1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Fusion

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 26 feb 2014.

?

Voor welk platform haal jij Trials Fusion?

  1. Xbox 360

    12,0%
  2. Xbox One

    41,3%
  3. Playstation 4

    42,7%
  4. PC

    4,0%
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, de DLC voor de vorige Trials was echt 100x beter, qua content, en 400 msp per pack. Juist daarom is dit zo teleurstellend. Ben blij dat ik gewacht heb en de game dus nog niet heb gekocht, want hier was ik al bang voor.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De 360 versie van Trials Fusion is nu in de aanbieding... 33% korting.

    Denk dat ik hem vanavond wel aanschaf, zo hard toe aan een GAMEPLAY-game. :+
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik wacht persoonlijk nog even op een 50% aanbieding voor next-gen (PS4). Zal vast wel in de herfst een keer voorbij komen.

    Vooral nu blijkt dat die Season Pass 1 grote rip-off is.
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    ..en daar rollen de credits over het scherm. Tijd voor Inferno IV! }:]
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Die is onmogelijk 8)
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Duidelijk een paar niveau-tjes hoger dan al die andere Inferno-tracks, damn! Paar hindernissen is nog gissen naar de techniek en puur geluk als ik er voorbij geraak. 8)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ze hebben hem veel te moeilijk gemaakt helaas :+
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    And done!! Eerste poging, 96 fouten met een tijd van 09:09.060 :cool:

    Maar wat een bitch van een track, sjezus...
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe DLC Riders of the Rustland is vandaag uit. Verkrijgbaar voor 4,99 op Xbox.nl
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wacht wel weer tot het allemaal in de aanbieding is. Aan Trials Fusion wil ik geen cent te veel uitgeven. :x
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Godverdegodverdegodver, ben ik ein-de-lijk voorbij die onmogelijke kutjump in Rock of Rages, druk ik bij de laatste jump per ongeluk op back... :x:x:x Ze mogen wel een soort beveiliging inbouwen voor die functie als je Extreme tracks speelt. Meteen geen zin meer.

    Ze hebben die Extreme tracks echt veel te moeilijk gemaakt dit deel. Heb alles tot en met Hard goud (behalve de FMX en Skill Games want die zijn gewoon niet leuk), maar tot nu toe nog maar één Extreme kunnen halen. Er zit altijd wel één zo'n onmogelijke jump in ergens.

    Inferno IV kom ik nieteens voorbij de eerste jump :+
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zitten paar verdomd lastige obstakels in die Extreme tracks, maar opzich kan ik het nog allemaal net aan. Die track-challenges gaan daarintegen soms echt nergens meer over, Inferno IV uitrijden met een onzichtbare motor, kom op zeg... |:-

    Denk wel als ze het spel alsmaar moeilijker blijven maken het ze veel gamers gaat kosten, we zijn niet allemaal pro-trial rijders met een speciaal talent.
    Uiteindelijk zal eindeloos oefenen ook niet meer helpen en gaat de lol er ook vanaf.
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    De opbouw in deze Trials is ook gewoon kut. Ik speelde pas even HD en Evolution. in HD is de opbouw perfect, Evolution ook nog wel. Maar hier zijn de hard-tracks heeel makkelijk op goud te halen. Maar dan BAM opeens extreme fucking moeilijk :'-(

    Maar ik heb altijd elk level gehaald alle vorige Trials dus dat moet nu ook ooit gebeuren :p
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Veel te moeilijk inderdaad. HD was gewoon perfect. Inferno was gewoon heel erg pittig maar wel te doen. Nu is ie gewoon voor die hard experts :mad:
     
  15. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    gisteren ook deze game aangeschaft, wat is dat moeilijk!
    ik geraak in medium al niet aan een gouden medaillon!

    in het begin is het nog plezant , maar nu is het eerder frustrerend dan leuk!!
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Amai!

    Dan moet gij de developer verwittigen he!

    Om het minder moeilijk te maken zodat het wel als plesant ervaren kan worden nie?

    ;-)

    Uit België ?
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    euh.... jij lijkt me daar meer de gewezen kandidaat voor!
    jullie kunnen toch alles beter uitleggen :)

    uit Nederland?
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Het frustrerende is juist het leuke aan de Trials games, hoe frustrerender hoe groter de blijdschap als het wel lukt :)
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Opzich zit daar wel een kern van waarheid in...

    Trials HD tot in den treuren gespeeld totdat ik alle achievements en alles platinum had. (wat is daar de Inferno track makkelijk als je nu terug gaat naar die game :9)

    Trials Evolution ook tot het uiterste gegaan en alle achievements weten te unlocken. Enkel een paar tracks heb ik daar nooit platinum gehaald. De 'bunny-hop' en 'land juist met je achterwiel op een tussen-obstakel' werd daar naar mijn idee al iets te ver doorgedreven.

    Nu in Trials Fusion is het helemaal erg met die extreem tracks. |:-
    Daarbij werken de physics in Fusion ook niet mee, soms haakt je motor zich vast in het landschap en kun je opnieuw beginnen. Erg 'glitchy allemaal.
    Dan is de frustatie snel niet leuk meer.

    Bij de voorgaande delen van Trials stond ik telkens rond plek 1000 in de Leaderboards, niet slecht, maar ben ook zeker geen pro.
    Ook ik ben nu van mening dat de moeilijkheid bij Fusion te hoog ligt. (de pro's komen toch wel aan hun trekken met de custom-made Ninja-tracks!)
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2014
  20. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    wow dit is een aardig lijstje! ben jij stressloos ofzo?
    ik krijg geen 38 munten bijeen haha
     

Deel Deze Pagina