1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Last Remnant

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 jun 2008.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe zijn de achievements voor deze game eigenlijk?

    zijn ze story based of??
     
  2. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Tja gewoon achievements, je koopt er niks voor. 8)

    Die wapens kun je verbeteren allerlei componenten die je vind.
    Ook nieuwe wapens maken ect.
    Armor niet, je krijgt wel van David nieuwe armor.

    Ja muziek is echt super goed, past er uitstekend bij.
    9 of 10 mag je wel invullen.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    op de vraag van xbox freak dus, maar dan wat uitgebreidde. Is het mogelijk nieuwe wapens/armor/etc te kopen? Zoja als je dat draagt/gebruikt is het dan ook daadwerlijke te zien als je rondloopt/vecht of zie jezelf continu in standaard outfit?
     
  4. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Gulzigheid is 1 van de 7 zondes. Heeft met eten en drinken te maken. Ik heb het spel niet gespeeld maar ik kan me zo voorstellen dat als je dan iets eet of drinkt de stats anders zijn (van dat eten en drinken) dan normaal. Dus een dikke plus erbij en ergens anders weer een dikke min. Een van de straffen (volgens de blablabijbel) van gulzig zijn was het eten van slangen en/of pappestoelen. Mja ik heb het spel nog niet gespeelt dus ik heb geen idee of dit kan noch wal raakt
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit al dagen te twijfelen of ik em nou moet halen of niet
    ik ben een grote fan van final fantasy/blue dragon/lost odessey

    is dit een aanrader??
     
  6. dark lars

    dark lars Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind wel eigenlijk, kan me totaal neit vinden in de review van ign.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mooie uitleg. ;)

    Alleen komt het volgens mij niet op deze manier in het spel terug... denk ik. Zoals ik al zei, de betekenis van de woorden is mij wel duidelijk. Maar wat het dan in het spel doet niet. En dat is wel met meer dingen bij LR. Op zich niet erg hoor. Het is gewoon een RPG die je niet alles vertelt en waarbij je zelf veel dingen nog moet uitzoeken.

    Laatst had Rush een of andere "vortex" aracana magic geleerd (ging automatisch af in een gevecht), waarmee hij alle groepen tegenstanders uitroeide!

    Later las ik ergens op een forum dat daarvoor je teammembers in een bepaalde positie / formatie in het veld moeten staan. Tja, je moet er maar achter komen he. :)
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    uitleg aub O-) ?
     
  9. dark lars

    dark lars Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ze halen maar door op dat het technisch niet goed is terwijl ik er totaal geen LAST van heb
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En wordt dat ook beter als hem installeert op je HDD?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij werd alles na het installeren wel minder.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En is het dan goed te spelen?

    Btw, jij hebt Infinite en deze toch allebei he? Welke raad jij me aan?
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zou iemand me wat meer over de gameplay van dit spel willen vertellen..

    ik blijf maartwijfelen of ik em moet halen
    I love turn based rpgs als final fantasy/blue dragon en LO
     
  14. dark lars

    dark lars Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben weer wat verder vind het echt leuk. maar ben neit goed in omschrijven, ik denk als je rpg's zoals FF leuk vind dat je deze ook wel leuk vind
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben in rpgs wel erg gewent dat je een sterke band krijgt met de hoofdpersonen.. en meestal heb ik ook een groepje van 3-4 man waar ik me vooral op focus en dan helemaal ''gek/fan'' van word
    is het bij deze game ook zon geval?
    want ik hoor dat je allemaal mensen kan huren ofzo... en dat je infeite helemaal geen speciaal iemand meer heb ofzo?
     
  16. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een ff/rpg fan bent is deze game een "must have" vind ik.
    Het battle-systeem is net ff wat anders maar in zeer positieve zin, het is een stuk flotter en minder houterig als een standaard turn based.
    Ik zit nu op iets van 15 uurtjes en moet zeggen dat ik veel moeite moet doen om me nest in te gaan, je kent het wel....:thumbs:
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een vraagje.

    Ik zit nog steeds heel erg te twijfelen om deze game te gaan halen. Ben een fan van RPGs (vooral Japanse) maar bij ndeze twijfel ik toch heel erg. Het verhaal zal allemaal wel weer prima zijn denk ik maar hoor echt dat het heel heel houterig is. dat de laadtijden lang zijn en dat er heel veel pop up s zijn.

    Wat is heir precies van waar want review sites overdrijven soms zo erg (persoonljk kunnen laad tijden me weinig schelen)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Howdy,

    Als je Last Remnant op de HDD zet zijn de laadtijden echt niet te lang. Geloof me maar, ik hou ook niet van lange laadtijden en het valt reuze mee bij LR. Dat wil zeggen... op de HDD. Draai je het spel vanaf DVD, dan zijn de laadtijden inderdaad te lang (vooral omdat het er erg veel zijn).
     
  19. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het nu ongeveer 10 uurtjes denk ik maar ik weet zeker dat dat er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer gaan worden! Het is alleen geen Final Fantasy - X. die heb ik echt grijs gespeeld op de PS2. Ik zal em nog even op de HDD zetten. mss worden de laadtijden en de laggy beelden in de gevechten minder! Vind dat de beelden nou soms wat haperig overkomen!

    Ook vind ik het een beetje vreemd dat je op elk moment in de game kan saven, had liever om de 500 meter een savepoint gehad! dit vind ik meer toevoegen dan dat je na elk gevecht kan saven. Ook vind ik het jammer dat je na elk gevecht weer 100% bent. Zodat je niet met potions hoeft te gaan werken om bij de volgende savepoint te komen.

    maar behalve deze minpunten vind ik de game toch goed genoeg om te blijven spelen, zegt ook wel wat!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  20. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh...?

    Nja ieder zn ding natuurlijk maar altijd kunnen saven vind ik juist een enorm plus punt.

    Vandaag besteld bij play.com voor maar €25,49 \o/
     

Deel Deze Pagina