1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol? ´15

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zeepsop, 3 jan 2015.

?

Wie is de Mol?

Peiling gesloten op 24 jan 2015.
  1. Ajouad El Miloudi

    0 stem(men)
    0,0%
  2. Carolina Dijkhuizen

    0 stem(men)
    0,0%
  3. Chris Zegers

    0 stem(men)
    0,0%
  4. Evelien Bosch

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Margriet van der Linden

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Marlijn Weerdenburg

    0 stem(men)
    0,0%
  7. Martine Sandifort

    0 stem(men)
    0,0%
  8. Pieter Derks

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Rik van de Westelaken

    100,0%
  10. Viktor Brand

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wie is de Mol? - Seizoen 15- 2015
    Vanaf 1 januari iedere week op NPO1 om 20:20 uur.
    Het razend populaire programma Wie is de Mol is terug voor een vijftiende seizoen! Met de volgende kandidaten:

    [​IMG] [​IMG]

    Het idee:
    Het spel werd in de eerste vier seizoenen door tien onbekende Nederlanders gespeeld (alleen in seizoen 3 deden er elf kandidaten mee); sinds seizoen 5 wordt het door tien bekende Nederlanders gespeeld. De kandidaten reizen naar het buitenland, waar ze allerlei opdrachten moeten uitvoeren. Deze bestemmingen wisselen per seizoen en in de periode dat het programma loopt, zijn inmiddels alle continenten bezocht (met uitzondering van Antarctica).

    De kandidaten moeten samenwerken om de opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren en geld te verdienen voor de pot. Maar één van hen is een bedrieger, een mol, en die heeft als opdracht om de opdrachten te saboteren. De mol moet dit doen zonder dat de anderen dit doorhebben.

    Na elke ronde (elke twee/drie dagen) krijgen de kandidaten twintig vragen (in de finale veertig vragen) over de identiteit van de mol. Degene die de minste goede antwoorden geeft(rood scherm), ligt uit het spel en gaat direct naar huis. Bij gelijkspel wordt gekeken wie het snelst was. Er is de kandidaten alles aan gelegen om zo veel mogelijk informatie over de anderen in te winnen, vooral over diegene waarvan zij vermoeden dat die de mol is. Het kan ook slim zijn van een kandidaat om zichzelf verdacht te maken, zodat de anderen op hem als mol stemmen. Ook kunnen de kandidaten sinds seizoen zes jokers verdienen; voor elke joker die men inzet, wordt een fout beantwoorde vraag toch goed geteld. In sommige afleveringen kunnen de kandidaten vrijstellingen verdienen, waardoor ze niet mee hoeven te doen met de test en dus niet kunnen afvallen. Het eigenbelang kan daardoor behoorlijk conflicteren met het groepsbelang. In het veertiende seizoen van het programma werd de Zwarte Vrijstelling geïntroduceerd. Als deze wordt ingezet, worden daarmee alle ingezette jokers en vrijstellingen ongedaan gemaakt.

    Uiteindelijk blijven er drie kandidaten in de finale over (alleen in seizoen 7 waren dit er vier). Eén wint, één verliest en de derde is de mol. De kandidaat die in de finale de test het beste maakt, wint Wie is de Mol? en daarmee de pot met het geld.

    Meer informatie vind je op: Wie is de Mol 2015 website
    Voor theorieën en beschouwingen check: Moltalk

    Voor de vernieuwde WIDM app: App Store of Play Store

    Kijk hier de aflevering terug: Uitzending Gemist.nl

    Veel plezier!
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Voor iedereen die mee wil doen met de poule via de app: drop hier je naam of stuur het via een PM!

    De poule heet: XBW'15
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha Rik 8)
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Haha, Rik helemaal naar de klote. Het is echt teveel chaos, ik kan er echt niets van maken. Vind het wel leuk, maar een Mol kan ik er echt niet uit halen door hun handelen.
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Zou Rik de mol zijn? Scheepsrecht was de naam van de aflevering, hij had bij de uitslag een blauw-wit (zeeman) gestreept shirt met een anker erop...
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Of is er iemand drie keer wezen kijken in het museum? Eshwet droeg ook strepen trouwens.
     
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Werd nergens gezegd, alleen Marlijn (of zo) die 2x was wezen kijken. Wel goed bedacht!
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Er was een schilderij dat leek op een vuurtoren met boten. De 3e (scheepsrecht) die hem oppakte was Viktor. Toch vind ik dat shirt voor de hand liggender..
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Yeah, ik sta 2de in de poule :cool:
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Of dat ze na de derde opdracht eindelijk geld hadden gewonnen, die vond ik nog meer voor de hand liggen.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar ja, zoals zo vaak hebben die namen een dubbele betekenis :)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Shit, app niet ingevuld 8)
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Vorige week dacht ik Rik. Nu mog steeds, de opdracht was verraden oftewel 'ver raden'. Chris en Rik moesten in et vliegtuig van ver raden wat er stond. Rik fuckte bij de envelop door snel voor Chris uit te lopen waardoor de envelop gemist werd :)
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hahaha, Martine dan bij het lasergamen. Over verraden gesproken. Caroline trouwens ook.

    Ik denk nu ook Rik of Chris, zeker na het vliegtuig.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Haha, ja die van Martine zou wel heel obvious zijn! En Marlijn doet teveel haar best. Caroline kan ik nog niet zo goed inschatten... Heeft ook wel wat trekjes :p
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga voor Rik! De montage was zo dat Chris als de mollende deelnemer werd weggezet in dat vliegtuig en Rik hield zich wat afzijdig. Maar ik heb geleerd de montage juist niet te vertrouwen!
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dubbelpost voor de vergezochte online gekte!

    [​IMG]
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ajouad eruit :eek:

    Goed voor mijn poule :cool:
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Maar echt, hoe kan Viktor er nog in zitten hahahaha
     

Deel Deze Pagina