1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tournament] FIFA World Cup 2010

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 1 mei 2010.

  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Aha dus Ivoorkust is mijn volgende tegenstander :D
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Viktor kunnen wij onze wedstrijd al spelen??
     
  3. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond mn wedstrijd spelen tegen benny.. heb een drukke week gehad met tentamens enzo, maar nu heb ik wel een gaatje:)
     
  4. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nigeria - Spanje is gespeeld! Na een zeer spannende wedstrijd, met de openingsfase duidelijk voor Nigeria, heeft Spanje uiteindelijk aan het langste eind getrokken: 3-4

    Doelpuntenmakers Nigeria:
    - Yakubu 3x

    Doelpuntenmakers Spanje:
    - David Villa 2x,
    - Fernando Torres,
    - Cesc Fabregas

    Goed gespeeld Benny, je was lastig zat!
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    pApzAkkii - Benny (Spanje - Nigeria)
    4 - 3

    Heb nog aardig tegenstand kunnen bieden maar spanje is wel van een paar klasses hoger dan nigeria.. ik kwam verrassend 2-0 vóór, binnen het kwartier volgens mij al.. Spanje heeft zoveel kwaliteit die scoorden simpel de 2-2, paar keer tikken en je bent langs die afrikaanse verdediging.. en die keeper is ook niet veel soeps haha.. Spanje maakte de 3-2 , ik kwam direct daarna weer verrassend op 3-3.. toen nog een simpel uigetikt doelpunt van spanje en dat bleek later de winnende te zijn..

    ik heb me best gedaan, kan mezelf alleen verwijten dat ik sommige tegengoals iets te makkelijk weggaf voor mn gevoel maar dat kan ook aan de Nigerianen liggen haha

    papzakkii, goed gespeeld en succes verder.. je hebt echt geluk gehad dat je spanje hebt geloot ;)
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    De wedstrijden voor de halve finales mogen vanaf nu gespeeld worden :thumbs:
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Griekenland (CRonaldo7/o Santino o) - Spanje (pApzAkkii/pApzAkkii)

    Uitslag: 7-1

    Doelpuntenmakers:

    0-1 Fernando Torres
    1-1 Amanatdis
    2-1 Salpigidis
    3-1 Seitaridis
    4-1 Mantzios
    5-1 Amanatidis
    6-1 Mantzios
    7-1 Katsouranis

    Over de wedstrijd:
    Dik verdiend gewonnen. Ik raakte al in de 2de minuut de paal. In totaal raakte ik deze wedstrijd 3x de paal. Ik had veel meer kunnen scoren maar Cassillas hield ook nog wat tegen. Zijn doelpunt kwam gewoon omdat Torres nou eenmaal veel sneller is dan mijn verdedigers en mijn keeper ging alvast liggen. Het was voor mij wel lekker spelen tegen Spanje omdat de grieken fysiek veel sterker waren. Torres en Villa waren alleen kwa snelheid gevaarlijk maar mijn verdedigers lieten die 2 een paar x mooi vliegen :D. Papzakkii goed geprobeert volgende keer beter man en succes voor andere toernooien mocht je daaraan meedoen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  8. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me maar aan bij deze woorden.. Wat betreft jou speelstijl ligt me dat ook helemaal niet..|:- Dus wist al gelijk dat het een heel lastige klus ging worden..

    Succes in de finale, en ik kom je nog wel is tegen bij een ander toernooi..

    Is er btw een wedstrijd om 3e/4e plek?
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt man
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ivoorkust 4-0 Verenigde Staten

    Ik vind het een terechte uitslag. Ik had meerdere kansen dan de VS die ongeveer 3 doelpogingen gehad hebben, en zelf raakte ik nog 2 keer de paal.
    Hij had last van lag, maar ik niet dus het probleem ligt bij hem denk ik.


    Drogba 3x
    Kalou
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ivoorkust 4 - 0 Verenigde Staten

    Terecht verloren, maar...

    Wederom een wedstrijd met een dramatische verbinding. In de rust rstrikwerda hierop gewezen met als reactie: ik heb nergens last van dus het ligt aan jou.
    Ik irriteer mij mateloos aan zulke reacties. Ik heb vaak zat mensen met klote verbindingen gezien terwijl het er bij hun zelf prima uitzag. Bijvoorbeeld met CoD; Ze laggen over je scherm heen maar als je een killcam terug kijkt zie je dat ze nergens last van hebben. Dus die theorie van "Ik heb nergens last van dus het ligt aan jou" gaat voor mij niet op. Dit is nu al de 2e keer in dit toernooi. Van mezelf weet ik dat mijn glasvezel verbinding prima werkt. In de rust ook nog gekeken of er downloads aan stonden maar ook dat was het geval niet.

    Nogmaals ik heb terecht verloren, maar ik kon ook gewoon echt niks brengen met deze verbinding.
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit is dus mijn hele punt, maargoed blijkbaar werkt dat zo hier :b:

    oja, en voor ik reacties over me heen krijg in de trend van "slechte verliezer", dat is mijn punt niet. Ik heb terecht verloren maar stoor mij aan zulke reacties en beredeneringen. Maargoed misschien moet ik die theorieën ook maar gaan gebruiken. Zoals TobiasBB mij zei: Jij was de host dus het lag aan jou....

    Verder vond ik dit een erg leuk toernooi. Net als pApzAkkii ben ik benieuwd naar een evt. wedstrijd om de 3e/4e plaats.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat voor lagg heb je dan precies ?
    Ik had altijd last dat de response time van de spelers 1/2 seconden later was en dat ik als ik pass dat ik dan nooit weet waar de bal naar toe gaat.
    Had hier ook in deze toernooi last van alle gespeelde wedstrijden.
    Dus ook tegen Strikwerdaajax die mij in kwartfinale versloeg.
    Nu is alles gewoon weer normaal bij FIFA en heb tot nu toe geen lagg meer op FIFA maar kan ik niet connecten met strikwerdajax en andere gasten van xbw
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik had ook last van 0,5 seconde vertraging ongeveer. Connecten heb ik nooit problemen mee en NAT staat open.
    Die vertraging was vooral deze wedstrijd vervelend omdat Strikwerda erg sterk is in de omschakeling/counters. Je moet dan direct kunnen reageren en met zo'n vertraging lukt dat gewoon niet. En kansen creeren verloopt ook niet echt vlot..
    Maargoed, ik leg me erbij neer. Vind het alleen jammer dat er zo wordt gereageerd als je het opmerkt.
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zeg niet dat het probleem bij jouw ligt;) ik denk dat.
    Misschien lag de probleem ook wel bij mij, maar ik had er zelf helemaal geen last van.
    Dus ik weet niet wat het dan is, maar sinds ik een wireless adapter heb kan ik idd minder vaak connecten met anderen terwijl me NAT open staat.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Viktor, misschien dat je een update kan doen + een aankondiging om de finale te spelen ?
     
  17. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo de finale is gespeeld :D

    Griekenland CRonaldo7/ o Santino o - Ivoorkust StrikwerdaAjax/Rstrikwerda

    Uitslag: 3-2

    Doelpuntenmakers:

    0-1 Kalou
    1-1 Mantzios
    1-2 Mantzios
    1-3 Gekas
    2-3 Kalou

    Over de wedstrijd:
    Hele spannende wedstrijd ik had wel 1 jody bernal doelpunt maarja die tellen ook xD! Ik denk uiteindelijk wel verdiend gewonnen ik was toch net iets beter. goed gespeeld :D!
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja was leuke pot:D gefeliciteerd:p

    Had het erg lastig met je verdedigende opstelling:p en vooral Mantzioss,,,, wie kent hem niet.
    tog terecht.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speelde gewoon 4-1-2-1-2 hoor :D alleen ultra defensief :cool:
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gefeliciteerd Ronaldo, leuke finale zo te lezen :)
    Ik stuur je de game deze week nog op :thumbs: veel wank plezier :+
     

Deel Deze Pagina