1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Trackmania Turbo

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 16 mrt 2016.

?

Voor welk platform ga jij deze game halen?

  1. PC

  2. PlayStation 4

  3. Xbox One

Results are only viewable after voting.
  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]

    Platforms

    PC
    PlayStation 4
    Xbox One


    Trailer





    Informatie

    Test je vaardigheid in originele omgevingen en daag vrienden thuis (offline splitscreen) of online uit.

    • 4 OMGEVINGEN = 4 SOORTEN GAMEPLAY
    - Rollercoaster Lagoon: speel met de zwaartekracht in een tropisch paradijs en race op magneetcircuits.
    - International Stadium: rij als een professional om de circuits van deze wereldwijde competitie te beheersen.
    - Canyon Grand Drift: drift op smalle circuits in dit rode canyonlandschap.
    - Valley Down & Dirty: stuur in de lucht en spring tussen de heuvels door op het platteland.

    • CAMPAIGN
    Ontgrendel 200 unieke circuits met ruim 5 niveaus. Rij naar de top van het wereldklassement!

    • DOUBLE DRIVER
    Voor het eerst in een racegame kun je een vriend uitnodigen om 1 auto met 2 controllers te besturen!

    • TRACKBUILDER
    Ontwerp je eigen circuits of genereer willekeurige parcours. Sla ze op en deel je beste circuits, zodat de competitie eeuwig duurt



    Release


    24 maart 2016



    Video's






    Screenshots


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Overig

    Steam
    http://store.steampowered.com/app/375900/

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Leuk, even downen....:D
     
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Heb de closed beta al gespeeld en vond het niks. Met name de bizar lange laadtijden vond ik echt niet kunnen voor zo'n arcade spel.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Bizar, ik krijg de melding. Beta is over... Wtf...
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol begint pas morgen zie ik net.:oops:
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Klopt inderdaad, heb het even aangepast :whistle:

    -

    Heb zelf de beta maar even kunnen spelen. Voelde wel vernieuwend en speelde opzich wel lekker. Lange laadtijden kan ik me niks van herinneren..
    Ben altijd een groot fan van Trackmania geweest. Maar dan specifiek de United Forever versie. Trackmania 2 heb ik maar even gespeeld en vond ik de besturing niet zo fijn. Ben benieuwd dit weekend, maar heb hem wel al gepreordered op Steam :rolleyes:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2016
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben ook benieuwd. Vind dat soort games altijd leuk voor er zo tussen door.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb hem een tijdje gespeeld op de PS4, wel leuk maar een van die eerdere TM's vond ik toch leuker.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Precies daarom inderdaad. Effe lekker casual knallen na een tijdje serieus te hebben gegamed of als ik effe niet weet wat ik moet spelen

    Ben benieuwd hoe deze game speelt met pijltjes toetsen. Dit ben ik gewend van Trackmania United namelijk.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ja oude tijden indd.. Morgen maar even aanzetten..
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Beta is blijkbaar console only, maar PC spelers kunnen na launch een gratis trial versie spelen.. Dan maar weer testen op PS4.\
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Aja helemaal vergeten. Straks maar eens proberen..
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vermaak me er wel prima mee. En het word nog leuker als mensen zelf banen gaan maken :cool:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren ook de beta gespeeld en inderdaad het speelt lekker, de levels zien er leuk uit etc maar ik denk niet dat ik het 40 euro waard vind. Ik denk dat ik als ik alle levels goud heb (wat heus wel even zal duren bij de latere levels) en wat zelfgemaakte banen heb gespeeld ik er wel klaar mee ben, want op de pc had ik dit namelijk ook altijd zo. Beetje zoals Trials Fusion, maar daar kost het spel bijvoorbeeld 20 euro. Rocket League is ook 20 euro maar die zie ik me dan eerder dan Trackmania even 'tussendoor' spelen.
    Wel tof is de mix van onroad/offroad en verschillende omgevingen.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik niet.. Gisteravond nog even wat tracks afhelopen maar ik weet nu al dat dit niets voor mij is.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm 40 is inderdaad wel prijzig. Dan zou ik nog even wachten met aanschaf. Maar voor 25 (op pc) is het wel waard vind ik.

    Trials Fusion had ik ook zo gezien. Maar Trackmania speel ik tot op de dag van vandaag nog af en toe. Als je het een paar maanden niet gespeeld hebt is het weer leuk voor een tijdje, en dat zoveel jaar na release. Met deze nieuwe versie (Turbo) denk ik dat ik me ook wel flink (vooral in het begin dan) mee ga amuseren. Vooral straks met een ongekend aantal zelfgemaakte banen, waarvan ik de short/tricky banen altijd het uitdagendste vind. Ben benieuwd wat mensen met deze game gaan maken want hier zitten ook weer nieuwe baanstukken in.


    Graphics zijn wel nice trouwens. Blijf wel Stadium racen het prettigste vinden, maar de afwisseling met Canyon/Valley/Rollercoaster/Stadium is beter als die van Trackmania United, wat voor mij de game dus nog wat uitgebreider/afwisselender maakt dan United. Daar speelde ik namelijk alleen maar stadium.
    PC versie lijkt me wel fijner om in die menu's te nagiveren etc.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik kan niet overweg met de controls. Ik kan gewoon niet goed driften of remmen in de bochten en weet ook niet wanneer ik precies wat moet doen.

    Online is een hel, daar de besturing zo direct is dat je in een match vaak aan het resetten bent daar ik voor de zoveelste keer over de kop ben gegaan of ergens tegen aan heb gereden.

    Nope, geen purchase voor mij.
     
    Olijke Poffer en Alexknl vinden dit leuk.
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat is effe wennen in het begin, had ik ook en nog steeds een beetje eigenlijk 8) Vooral omdat je 4 verschillende type races hebt met andere wagens die allemaal anders reageren.
    Welkom bij Trackmania :lol:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja chaos. Zat in een match met 75 spelers. Jeeeeezus whahahaha. Frustrating as f*ck.
     

Deel Deze Pagina