1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Zo gek gaat het spel niet verkopen, al helemaal niet als je het vergelijkt met GTA.
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik denk ook niet dat dit spel volledig uitverkocht raakt. De hype is echt niet zo groot als soms gedacht wordt...
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou dat Microsoft en Sony last-gen nog blijven ondersteunen, will niet zeggen dat dit de belangrijkste gameconsoles zijn. Uiteindelijk gaat de Next-gen hoofd consoles worden.

    Ik ben juist helemaal niet blij, dat Sony en Microsoft de 360/ PS3 blijven ondersteunen, omdat de ontwikkelaars dan nog niet volledig kunnen gaan richten voor de X1/PS4
    Zie games die uitkomen op de X1/PS4/360/PS3 games van X1/PS4 zijn tot nu toe alleen hogere resolutie en meer frames per seconden dan de PS3/360. Als men de PS3/360 laten vervallen dan kan het wel eens heel ramp omhoog gaan qua kwaliteiten van de X1/PS4 games.
    Kortom;
    Dit is imho mijn mening. Helaas blijft Sony/Microsoft PS3/360 ondersteunen ten kosten van X1/PS4
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vergelijken met GTA steeds. lol.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Op het moment zijn de last gens's voor de grote developers nog wel de belangrijkste consoles ivm de verkochte aantallen. Verder ben ik het met je post wel eens al snap ik vanuit het business oogpunt de developers wel dat ze voor beide gens ontwikkelen
     
  6. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ah, weten we dat ook weer.:)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, Leis, ligt toch echt aan de developers/uitgevers. In dit geval dus Ubisoft.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, dat bedoelde ik eigenlijk ook. :+
    Jammer, dat het zo moet gaan. Pas als de X360/PS3 klaar is met ondersteunen komt pas de X1/PS4 tot zijn recht. Ben dus benieuwd, wat de E3 gaat laten zien.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gelukkig zijn er devs zoals Rocksteady die gewoon lekker met een next-gen only game komen met Arkham Knight. Ubi is na WD denk ik wel redelijk klaar met de cross-gen games, want is The Division niet al next-gen only? Nou ja....eigenlijk current-gen only.

    Yup. Er zijn genoeg mensen die nog lang niet aan de nieuwe consoles gaan beginnen en die zullen een WD, Destiny, CoD etc dan ook blijven kopen voor hun 360 of PS3. Het is absoluut begrijpelijk, maar tegelijkertijd ook kut.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2014
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die verkochte aantallen heeft ook weinig meer te zeggen.
    Hoeveel van die verkochte consoles zijn wel al niet gesneuveld of worden totaal niet meer gebruikt? Laat staan dat er nog veel geld ingepompt word door al die eigenaren...

    Daarnaast verkoopt bijvoorbeeld de PS4 constant maximaal (Xbox One ook maar niet zo hard) en al die mensen zitten echt niet meer te wachten om hun geld te besteden aan een oude console mochten ze die überhaupt nog in huis hebben...

    Cross-gen games kosten alleen maar extra tijd (dus geld) en levert uiteindelijk niet eens een top-kwaliteit game op. Achterhaalde kwaliteit voor de 360/PS3 en geen optimale benutting van de mogelijkheden bij de Xbox One/PS4.
    Heb je wel veel versies in de winkel staan (kwantiteit), maar als die allemaal maar matig verkopen kun je het spel toch eigenlijk bestempelen als een flop.

    Had je gekozen voor volledig next-gen te gaan (kwaliteit) had de game zich op de langere termijn waarschijnlijk zeker wel terug betaald! (helemaal als ze die E3 beelden hadden kunnen waarmaken)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Leuke redenering maar het aantal consoles dat nog het meest wordt gebruikt is last gen, nee, hiervoor heb ik geen cijfers maar dat kan je wel raden.

    Ik zoek hem eventueel zelf nog voor de PC maar meer dan 15 euro wil ik niet betalen :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb net een preview bekeken bij Eurogamer en het ziet er toch wel leuk uit.

    Leuker dan Second Son qua variatie in gameplay

    hoop dat de gunplay ook echt goed werkt, dat is meestal een beetje de zwakke plek in open world games. Die van GTA5 was wel aardig, ik hoop minstens op zoiets
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sony confirms watch dogs PS4 will run at 1080p, 60 fps

    -IGN

    :D:D
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.909
    Leuk Bevonden:
    3.283
    'Watch Dogs draait op PS4 met 1080p en 60fps'

    Sony belooft dat Watch Dogs voor PlayStation 4 op 1080p en met 60 frames per seconde draait.

    "De wereld van Watch Dogs komt tot leven op de PS4 met de beste beelden van alle consoles en exclusieve missies die je alleen op de PlayStation vindt", zegt Sony op de PlayStation-website. Er valt een beetje af te dingen op die exclusiviteit, want de vier missies en extra kostuum zijn slechts tijdelijk exclusief en "ook beschikbaar op de pc". Inderdaad, wij snappen het ook niet helemaal.

    We zullen zien of Sony zijn belofte waarmaakt zodra Watch Dogs 27 mei in de winkels ligt .
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Stond er een paar dagen geleden al. ;)
    Beetje rare titel. Want diegene die het moet confirmen is Ubisoft. Zij linken nu ook alleen maar die post van een paar dagen geleden op de PS site.
    Ondertussen is er niks meer gezegd.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    lol ga er maar uit van niet, is echt zeer waarschijnlijk een fout.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei op de vorige pagina. 30fps unlocked is de nieuwe 60fps.
    Zal we 60fps zijn zoals TR "60fps" was.
    Beter komen ze wel met een optie om het te kunnen locken als het unlocked is.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.909
    Leuk Bevonden:
    3.283
    Hoezo kan toch makkelijk 60 frames halen na die downgrade? :+
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wat is het verschil tussen de Day One edition en Special Edition ?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die zijn hetzelfde voor zover ik kan vinden. Een extra singleplayer missie en wat extra auto's.
     

Deel Deze Pagina