1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Threads in de mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door de bengel, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gemerkt dat veel mensen in de mile, waaronder ik, zich storen aan het aantal nieuwe deeltjes wat constant wordt geopend door Nerrion.
    Ik weet niet waar het op gebaseerd is dat er bij 1000 posts een nieuw deel geopend mag worden, maar kan dat niet gewoon afgeschaft worden of anders verhoogd naar 2000 posts of meer. Want ik zie het nut niet echt van telkens een nieuw deel met dezelfde startpost.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Laadtijd forum minder
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.572
    Waarom erger je je eraan dat Nerrion nieuwe deeltjes opent dan? Wil jij dat doen? :p
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat.


    Een tijd geleden hebben we een proef gedraaid door het 'nieuwe deeltjes'-beleid af te schaffen. Dit was geen succes. Binnen korte tijd was het duidelijk te merken in de prestaties van de server. Een forum draait simpelweg sneller als er bij iedere klik slechts kleine threads geopend hoeven worden. We zijn ook zeker niet het enige forum dat met topicdelen werkt. :)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.572
    Precies, als Tweakers het doet zal het wel handig zijn :+
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke.
    Dan houden we het maar zo he :+
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, als het is opgelost, gooi ik deze dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina