1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraag aan Mirik

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door CaptnCook, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb een vraag en een suggestie, eerst de vraag:

    Mirik, aangezien meerdere pm's niet helpen, meerdere aanspreekpogingen op MSN niet helpen en een thread in het modhok niet helpt, dan maar zo.

    Heb 8 juli jl en pm van je gehad op m'n vraag of je m'n review van Bejing 2008(voor de duidelijkheid, moest een review schrijven en die sturen om te kijken of ik voor de frontpage kon schrijven) had gelezen en zoja, hoe je over de review dacht. Kreeg toen op 8 juli de volgende reply van je:

    Inmiddels zijn we 4 maanden verder en ik heb nog steeds niets gehoord. Heb je gedurende deze 4 maanden ook meerdere pm's gestuurd, je meerdere malen aangesproken op MSN en inmiddels een thread in het modhok geopend met de vraag of ik nog iets van je krijg te horen. Heb op al deze zaken niet eens iets van antwoord gehad, 0,0 aan reactie, deze zijn dus compleet genegeerd. Vind dit een vrij kwalijke zaak, enorm teleurstellend, zeker aangezien er gedurende deze 4 maanden wel twee andere mensen zijn aangesteld voor de frontpage, kennelijk is daar wel tijd voor, vreemd. Dus bij deze nogmaals het verzoek iets van een antwoord te geven. Heb momenteel even niet de tijd om iets voor XBW te schrijven (had ik de afgelopen 4 maanden wel, maar vind het gewoon ronduit teleurstellend hoe dit (niet) afgehandeld wordt (is ook niet de eerste keer).

    Een keertje iets van een pm oid over het hoofd zien, ok, kan gebeuren, maar na 4 maanden en zoveel pogingen? Mensen willen zich vrijwillig inzetten voor je site en dan kan er niet eens een antwoordje af? Niet eens uit goed fatsoen? Suggestie, communiceer beter met (je) mensen, is namelijk niet de eerst keer dat mensen totaal geen gehoor van je krijgen.

    Het is niet de bedoeling om een of andere rel te veroorzaken, maar wat kan ik anders nog doen om iets van een antwoord te krijgen?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *Edit.

    Neen, wilde mij er mee gaan bemoeien, maar ga ik toch niet doen! Is niet mijn zaak. Kan me overigens wel héél goed inbeelden hoe jij hierover denkt. Sta min of meer ook achter je. Dat is alles wat ik wil zeggen. :)

    Je had overigens ook iemand anders van de redactie er op kunnen (proberen te) aanspreken. Ik kan dit ook regelen/beoordelen, je wegwijs maken hoe je op de frontpage post etc. Laatste woord ligt bij Mirik, maar stel dat één of meerdere van de redactieleden naar een artikel van jou kijken is dat zo geregeld (of niet)! Misschien had je dat eerst moeten proberen voor deze stap, maar ach, je zit niet verkeerd met wat je zegt!
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het ging erom dat ik een artikel moest inleveren en aan de hand van dat artikel zou Mirik beoordelen of ik voor de frontpage kon gaan schrijven (een sollicitatie als het ware). Dit is met Mirik afgesproken, dus dan regel ik het ook met Mirik.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Telefoonnummer / adresgegevens opzoeken op internet;
    Paar keer bellen;
    En als dat niet werkt: Knokploegje regelen en ff langs huis gaan :b:
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Make him an offer he can't refuse...
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nu ga zeggen heeft niks met Alonso z'n post te maken, maar ik moest er daardoor wel even aan denken. Wil daarom even van de gelegenheid gebruik maken om aan te kaarten dat als ik inlog op de frontpage, ik ook nog steeds iets van 'rechten' heb.

    Weet niet precies hoe het zit want ik doe er verder niks mee, maar het lijkt me niet de bedoeling aangezien ik al in geen jaren meer iets heb geschreven. Van mij mag het zo blijven maar als iemand het kan fixen is het ook goed, bij deze weten jullie het in ieder geval :)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zohé! Kun je frontpage-items posten of kun je alleen reacties editen?
     
  8. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    edit: mss was het zo goed dat je mss teveel concurrentie bent voor hem en die andere 2 niet (maar dit zal waarschijnelijk wel niet het geval zijn)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  9. Emma

    Emma Guest

    Face it, je ben niet geschikt om reviews te schrijven denk ik :) Ook de spelfouten die je maakte, en je zinsopbouw zijn nou niet om over naar huis te schrijven. Wees gewoon gezellig hier een moderator en pak een colaatje. Ook leuk toch?
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oeh Emma je bent inderdaad geen lievertje. Nu ligt ie vast in een hoekje te huilen :):
     
  11. Emma

    Emma Guest

    Heeft niets met lief te maken, is eerder gewoon realistisch. Als hij de redacteur zou zijn waar XBW naar op zoek zou zijn, had hij 1 minuut na zijn inzending van de review al een reactie gehad en meteen aan de slag gekund. Als er na 4 maanden nog steeds geen reactie is, er al 2 andere mensen wel aangenomen zijn, en hij er een schrijfstijl op nahoudt die niet al te best is, is het een simpele optelsom :)
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    neemt niet weg dat het simpelweg gewoon onbeschoft is, hoe je het ook bekijkt.
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet aan ons om ons mee te bemoeien, maar wel wil ik nog kwijt dat het nergens op slaat dat hier direct gesteld wordt dat iemand wel/niet geschikt is. Hebben wij totaal geen inzicht in, want de sollicitatie is niet vrijgegeven. Sowieso is dat ook irrelevant, want het gaat hier puur om de communicatie en de kwaliteit van een sollicitatie of iemand zijn capaciteiten staan daar buiten. Je kunt iemand niet zomaar negeren als 'leidinggevende' van een bedrijf/organisatie (en dan laat ik dus in het midden hoe het precies in deze situatie zit).

    Marja, ik praat voor de duidelijkheid dus in algemene zin. Heeft weinig nut voor members om hier inhoudelijk op in te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dude, bel hem, bestook hem met mailtjes en hij gaat echt wel reageren.

    Deze thread vind eigenlijk echt niet kunnen. Mirik is gewoon iemand die teveel op zijn hals haalt en daarom soms dingen vergeet.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarom is deze thread weer open?

    Ondanks dat ik Alonso's frustratie of welke gevoelens hij er op nahoud goed begrijp, vind ik ook niet dat topic hier hoort. Had anders de hulp van andere moderators, administrators of crew-leden ingeroepen. Iemand kan hem écht wel berijken.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wtf? Wie ben jij nou weer? Net lid en nu al dergelijke opmerkingen?

    Voor een 'en' hoort geen komma. 8)

    Hoe weet jij hoe het werkt hier? Als hij goed zou zijn had hij binnen 1 minuut antwoord? Sorry hoor, ik wil verder niemand gaan afzeiken, maar hij is 10 x meer geschikt voor die plek dan sommige anderen die daar nu zitten imho.
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, het lijkt me een mooie toevoeging op de frontpage.

    Ik moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind. Wat verschillende schrijvers, schrijfstijlen en stukjes van andere dan alleen Mirik. Niet dat ik zijn werk niet waardeer hoor maar andere schrijvers zijn een leuke toevoeging. Misschien kan Mirik er nog een stuk of 5 recruiteren voor de frontpage zodat hij weer tijd krijgt om zijn mail en pm's te beantwoorden :+.
     
  18. Emma

    Emma Guest

    Jullie nemen mijn reactie iets te letterlijk, dat is dan mijn fout. Maar hoe kan het anders dat er 2 mensen al zijn aangenomen, wat ook via die Mirik moet gaan neem ik aan? Als je hem meerdere berichtjes heb gestuurd en topics aangemaakt hebt, lijkt het me sowieso al niet verstandig om hier een topic te gaan openen om je frustratie te uiten :)

    Wat Volkoren zegt, probeer hem te bellen of regel het via andere mensen, hier bereik je niets mee denk ik. Nogmaals mijn excuses als het e.e.a. te betweterig overkwam :)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke, no problem. De anderen zijn waarschijnlijk 'aangenomen' toen Mirik nog wel tijd had voor PM's/mails oid.

    Trouwens, ik neem het Alonso niet eens kwalijk dat hij hier een topic over opent. 9 van de 10 keer zie ik Mirik alleen op het forum als een discussie in dit specifieke forumdeel uit de hand lijkt te lopen. ;)

    Maar goed, we zien 't wel.. Het is alleen idd een beetje raar om hier neer te zetten hoe het werkt als je daar eigenlijk simpelweg geen idee van hebt.
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Niets mis met zijn zinsopbouw, gewoon vergeten! *schaam* Ik doe nu even kijken, dan kan ik het niet vergeten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina