1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Viva Pinata: Trouble in Paradise (Viva Pinata 2)

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 12 mei 2008.

  1. dark lars

    dark lars Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja weinig mensen weten datm je kan een zwaard in de tuin zeteen ( kopen bij kostveel) en je kan er een stenen muur omheen bouwen( vanaf de zuren toren 1 omhoog 8 naar rechts en 1 weer omlaag) suc6 ermee
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb hem nu ook, wel geinig. Tut gedaan en dan alles verkocht in mijn tuin. Wil liever clean beginnen. Alvast een beest in de woestijn gevangen. :cool:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Sorry voor de dubbelpost maar ben op zoek naar een Custacean, is die krab pinata. Als ik hem heb kan ik die walrus achtige pinata krijgen. Dus iemand die me er zo een kan sturen, heb zelf niet veel. Kan je een pinguin pinata geven mocht je er iets terug voor willen. :D
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Even een vraagje tussendoor: Zijn de Achievements net zo makkelijk zoals in deel 1? Sorry, maar ik ben de laatste tijd een beetje Achievement-geil. 8)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo ver ik zie is het echt heel wat pittiger dan deel 1. Je moet echt wel veel doen wil je 1000/1000 hebben. Ben nu zelf level 25 en heb er denk ik wel al een uur of 6 op en heb pas dacht ik 60 GS.

    En ohja, over mijn post hierboven. Heb die pinata al gekregen :)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan koopt die hem vast niet ;)
    Deel 1 heb ik maar een paar uur gedaan, gestopt toen ik 420 GS had.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met deel 1 heb me erg vermaakt en 1000G had ik vrij snel, maar goed opzich is het niet zo erg dat ze het nu wat moeilijker hebben gemaakt. Ik zal 's kijken, misschien koop ik 'm wel. Ik kwam 'm net trouwens tegen voor €25,99.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Iemand die weet of je je hulpjes ook kan ontslaan, heb ze niet meer nodig. :+
     
  9. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe dat met die pinata vision kaarten werkt?
    Ik hield een kaart voor mijn camera en op het scherm zag je dat hij hem aan het scannen was maar er gebeurde verder niks.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook nog niet aan de praat gekregen... Hij scant wel deels, maar het is me nog niet gelukt echt een kaart te scannen.
     
  11. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er zelfs niets van... mijn vision cam is ook helemaal niet geactiveerd in het spel, wel in het dashboard. Moet ik deze eerst aanzetten in het spel? Of kan je alleen scannen in een menu? Staat ook niet echt veel over in het boekje.

    Kan iemand mij de exacte procedure uitleggen!
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de vision cam eerst helemaall naar links draaien (voor de scherpte dus) en dan als die aan het scannen is een beetje draaien.
     
  13. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, kan. Moet je met de cursor op ze gaan zitten en dan X voor menu, dan zie je in een van de 'bloemblaadjes' een ontsla/stuurnaarhuis optie.

    Tja, qua menu structuur kan dit spel stukken gestroomlijnder!
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Oke bedankt!

    Heb nu een Dragonache, 3 Apen en 2 van die Slangen met 4 hoofden. Heb echt veel gehad, ben nu bezig met die botten voor die Dinosaures Pinata en volgens mij is mijn Neushoorn Pinata nu aangekomen bij het postkantoor. Er komt geen zure pinata meer in mijn tuin en die Proffesor blabla is lekker geglitched dus daar heb ik ook geen last meer van!

    Viva Pinata 1 vond ik niet echt boeiend maar deze is verslavend! :eek:

    Enigste minpunt blijft de limiet in de tuin, kan ik zo boos om worden.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom? Ik ben er namelijk aan het denken om VP bij Gamehubs te bestellen (€25.99).
    Haal mijn twijfel eens weg. :cool:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Tja, waarom. Ik denk voornamelijk de online co-op modus en de nieuwe pinatas. Mocht je zo'n cam hebben, dan is dat ook erg handig. En dan ook de woestijn en ijs dieren. Co-op is echt geniaal, gewoon gezellig met wat gasten een beetje lollen in zo'n tuin. Ik denk voornamelijk dat ik hem leuker vind omdat ik er eens goed voor ben gaan zitten met een doel om een mooie tuin te maken. Bij 1 wist ik niks en mijn tuin was waardeloos. :+
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem er ook besteld vorige week woensdag of donderdag..
    Vandaag had ik hem kunnen hebben, alleen was niemand thuis en moest tekenen.. Dus nu morgen maar even ophalen!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je de offline co-op al eens geprobeerd?
    Ik heb mijn zusje zover gekregen om een klein gedeelte mee te betalen, maar ik wel zeker weten of het offline aanklooien in een tuin een beetje leuk is. ;)

    Als je co-op speelt, speel je dan in een andere tuin dan als je alleen speelt, of ga je samen gewoon verder op de Singleplayer save. (beetje duidelijk wat ik bedoel? :9)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Offline nog niet gecheckt, zal het zometeen eens doen. Zal deze post dan updaten! :thumbs:

    /

    Co-op werkt heel makkelijk. Stel je zit gewoon alleen in je tuin, dan drukt de tweede speler op Start en zit hij er ook bij. Je blijft gewoon in je eigen tuin en kan doen wat je normaal kan doen, maar dan met zijn tweeen. De tweede speler krijgt dezelde schep enzovoorts als jouw. Als je weer weg wilt druk je op Start en ben je weer in je eentje. Werkt echt heerlijk! :)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waar? voor die prijs wil ik hem wel hebben
     

Deel Deze Pagina