1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat is ook wel een handige functie van de site, wist ik niet eens.

    Ik ben bijna klaar met Alcatraz en ondanks dat het gecancelled is blijf ik het een interessante serie vinden. Heb ooit de pilot van Flashforward gezien, maar dat is ook maar één seizoen. Word dat goed afgesloten of is het echt met de intentie van meerdere seizoenen afgesloten?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    niet kijken. je gaat namelijk echt boos op de producers en jezelf worden (omdat je het toch gaat kijken). Trust me on this one :+

    Ik was zo dom om wel te gaan kijken ondanks dat ik wist dat de show gecancelled zou worden. Ik baalde echt flink :mad: show was bedoeld voor minstens 3-4 seizoenen.

    ik gebruik nu dat myepisodes :) wel fijn, dan heb ik nu een kalendertje met wat wanneer komt.

    en ik heb in totaal 1 maand en 6 dagen aan series gekeken :+ en ik heb nog niet eens alles toegevoegd aangezien ik het vooral gebruik voor toekomstige seizoenen :p
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Had geen zin in een serieuze serie op het moment, dus begonnen aan It's Always Sunny in Philadelphia na het zien van 1 ep gisteren op CC. So far so good.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Net Alcatraz afgekeken. Ik baal echt dat het nu klaar is.

    Het had zoveel potentie voor een tof tweede seizoen, nog zoveel vragen. Gelukkig waren er nog aardig wat antwoorden anders was ik echt teleurgesteld. Nu is er in ieder geval veel opgelost. Toch de grootste vraag blijft: Waarom? Ik heb echt een beetje een haat/liefde gevoel voor J.J. Abrams. Hij maakt interessante series, maar ik kan niet met al die vragen! Ook al was hier niet de bedoeling dat het na één seizoen klaar zou zijn.

    Het acteren van Rami Malek in de elfde episode was ook een hoogtepunt.

    Immens jammer, in mijn ogen, dat het afgelopen is. Ik denk dat ik de enige ben :+
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Haha gewoon lekker gaan kijken :+!! Is namelijk echt wel een toffe serie met een tof verhaal. Net als The Event overigens (die dus ook na 1 seizoen helaas gecancelled is). Maar Maddmonkey heeft wel gelijk. Als je gaat kijken ben je aan het einde wel heel erg teleurgesteld ;)! En boos idd. Maar niet op de producers, maar op die stomme netwerkbazen...

    Meh, ik vond het niet echt jammer. Show werd slechter en slechter naar het einde toe. Terwijl het zoveel potentie had. Het verhaal was in principe erg tof en het had zo ontzettend vet kunnen worden, maar ze hebben het gewoon flink verneukt. Zo zonde om er allemaal losse afleveringen van te maken met telkens een andere prisoner. Ze hadden gewoon één vette rode draad moeten doen, zoals Lost, met lekker veel misteries enzo. Maja, ik lig er niet wakker van, volg meer dan genoeg series, dus soms ben ik blij als er eentje gecancelled wordt :9!

    @Maddmonkey: .......6 maanden, 16 uur en 20 minuten :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond het juist op het einde vetter worden, dat er meer prisoners in meerdere episodes werden gedaan.

    De laatste drie episodes dat het ging om Harlan, Tommy en Gareth. Plus Ghost en de Warden.

    Ik vond het ook niet zo vet als Lost, maar vind het toch jammer.

    Nu maar verder met Community of Spartacus mee beginnen. Heb nog heel veel te kijken!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het verhaal is zeker goed, maar het is gewoon enorm zonde om dat ene seizoen te kijken waardoor je een boek kan schrijven over al die onbeantwoorde vragen 8)



    :eek: wow wat kijk jij dan allemaal :confused:
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond het enerzijds jammer dat Alcatraz na 1 seizoen afgelopen was, maar anderzijds ook niet erg. Vond het een enorme tegenvaller. Zo een setting en locatie, daar moet je veel meer uithalen dan elke ep heel toevallig weer een nieuwe inmate tegenkomen. Daarbij vond ik de inmates in de eerste eps veel vetter / gruwelijker dan later.

    Maar goed, een mooie locatie / setting of veel geld is ook niet genoeg voor een succes. Terra Nova (belachelijk veel geld, enorme tegenvaller) is ook na 1 seizoen gecancelled.

    Kijk zelf dan ook geen nieuwe series meer. Niet zo een zin om weer ineens na 1 seizoen het ermee te moeten doen. Hou het wel bij series die al een tijd bezig zijn en nog verder gaan, of ondertussen al afgelopen zijn.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Community _O_! Spartacus is daarnaast ook tof, lekker bloederig en toch ook zeer interessante politieke intriges.

    Zie link in mn signature voor de 44 lopende series die ik volg. Daarnaast nog eens een stuk of 80-90 gearchiveerde series die afgelopen/gecancelled zijn. Kan er helaas niet naar linken en een screenshot passen ze niet op ;)! Maar ik (heb) kijk zo'n beetje bijna alles (gekeken) :+! En dan zijn er toch nog steeds series waar ik aan moet beginnen, maar voorlopig geen tijd voor heb (Sopranos, Sleeper Cell, Oz, Hustle)...

    Bij mij is het misschien ook gewoon een beetje een verslaving, maar ik kijk bijna elke nieuwe serie die start. Ik check iig altijd de trailers en tenzij die heel slecht zijn, kijk ik iig de pilot. Mocht die overtuigend genoeg zijn, dan volg ik de serie gewoon. Ook al weet ik soms al dat de kans groot is dat ie gecancelled gaan worden.
    Zo denk ik dat van de vier series die ik op pagina 50 getipt heb, alleen Elementary renewed gaat worden en de andere drie na 1 seizoen gecancelled zullen worden (pin me er echter niet op vast). Toch ga ik alle vier de series volgen en hoop ik ook zeker dat ze een tweede seizoen krijgen, want op basis van alleen de trailers lijken ze me alle vier erg tof. Ik zou het dan zonde vinden om eerst een heel tv seizoen te moeten wachten om te kijken of betreffende serie wel of niet verlengd wordt om vervolgens alleen te gaan kijken als dat wel gebeurt. Als het toch een super gave serie is, waarom zou je dan niet kijken? Recent voorbeeld is Awake. Echt een goede serie en zeker het kijken waard, ook al is ie gecancelled. En in dit geval hebben ze er ook gelukkig een redelijk sluitend einde aan gegeven. Series als Alcatraz, FlashForward en The Event heb ik ook met veel plezier gekeken. Zeker baalde ik, vooral omdat ze allen een open einde met hints naar een tweede seizoen hebben. Maar ik vind het zeker niet jammer dat ik ze gekeken heb.
    Bovendien is het toch leuk om een nieuwe serie te volgen die iedereen volgt, zodat je daar over kunt meepraten/discussiëren? En dan kun je gezellig met zn allen treuren als die serie gecancelled wordt ;)!
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn dat zijn heel wat lopende series 8)

    maar jij denkt dat revolution gecancelled gaat worden( heb echt weer zin in een serie a la Lost.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Naja, dat denk ik...ik zou er iig niet raar van opkijken als. Kijk naar Terra Nova bijvoorbeeld. Maar goed, wordt gewoon afwachten. Is ook een ander netwerk. Eerst maar eens zien of die vier series de verwachtingen van de trailers waar kunnen maken ;)!
     
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Net nieuwste ep Suits gezien... :'-(

    [yt]qM00dtXaoPg[/yt]

    Wat een heerlijk seizoen _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2012
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb die clip die ik hierboven postte nu al 30 keer opnieuw gezien, heb meer Suits nodig. :mad:
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Me too!
    Ik heb afgelopen week S01 in een ruk gekeken. Schitterende serie die lekker makkelijk wegkijkt.
    Ik heb voor suits geprobeerd The Walking Dead te kijken maar ik vind het echt ongelofelijk dat zoveel mensen het een toffe serie vinden. Er word slecht geacteerd, de karakters zijn irritant en de overmatige drama word al heel snel vervelend. Niks voor mij.
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Haha, toevallig. Heb The Walking Dead ook geprobeerd. Vond het wel vermakelijk, maar het kon me niet echt vasthouden.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Met welke series is Suits vergelijkbaar?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Het is zo lastig om series te vergelijken, maar misschien vind je White Collar wat.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh Homeland en Dexter beginnen op dezelfde dag. :D
    30 September en ik word nu al gek van de teasers die niks laten zien. :p
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    september beginnen zoveel series weer die ik volg/wil volgen :p heb nog heel wat te gaan om bij te zijn bij al die series
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina