1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 11 dec 2012.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Omdat het How I Met Your Mother topic volstroomt met posts over Friends, dacht ik: waarom is er eigenlijk nog geen eigen topic over deze serie? Dus bij deze!

    Laatste posts over Friends in het HIMYM topic:

     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Sinds 13 november op bluray :) Heb nu de eerste helft van seizoen 1 erop zitten. Blijft enorm grappig imo.
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Seizoen 7 tot en met 10 gekeken. En ben nu bezig met Seizoen 1. :9
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik zou deze serie nooit kunnen volgen, dus echt afleveringen gaan downloaden en allemaal gaan kijken. Heb dit zovaak op op Veronica en CC gezien dat ik waarschijnlijk de helft van de afleveringen al ken, kijken jullie verder geen TV ofzo dat jullie dit niet hebben?
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vroeg me af. Hebben jullie dit nooit gekeken 10jr terug?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geloof dat ik seizoen in 1t/m 4 sowieso al eens in download gezien heb. Verder uiteraard ook veel afleveringen op tv gezien. Neemt niet weg dat het gewoon feest blijft om alle afleveringen nog eens in HD te kijken :)
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Elke aflevering trouw en heb alles op dvd (in de grote Central Perk box). De serie is en blijft geniaal van begin tot het eind. En kijk geregeld nog met groot plezier een aflevering terug.

    Seizoen 1 en 2 blijven voor mij nog altijd het beste.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee, ik heb om een of andere reden altijd Friends vermeden als het op tv kwam. Maar ik kijk sowieso de laatste 2 jaar nooit meer tv. Ik download altijd films of series en die kijk ik dan gewoon. Ik heb niet eens zenders meer op m'n tv.

    Nope. 10 jaar terug was ik 11 en keek ik Dragonball Z en Pokémon.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Naast Seinfeld en Married with Children toch wel mijn favoriete sitcom. Comedy Central zendt nu seizoen 9 uit (bijna seizoen 10). ;)
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Aha ok. Dan moeten jullie ook maar es The Fresh Prince gaan inhalen:)
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb nog bijna nooit een aflevering van Friends gezien, misschien drie of vier. Zie soms quotes voorbij komen op 9gag en dan wil ik het wel een keer oppakken. Dus straks met kerst maar is aan beginnen als andere series stil liggen.

    Fresh Prince of Bel-air heb ik wel gekeken :D
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha die heb ik wel bijna allemaal gezien. Geniale show.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Topic is wel 10 jaar te laat idd. :+
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja dan is het niet mijn schuld, in 2002 was ik nog niet actief. :+
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Zat laatst toevallig met mijn pa weer eens Friends te kijken en besefte me opeens hoe leuk deze serie eigenlijk was. Destijds alles samen met pa, ma en kleine broertje voor de buis zitten kijken :) Toch maar weer eens beginnen met seizoen 1.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste sitcom ooit vind ik. Heb alles al jaaaaaren op dvd inderdaad, zit erover te twijfelen om de BR-box te halen.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Geweldige serie. Vooral Chandler, echt gieren van het lachen om die vent. 8)

    Speltip 116: Er is een nieuwe serie genaamd Go On waarin Matthew Perry (Chandler) in speelt, maar in de serie is hij net zo knullig en awkward als Chandler. Echt geweldig.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Friends? Bijna net zoveel herhaald als The A-team irriteer me er eerder aan dan dat ik erom moet lachen:+
    En die nieuwe serie Go On is ook al om te huilen nee doe mij maar wat anders :)
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit topic was ik al aan het wachten. Ik heb laatst binnen een maand alle afleveringen van HIMYM gezien en vond deze serie al erg leuk. Nadat ik hoorde dat het min of meer een kopie is van Friends, heb ik toch maar besloten om dat ook maar te gaan kijken. Ik heb nu de eerste 15 afleveringen gezien en ik kan zeggen dat ik het meteen al erg leuk vind. De personages zijn toch wat leuker dan HIMYM (met uitzondering van Barney uiteraard).
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds de beste (langlopende) comedieserie ever, <3. Heb de dvd boxset ondertussen al aardig vaak gezien. :)
     

Deel Deze Pagina