1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Last Remnant

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 jun 2008.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    864
    Volgens mij helemaal niks, behalve dat de engine iets soepeler loopt. Op de 360 heeft hij veel last van trage opbouw en haperingen. Op de PC Scheen dat redelijk verholpen te zijn.


    @ Zipnap. Ben nu voorbij

    de Gates of Hell en net op Disc 2. Kan idd niet meer de oude quests doen. Helaas. Maar ach het gaat me ook niet helemaal om de 1000/1000, als ik de game maar gewoon goed en leuk kan uitspelen :)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dan ga je zo goed. Je bent dan ongeveer op de helft, al valt er nog veel te side questen.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De PC versie is ook iets makkelijker en dat komt omdat je geen limit hebt aan het aantal leiders dat je in je teams kunt opnemen. Je kunt dus veel meer sterekere members meenemen. Ik de 360 versie moest je een hoop generieke soldaten meenemen, die veel minder sterk zijn en vaak veel minder HP hebben!
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben nog steeds niet aan deze game begonnen. Koop steeds naar nieuwe spellen en kom dan maar niet aan deze toe...
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Da's... fijn om te weten, GForce. ;)

    Maar je wilt hem dus nog een keer graag spelen begrijp ik uit je reactie? Het is zeker geen instap model voor het JRPG genre, maar ondanks alle tekortkomingen heb ik me erg vermaakt met deze titel. Ik vond het zelf wel leuk dat je zelf veel moest uitzoeken bij deze titel. Dat komt weinig voor bij JRPGs.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem wel heel ff gespeeld en vond hem zeker interessant. Iedere keer komen er echter weer andere games uit die ik dan weer koop. Ga hem waarschijnlijk nog wel proberen voordat White Knight Chronicals komt.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Die hou ik zelf ook in de gaten. Denk alleen dat ik er niet aan toe ga komen tussen ME2 en FFXIII
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Is deze game 15 euro waard? Ben een liefhebber van RPG's maar heb veel negatieve kritiek over deze game gelezen
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is deze game zeker waard. De game kan soms frustreernd zijn, maar overal is het een lekkere game waar je lang zoet mee zult zijn.

    Ik zou hem wel spelen met een guide omdat er quests missable zijn ...
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Is het vechten nou echt vervelend omdat ze te lang duren? Heb wat filmpjes op youtube gezien en dat zag er nogal omslachtig uit..
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.474
    Gewoon spelen met Xbox360achievements roadmap, hoef je geen dure guide te kopen ook.

    Ik heb deze trouwens ook via ebay voor een prikkie op de kop getikt. Heb nu naast Star Ocean en FF XIII, die ik nu speel, dan deze en Magna Carta 2 liggen. :D

    Edit: Ik keek net in de brievenbus en heb m zelfs net binnen gekregen. :cool:
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vond Last Remnant ook erg leuk. Vooral erg uitdagend, guide bij de hand aanbevolen. Er valt veel uit deze game te halen als je goed oplet.

    Helaas was het wel een technisch zwak uitgewerkte game. Ik hoop nog steeds dat een tweede deel gemaakt wordt met dezelfde features, maar dan een soepelere engine.
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ga hem dan wel halen denk, niet een game on in 1 keer uit te spelen maar meer zo'n zondagmiddag game als Eternal Sonata?
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat ik wel ruk vond was het feit dat je weinig controle over de battles had.
    Je had heel weinig opties en je hoefde nauwelijks na te denken.

    De stijl daarentegen was wel erg goed (zelfde als die van Resonance of Fate)!
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb er ook erg mee lopen kloten, maar je had wel degelijk erg veel controle over de battles en je moest zeker nadenken, met name bij de grotere bosses.
    De absolute Conquerer was echt een bitch om te verslaan!
     

Deel Deze Pagina