1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat is het probleem? De mp van Uncharted vond ik lekker spelen en kreeg prima reviews. Je mening is voor mijn gevoel gebaseerd op een soort algemene stelling dat de mp van een goede sp game nooit iets kan zijn. Dat geldt meestal, maar echt niet altijd :b:
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met een MP blijft het spel langer houdbaar, dus ik juich het alleen maar toe.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde dat ik dat kon zeggen. :+ MP maken kost geld en tijd. Wat beter besteed kan kunnen worden aan de SP.

    Wie weet; misschien was het einde van ME3 beter geweest als ze zich niet zo bezig hadden gehouden met die domme MP/co-op mode. :cool: Hetzelfde met U3.

    Games die overduidelijk SP ervaringen zijn moeten ze niet opeens MP in gaan forceren, alleen zodat ze op het doosje kunnen roepen INCL MULTIPLAYER!

    Ik ben blij dat er nog devs zijn die de ballen hebben om het simpelweg niet te doen (Bioshock Infinite)

    edit: Games met MP langer houdbaar? Meestal valt dat vies tegen hoor. De MP sterft binnen de kortste keren af. Zo veel behoefte is er vanuit de consument ook helemaal niet aan MP.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.815
    Ach, je weet ook wel dat ik zelf ook vaak haat berichtjes heb getypt tegenover multiplayer. Alleen ze doen maar tegenwoordig, speel echt helemaal geen multiplayer meer. Meeste singleplayer games zijn ondanks de toevoeging van een multiplayer nog steeds tof. En om dan te denken wat ze beter hebben kunnen doen met de tijd maakt me echt niet uit, markt is toch al verneukt met DLC en andere crap. Als het alleen SP is krijg je een halve game waarbij je de rest als content moet kopen.

    Mass Effect 3 - Multiplayer toegevoegd, singleplayer was gewoon GOTY shit.
    Assassin's Creed 3 - Sowieso een kut game dus fuck de MP.
    Hitman Absolution - Ondanks dat contracts geen pure multiplayer is heeft IO Interactive toch een toffe toevoeging gegeven aan de game.
    Max Payne 3 - Singleplayer was dik, multiplayer was natuurlijk zo dood.

    Zijn volgens mij de enige games dit jaar die ik gespeeld heb die een MP hebben terwijl het voornamelijk een SP-game is. Ze doen maar lekker, zoals je zegt is de MP van dit soort games toch altijd meteen dood, dus ontwikkelaars zitten er zelf mee. Dat er tegenwoordig nog SP games zijn die geen MP toevoegen blijft tof, zoals ook ongetwijfeld Beyond Two Souls en Tomb Raider.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar de mp van UC2 was dikke prima. Wat is dan het probleem? De MP van Transformers war for Cybertron was ook goed.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja fuck een geforceerde mp. Al heb ik de mp van Uncharted 2 aardig wat gespeeld. Oh en niet te vergeten dat de mp van Gears of War later toe was gevoegd om maar mp te hebben, wat dus perongeluk een groot succes was. Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren bij games
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bioshock 2 (heeel stuk minder dan Bio 1). Mass Effect 3 (minste van de 3 ). Assassin's Creed (hey, sinds de MP is de serie alleen maar achteruit gegaan :p), Ninja Gaiden 3 en zo zijn er nog tig games waarbij de SP tov de delen zonder MP achteruit is gegaan, of waar het inmiddels morsdood is en ze die tijd dus beter anders hadden kunnen besteden. UC2 vond ik juist dikke crap, maar goed.

    Er zijn altijd wel voorbeelden waar het per ongeluk wel goed uitpakt, maar dat is eerder de uitzondering dan de regel. Iedereen altijd maar in een race om de nieuwe CoD te zijn, waarbij ze wel vergeten dat het in 8/10 gevallen faliekant mislukt. Hebben ze nou niks geleerd van een Skyrim die het volgens mij redelijk heeft gedaan zonder MP (al komen ze daar nu weer met een MMO 8))

    Het grote probleem is dus dat het overal, of het nu past of niet, bij geforceerd wordt. Fuck, zelfs God of War heeft nu MP en is ook nog de grootste focus tot nu toe. Ja, dat is waarom iedereen zo een fan is geworden van die serie....
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De meeste mensen die MP willen spelen kiezen toch voor Halo, CoD, BF of in ieder geval voor de toppers in hun genre

    sommige games moeten echt een MP hebben (racegames, sportsgames etc), maar als je een verhalende FPS maakt of een RPG/shooter zoals ME dan hoeft het van mij echt niet

    ik zal de MP in Dishonored of Max Payne nooit gaan spelen maar vind het hele toffe games. En de MP van bijvoorbeeld Spec-Ops of noem maar een andere goeie SP van dit jaar is nu toch al uitgestorven (en kan toch niet op tegen de grote MP games)

    wat mij betreft moeten ze het alleen doen als het iets toevoegt

    zoals bijvoorbeeld in Dark Souls, daar is het echt uniek en voegt het wat toe.

    Maar als je het er gewoon opplakt zodat je het achter op het hoesje kan zetten sla je vrijwel altijd de plank mis volgens mij

    vind t ook prima dat bijv Infinite geen MP krijgt

    Ik heb die van bioshock 2 nooit aangeraakt en er bij deel 1 nooit naar verlangd

    die van UC had wat moois kunnen worden en zoveel TPS met goede MP zijn er niet (op de xbox heb je gears maar op de ps3 eigenlijk alleen socom) maar Last of us zou wat mij betreft gerust helemaal om het verhaal mogen draaien
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En Dragon's Dogma! :cool: Niet direct MP, maar toch, ehm... 'sociaal'. En uniek.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij met een goede multiplayer als het verhaal erg kort is zoals bij Uncharted, waar ik wel rekening mee hou.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook een goed voorbeeld inderdaad
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het gewoon niet bij de game passen.
    Multiplayer bij Uncharted kan het nog wel en AC ook. Maar wie speelt nou de MP van AC een jaar? Niemand toch? Al die tijd kunnen ze imo beter in de SP steken. AC is nog steeds een bug fest. Ze verliezen meer mensen met een buggy SP dan dat ze er winnen met een MP.

    Uncharted is een ander soort game en dan kan het erbij horen. Of het nou iets toevoegt is een andere vraag. Bij sommige games hoort het gewoon niet en past niet bij het verhaal etc. LA Noire met MP zie je het al voor je. :p
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sorry dubbel post
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Awesome. Maar als GTA V in mei los komt ben ik bang dat deze uit mijn oog verdwijnt.. dus doe maar een week voor GTA. Dan kan het nog :+.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]


    [​IMG]

     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die melee booster vind ik nogal lame


    dat is gewoon een oneerlijk voordeel
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dude lijkt echt op Sam Fisher :+

    Game ziet er wel echt geweldig uit
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo lame om een demo te bundelen met een (totaal) andere game.:mad:

    GoW interesseerd me niet maar de demo wel, en ik ga echt niet een game kopen om een demo te kunnen spelen....hopelijk komt de demo ook gewoon in de store.
     

Deel Deze Pagina