1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    We zullen het wel zien, ik denk echt niet dat Bethesda nog verdere uitleg gaat geven hierover want dan spoilen ze de boel gigantisch. Ik zal op 11 november waarschijnlijk wel een flinke tijd bezig zijn met het beslissen van welk ras ik nu ga nemen, ik vind de Argonians er ongelooflijk gaaf uitzien maar zoals iemand hier al eerder zei...als je een mens bent kun je je wellicht beter inleven in de character. Poeh ik weet het echt nog niet..gaat nog heel lastig worden die beslissing. Ik las trouwens dat de Khajits een speciale 'claw attack' krijgen.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wow vet man, iedereen is ook zo'n enorme fan van de onderwereld. :lol:

    Als ik erover nadenk is de wereld van TES IV ruk met de copy paste dungeons en oblivions en saaie landschappen.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Jahoor, mainquest, paar guilds en veel sidequests, maar al lang lang geleden ;) ik weet wel wat oblivion is, daarom zei ik ook dat stuk achter die gates, maar ik snap niet zo goed waarom dat nu in deze skyrim game komt, alhoewel deadric stuff wel nice is ;)
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nu nog niet over na denken, zie ik straks wel als ik dat scherm voor me krijg :)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Wat mij ook tof lijkt is dat Bethesda gewoon elke 2 maanden een klein patchje uitbrengt die de loading screens veranderd _O_.
    Zal vast niet zo lastig zijn, kan een stagaire doen in principe :p.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Euh, oke! 8) Waar slaat dat op? :9 Kwam ik zo enthousiast over ofzo.

    Oh, mja, voor mij is het ook al lang geleden. Ik dacht in eerste instantie dat die painting world niet een side quest was, maar ik denk dat ik t mis heb. :9
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En dan? Steeds nieuwe tips ofzo? Zou wel geinig zijn inderdaad. Maar boeit me aan de andere kant totaal niet. :+
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Verder is er ook nog Paradise. Misschien bedoelen ze ook Shivering Isles (waar zeker iets verandert moet zijn). The painting world was wel een van de tofste plekken in TES4.
    EDIT: oops al weer een pagina verder
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niet specifiek naar jou gericht maar een toevoeging(soort van) aan de discussie over het Oblivion onderwerp. Het klinkt tof maar als het net zo slecht is als in Deel IV hoeft het voor mij niet zo.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ze gebruiken een nieuwe manier van updaten, waardoor ze veel sneller en gemakkelijker bugs kunnen fixen, dus dan lijkt me zoiets ook wel te kunnen ja. Ik vind het geen prioriteit dat ze dit doen,maar het zou wel leuk zijn inderdaad.
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh zo, ja, die plains of Oblivion waren altijd saai. Al waren er wel gruwelijk goede items te vinden. :9
     
  12. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Twee dingetjes die ik net even lees, zou mooi zijn als het zo is:

    Allereerst zal regen in Skyrim ervoor zorgen dat bepaalde dieren in hun hol blijven en dat de NPC`s naar een droge plek zullen gaan en zelfs droge kleren gaan aandoen. Verder zal het ditmaal ook mogelijk zijn om gestolen items te verkopen zolang niemand gezien heeft dat je ze hebt gestolen.

    Mooi voor het gevoel van immersie.

    Dieren zullen in Skyrim niet alleen voor vlees en afleiding rondlopen, maar zijn ook trainbaar met de juiste perks en voorwerpen. Hierdoor kun je verscheidene dieren hebben die mee zullen helpen in een gevecht. Ten slotte is bekend geworden dat de Khajiit een aantal speciale aanvallen kan doen met hun nagels.

    Hier ben ik een stuk enthousiaster over, trainen van dieren, dat kan een zeer leuke toevoeging zijn. En Khajiit die aanvallen kunnen met hun nagels. Yeah! Ik speel nooit met een Khajiit, maar het is wel mooi dat ze ermee aan kunnen vallen met hun klauwen. En Argonians dan? Die hebben toch ook lange nagels? Naja, zien het wel.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat het betekent dat Khajit hun hand-to-hand aanvallen veel sterker zullen zijn. Wel logsich en gaaf dat er aan gedacht is!
     
  14. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker weten! Niet met een Khajiit in een bar fight belanden dus hehe.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Is echt heel erg gaaf van die regen, maar gebeurde dit niet min of meer ook in Oblivion? Het regent niet superveel in Oblivion, dus ik kan het niet even snel uitproberen. Dat dieren trainen klinkt geweldig.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Ze blijven gewoon staan waar ze op dat moment zijn tijdens de regen. Moet je maar eens kijken als op de Marketplace bent in de IC. Die gasten kijken niet op of onder van regen. ;)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Echt nice dat ze het er nu wel ingestopt hebben dan, zijn echt dingen waar ik wel op zal gaan letten. Ongetwijfeld zullen er nog veel meer van dit soort dingetjes in de game zitten. Ben ook heel benieuwd naar die dynamische sneeuw, wat ik ervan begreep is dat het echt op de grond komt te liggen en zich opstapelt, en dat de wind ervoor kan zorgen dat het andere kant opwaait ofzo, zoiets in elk geval.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En dat bladeren ook door de wind kunnen worden verplaatst :D

    Net weer even Oblivion gedaan en dan krijg ik meteen zo'n zin in Skyrim, echt niet leuk :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Precies, want je word gewoon jaloers als je die dingen hoort over Skyrim t.o.v. van Oblivion. Het is niet te vergelijken, want er zit minstens 10 jaar tussen de ontwikkeling van Oblivion en de release van Skyrim. Ongeveer dan. Toen Oblivion uitkwam had met natuurlijk ook totaal andere verwachtingen van Oblivion dan nu met Skyrim. De wereld veranderd met de tijd, zo ook in gameland.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52

    Precies waarom ik juist uitkijk naar Skyrim.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina