1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Viva Pinata: Trouble in Paradise (Viva Pinata 2)

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 12 mei 2008.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik deze ergens voor een prikkie kan halen(bazaar oid) dan koop ik hem wel..
    deel 1 ook heel even gehad. maar het bleef me niet lang boeien. heb het 4/5 dagen stuk gespeeld.. maar toen vond ik het beetje te eentonig worden. zelfde heb ik met sims etc gehad. in het begin is het vet als je alles moet opbouwen. alleen zodra je bij het "onderhoud" gedeelte komt begint de lol eraf te gaan. vind ik dan
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kom op, iedereen speelde VP voor de achievements :+ ...
     
  3. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    dat moet een Fable-fanboy toch wel aanspreken?!
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik speelde het om de kleurtjes...die zijn zo gaaf als je bezopen bent 8)

    Ik wacht idd ook nog op kameo 2....maar deze game lijkt me ook erg gaaf! ben benieuwd hoe de co-op gaat uitpakken....
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens. Ik ben er na een tijdje ook mee gestopt omdat er te weinig nieuwe dieren kwamen etc. Maar samen met een vriend kan ik het denk wel langer volhouden :)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is inderdaad heel leuk dat je nu ook inderdaad andermans tuintje kan bezoeken. Met iemand samenwerken deed ik al in VP1, gewoon samen in een voicechat en elkaar pinata's en zaadjes sturen.
     
  7. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk bouwen ze gewoon een beter verdeelt systeem in en kun je pinata's ook crossbreeden :)

    Dan zijn er gewoon superveel mogelijkheden....ow ja..en iets waardoor je je pinata's met elkaar kun vergelijken qua waarde..een soort battle of zo?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Game ziet er tof uit! Vind de nieuwe toevoegingen (seizoenen, coop etc) tof. Ben tevens benieuwd naar de nieuwe Pinata's. Hoop wel dat je dit keer de keuze hebt uit meerdere verschillende gebieden. Vind deel 1 een van de tofste (zoniet de tofste) 360 games. Deel 2 heeft dan ook zeker mijn interesse.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :cool: meer piñata's en seizoenen wordt zeker tof. Volgens mij komt ie in september al uit ofzo...
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt ja, hij staat op september momenteel. :)
     
  12. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het eerste deel voor het eerst,en heb er een vraag over hoe verander ik de naam een pinata?greetz
     
  13. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt zeker een vet spel... is er eentje die bij mij niet mag ontbreken...
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als het goed is moet je eerst met de cursor op de desbetreffende pinãta staan en op Y klikken. Vervolgens kom je in een menu en moet je volgens mij op A klikken om zijn naam te wijzigen. Kijk anders ook even in het Viva Pinãta topic. (Deel 1 van Viva Pinãta, that is)

    Van wat ik nu heb gezien beloof dit veel goeds. Ik vond Viva Pinãta zeer vermakelijk, en nu met de komst van seizoenen en meer pinãta's + de twee player co-op functie lijkt het erop dat deze game twee keer zo goed zal gaan scoren. In de gaten houden dus!
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]
    The first Viva Piñata was a somewhat divisive game. The visual look turned off many initial players, but those who stayed found an engaging and deep sim. Unfortunately, those two things were usually at odds with one another and given that it was a new IP it perhaps wasn't best to turn away the player base that was most likely to get into the deeper side of the game. So for Viva Piñata: Trouble in Paradise, Rare is looking to somehow split the bar, raising it for the hardcore and lowering it for those who are in fact pulled in by the game's look.

    Like many sequels, VP2 isn't much different in its basic mechanics and most of its changes consist of refinements and streamlining that allows for the gameplay to pass much faster and in many new ways. Things like co-op, the camera support, and the UI refinement all make the rest of the game's additions that much easier to use.

    Hit the Pinata after the break. Get it? We're a scream.

    [​IMG]

    While the look of the game does belie its depth, Rare is committed to making the game easy to pick up and play for anyone, and VP2 will have a "free play" mode that has no pressures whatsoever and feels a bit like the game's equivalent of Halo 3's Forge. Another way to tackle the game for those who don't want the pressure or depth is to use the new co-op mode.

    The co-op is drop-in/drop-out and is only confirmed to be local, but the game is still in development. When we asked about Xbox Live co-op, the Assistant Producer only told us that in the end what they've got planned will make everyone happy. Given that the netcode in Banjo supports four people, we think it's not thinking too far out of the box to imagine that Viva 2 will have online co-op.


    [​IMG]

    The co-op is similar to many games in that both players' icons are on-screen simultaneously, and it ends up working well enough locally, but the online (if it comes) will be where this really shines. With over thirty new piñatas and two new environments to attract pinatas from, having another player to help quickly became invaluable.

    The Pinarctic and the Dessert are the two new environments, but you can only visit them to recruit piñatas. Sadly, the garden size is still the same, but more objects are now allowed within and many of the conflicts that necessitated multiple gardens have been fixed. For the most part, the entire game is designed to be much more of a sandbox experience.

    [​IMG]

    While the more objective oriented goals are still there if one wants them, the majority of the focus seems to be on having fun tweaking the world. Nowhere is this more evident than in the new camera features. First of all, there is now an in-game photo mode that is accessible at any time and uploads images to the game's website å la Halo 3. Not only that, but through some sort of programming wizardry the photo will also attach a game code of the item(s) that you photographed.

    Whether this takes off in a big way or it remains relatively niche, the idea is a good one, and is similar to Eye of Judgment. Every item and creature (and an intangible force or two) is associated with a sort of bar code that can be read by the Live Vision Cam. This means that any creature of yours that you'd like to share need simply be photographed in the game's photo mode.

    [​IMG]

    While we did see cards that changed the seasons, the time of day, the speed of time and more, it's currently unknown how these other things' bar codes will be found, as photographing time is a little dicey. To share things you do have though, simply point folks to the URL of the picture with the bar code and they can point the Cam right at the screen to get your creation.

    With so much added to the formula, it's hard to see downsides to Viva Piñata: Trouble in Paradise, and that's because they're mostly endemic. The good news is that Rare has given many ways around the more slow and tedious parts to let players play in their garden without holding them back too much. Unless you just can't stand the visuals, give the game a try. While the game is a ways off, we were told that there might be demo on the way.
    --------------------------------------------------------------

    Bron xbox360fanboy... ziet er erg leuk uit
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    same here, die dingen luisteren ook niet... en elke keer die zelfde kut minigame, en die nederlandse vertaling, en dan luisteren die pinata's soms ook nog is niet, vooral die vliegende....

    argh.... waarom heb ik me laten overhalen door mensen die zeiden: het is hartstikke leuk! ziet er misschien kinderachtig uit, maar is het niet!
    |:-
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat van die kaartjes vind ik wel minder. Vooral als je daarmee items/pinata's kan krijgen die je niet op een andere manier kan krijgen. Maar het spel zelf ziet er weer leuk uit.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    \o/ Online Coop, hopelijk kan 't ook offline ...
     
  19. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Local co op was bevestigd, Online nog niet zeker..
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat offline stond al vast, alleen online nog niet. Al waren ze het wel van plan.
     

Deel Deze Pagina