1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    SQ doe je al, maar probeer ze vooral op een gelijk nivau te doen, of iets hoger. En op tijd, anders krijg je er geen kut aan XP meer voor. En vooral alles activeren qua quests, dan zie je meteen wat er allemaal rond je level te doen is. Zelf zat ik bij mijn eerste keer ook te kutten hiermee, maar had redelijk snel level 20 te pakken. Als je weet hoe, dan gaat het ook snel.
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Oh speel pas 8 uur, dacht al haha.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tegen de tijd dat je letterlijk alles gedaan hebt, inclusief expansions, zit je wel ergens tussen de 100 en 500 uur. :+
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ergens tussen de 8 en 500 uur. ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hehe, zat er maar 92 uur naast met mijn minimum berekening. Wat is 92 uur ook in deze game? :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    92 uur.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Droogkloot! :p
     
  8. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Main questen. Die geven bakken met XP weg


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Moet je ze wel op je eigen level doen want als je te hoog bent krijg je er maar 70 XP voor ofzo.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Boeien toch.

    Als je weinig krijgt ben je niet under leveled dus waarom zou je dan nog willen levelen?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Omdat het nog wel een strijd is om op een level te komen waar je bijvoorbeeld aan één van de expansions of hogere level quests kan beginnen. Ik geloof dat de eerste expansion pas rond level 35 begint, nou veel succes als je dan teveel overslaat. ;)
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gisteravond weer even 2 uurtjes ofzo gespeeld. Had per ongeluk denk ik een missie aangenomen die iets boven mijn niveau lag, dus was opeens in een grot op zoek naar een de ovebrlijfselen van iemand's broer, en er waren wat spinneneieren die ik met vuur verwoestte. So far no problem. Toen een paar level 5 spinntjes. Again, ik ben bad-ass, dus no problem. Toen een fucking grote spin. Problem! PROBLEM!!!!!

    Anyway, na een stuk of wat keer proberen, inclusief fucking lange loading times na iedere x dat ik dood ging, eerst geprobeerd weer zwemmend terug de ingang te vinden, maar toen dat niet echt wilde lukken, maar terug naar een oude save gegaan, en eerst maar even in het eerste gebied een beetje rustig exploren en kleine missies aannemen...
     
    Jorrie en Rossi46 vinden dit leuk.
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb er ondertussen alweer 40 uurtjes inzitten. Level 19. Mooie game zeker maar soms een beetje langdradig qua missies.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vanavond even die cave met Keira uitgespeeld, waarbij je tegen een Wild Hunt vecht. Was even bang dat het heel lastig zou gaan worden, want mijn Silver Sword was kapot en kon hem niet repareren, maar viel uiteindelijk goed te doen. Ook nog een puzzeltje gedaan aan het einde van de cave, soort kleine side-quest met Keira, en toen voor de eerste keer naar een mooie grote stad voor de Baron's dochter.

    Blijft wel kut dat je gewoon zo bar weinig geld hebt en er als een zwerver bij loopt in karige armor/kleding, maar ja... Ook nog steeds pas level 5. Wel een hip nieuw kapseltje en mijn baard geschoren bij een barber, dat dan weer wel.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Later vind je wel relic wapens die je voor een leuke prijs kan verpatsen. Level 5 is natuurlijk ook nog niks en logisch dat je nog in armoedige kleren rondloopt.

    Je kunt voor speciale Witcher armor gaan maar die diagrammen moet je vinden. Ziet er net wat luxer uit (ok, de eerste levels niet :+)
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik weet volgens mij nog niet eens wat diagrammen zijn. :confused:

    Ik wil die strak zwarte S&M armor wel, die hij in het beginscherm draagt.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Diagrammen zijn blauwdrukken voor uitrusting. Je kunt ook craften in deze game namelijk. :thumbs:
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik denk dat ik mijn ps4 goty verkoop en opnieuw aan deze game begin zodra de Xbox one X uit is incl. de beloofde graphics patch.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    NIET DOEN!!! Ik heb heel veel gekut gehad met savegames. Als je straks een nieuwe editie koopt, of opnieuw de GOTY koopt, maar dan met de laatste patches, dan pakte die je saves niet meer. Ik heb de GOTY ook gekocht, in de veronderstelling dat die mijn save game wel zou pakken uit de cloud. Niet dus. Heb een paar uur zitten googlen en frustreren en kwam uiteindelijk een artikel tegen dat de game zo ontwikkeld is door CD Projekt RED.

    Grootste minpunt aan deze game! Gekut met de saves! Hou die GOTY aub, zeker als je er al een paar honderd uur in hebt zitten. Overnieuw beginnen hoeft niet erg te zijn, maar in dit geval zwaar onnodig door dev gekut rond de saves.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Er staat toch echt opnieuw beginnen.
    Dan heb je geen saves nodig lijkt me (sowieso lastig als je van ps4 naar xbox one x gaat...)
     
    Cyndris, nawa, GillesD12 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina