1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Dragon Ball Super

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jul 2015.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waar zie jij die Potara dan? Ik zie niets namelijk.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik haat die dwerghamster stemmen. :+
     
    Pride vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jullie bedoelde toch die animated gif van Tim91?
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die animated gif is niet echt. Daar hebben ze Goku Black in verwerkt (fan).
     
    tim91 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    tim91 en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Defaq did i just watch bro :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Mooie aflevering dit keer :cool:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zelf net aflevering 24 gezien in het Engels. De fuck @Fiasco en @Reckuuza . Was inderdaad wel even schrikken die animaties, zelfs bij de langzame slagen van Goku en Frieza. :+8)
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Byebye Universe 9 haha. Zen-Oh sama houd zich aan zijn woord.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Tournament is tot nu toe echt zo dope. Helemaal mooi! Art is ook heeeeeerlijk.

    [​IMG]

    Lovit.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Om het zeker te weten: Sarcasme of niet?

    Ik vind dit shot van Vegeta er namelijk wel tof uit zien.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nee ben gewoon serieus haha
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    De art ziet er overduidelijk beter idd, maar laatst had ik de Buu saga van Kai gecheckt en dat is toch echt zoveel meer smullen nog steeds. Ik mis heel erg de impact van hoeveel power die gasten hebben, ik mis Vegeta SSJ2, met alle sparks en alles erop en eraan, ik mis de gigantische power ups. Het enige wat we daarvan hadden gezien so far in Super is Goku SSB Kaioken x10 en dat was echt heerlijk.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dragonball Super is helaas gewoon een "tussenstukje".
    Je weet namelijk al hoe dit gaat eindigen gezien dit tussen de Buu Saga en End of Z afspeelt.

    Ik mis ook de powerups en verschillende Super Saiyan vormen. We krijgen deze Tournament of Power een nieuwe vorm maar dat is simpel Goku in z'n basis vorm ... erg kazig allemaal. Had liever Goku gezien met witte haren ofzo.

    Dragonball Z knalde de ene na de andere vorm eruit en dat was awesome. Super Saiyan 2, 3 ... USSJ. Alles en z'n moeder kwam voorbij.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Huh? Als Super iets teveel doet is het juist power ups. SS God, SS Blue wat random kwam, kaio-ken terugbrengen en evolueren, pastel kleurige kapsels met Blue tegen Rose, hele bullshit met Kale en Caulifla met SS2 en LSS worden vanuit een dingetje uit hun rug. Het enige wat hier niet uitgewerkt is, is inderdaad de impact ervan. Alleen al een SS God kan een aarde blijkbaar verwoesten door power in een gevecht, dat hebben we sinds de fight met Beerus niet meer gezien.

    Super is gewoon nostalgie, vermakelijke nostalgie. Het is sowieso waaaaaays beter dan GT. Het heeft niet de fights of anything van Z, maar als 25 jarige die elke zondag hyped is om 20 minuten Dragonball te kijken is gewoon genius. Tournament tegen U7 was fris, laatste fight met Hit was genius, Zamasu arc was gewoon genieten en tot nu toe is deze tournament echt geweldig.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Super Saiyan God (Battle of Gods) en Super Saiyan Blue (Revival F) werden als eerste getoond in de films. Later werd dit wat uitgewerkt in Dragonball Super.
    Kaio-Ken (what?) is al fucking oud :+ Dat hele gebeuren met Cale en Caulifla, tja. Maargoed, Cale is dus gewoon een kopie van Broly. Dus een "dingetje"? Nah. Ze is gewoon sterk van nature. Caulifla is een ass-pull maar geeft aan dat ze net zo'n genie is als Goku, misschien nog wel beter ook.

    En DBS is zeker nostalgie. Ik mis alleen de impact die de gevechten hebben. Geen bloed, kapotte kleren of whatever. De animatie in DBS is wel stukken beter geworden dus ik hoop dat ze deze lijn doortrekken. En niet haten op Dragonball GT bitch. Was prima te doen als het eenmaal serieus werd. Beste is nog steeds de SSJ4 transformatie :p
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gisteren Dragon Ball Z Kai: The Final Chapters binnengehaald. Hyped.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    EP 100 was gruwelijk, maar ff serieus. Die SS Blue is de gaarste transformatie ooit.

    Jiren is wel de grootste baas, een gevecht tussen hem en Hit zou fucking dope zijn.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik vind er geen drol meer aan om eerlijk te zijn..
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Godverdomme weer een week wachten op de Engelse vertaling van episode 26 volgens mij. Echt, wat is dat iedere keer met die weken wachten op nieuwe episodes.

    Kijk het Japanse origineel niet, anders was ik nu al bij geweest, maar heb serieus waar wel eens de neiging als ik steeds een week extra moet wachten op de Engelse vertaling. 8)
     

Deel Deze Pagina