1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu alles voor mekaar gekregen om men 360 online te krijgen met die draadloze adaptor en hij streamt ook met men pc, maar nu heb ik zo een playlist maar als ik die open op de 360 dan staat er niets in :confused:, maar op men pc staan er wel liedjes in

    weet iemand wat het probleem is en hoe dit op te lossen ?
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je moet volgens my bij songs kijken, je meot op je 360 een aparte playlist maken
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het werkt bedankt :)
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Np, en ik heb zelf nog niet eens een 360 :eek:
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je op je 360 een playlist maakt, blijft hij die toch afspelen?
     
  6. SteZZz

    SteZZz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik een playlist maak, dan zie ik de playlist wel staan maar de inhoud niet.....
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Staat bij windows media player - mediabibliotheek - media delen, wel je 360 op allowed?

    en wat bedoel je met 'een andere windows share'?
     
  8. SteZZz

    SteZZz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik bedoel te zeggen is dat ik een windows share heb, hier staat al mijn muziek. dit zodat als ik op mijn pc of laptop zit ik dus een centraal punt in het netwerk heb om mijn muziek te benaderen.

    zo dacht ik dus hetzelfde voor mijn xbox360.
    ik voeg dus op mijn laptop (waar wmp11 op geinstalleerd staat) alle muziek toe die op mijn windows share aanwezig is.
    hierbij worden ook playlistes meegenomen etc.
    muziek die ik locaal op de laptop heb staan worden wel gezien door de xbox360.
    muziek die op de share staan worden niet gevonden door de xbxo360....

    bij zowel security als bij share heb ik guest anonymous login network sevices acounts toegevoegd met de rechten read. ook het account van de laptop heb ik toegevoegd(zodat de laptop de muziek kan toevoegen aan wmp11).

    wat betreft de xbox allowed is ja, overigens als ik muziek share vanaf de laptop zelf wordt de muziek wel afgespeeld, dus ben nu wel muziek aan het afspelen, maar ik wil natuurlijk graag alles afspelen.

    sorry voor mijn late reactie... zal volgende keer wat vaker refreshen
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  9. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik zit met een probleem en ik kom er maar niet uit.....:'-(

    Ik heb mijn Xbox 360 aangesloten op een gateway-verbinding met mijn PC en Modem

    Het werkt allemaal perfect want ik kan ook op Xbox Live komen , maar ik wil ook graag media delen met mijn PC , hij staat aangesloten in het netwerk dus via de gateway en op de PC staat XP Media Center , en Windows Media Player 11 met Media Sharing geinstalleerd , de PC ziet de Xbox 360 dus dat is ook goed.

    Maar het probleem zit bij de Xbox 360 want als ik de "Test Media Connection" optie doe in het menu dan stopt de test bij PC Selected , dan zegt hij Failed....

    En op mijn PC als de Extender software wil installeren dan stopt hij ook na het intypen van de 8-cijferige code want hij kan de Extender niet vinden zegt hij..........kan iemand mij helpen wat ik fout doe???

    EDIT : Ik heb wel AVG erop staan maar die staat uit.....en windows firewall staat ook uit + dat alle benodigede poorten ook open staan.

    En dan nog een vraag , moet je perse een wireless network adaptor hebben om verbinding te maken met je PC?

    EDIT : Waarom duurt het zo lang.........kan niemand me helpen?


    Alvast heel erg bedankt!!!*)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  10. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ..............het is zo stil , kan nou niemand me helpen?:'-(

    Ik denk dat het zelf met een firewall te maken heeft , of AVG of Windows Firewall , dus dat er iets niet goed staat.

    HELP ME!!
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb je tversity al geprobeert?
     
  12. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit van gehoord , was dat nou weer xD:confused:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina