen op non quest mensen. Voor de rest werkt die bijna niet, maar hij is zo vet. ;):)
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    verdorie, kom er net achter dat je voor shivering isles een hard drive nodig heb (heb nu pas geprobeerd en heb een arcade) dat zuigt wel ff hard zeg:'-(
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    HDD worden steeds goedkoper. ;):9
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    tja maar moet ook nog nieuwe batterij voor m'n laptop hebben en geld groeit me niet op m'n rug (ben 14)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dan deed ik wat alle 14 jarige hier doen: Bezoekje aan het lokale bejaardentehuis en je rapport laten zien. Ik bedoel dus niet alleen oma, maar het hele huis bij elkaar.

    Wellicht kun je je nog een reclame in die trent herinneren, anders ben je daar helaas nog te jong voor omdat te kunnen herinneren. ;):9
     
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    haha die is nice moet ik is gaan probere, (of ik vraag gwn m'n laptop batterij als overgang cadeau;))
    mr volgens mij gaan we beetje off-topic
     
  20. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem juist harstikke fijn.

    opzetten>pickpocket/stelen/killen/looten enz>afzetten>nul bounty hebben
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina