1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Windows] Gebruik rechtermuisknop wordt gestraft met foutmelding

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door bl0kkie, 22 nov 2004.

  1. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dank voor de screenshot.

    Onderaan de screenshot staat een bestand dat dus je foutmelding veroorzaakt, te weten "appcompat.txt".

    Laat appcompat(temporary file map) nou zo'n foutmelding zijn die op zoveel verschillende onderdelen van Windowas betrekking kan hebben :'-(

    Het wordt dus moeilijk om de precieze oorzaak te achterhalen, maar kan je misschien wel wat ideeen geven.

    Heb je oude spellen geinstalleerd staan(zoals Deus-EX, eerste Warcraft)? Zo ja, dan kan dit de veroorzaker zijn.

    Heb je Kazaa lite recentelijk geinstalleerd? Zo ja, dan kan .........

    Ik helaas geen sluitende oplossing voor je, omdat het op zoveel applicaties betrekking kan hebben.

    De meeste mensen kiezen uiteindelijk er toch maar voor om te formatteren, jammer maar helaas. :mad:

    Mocht ik nog iets bruikbaars vinden, dan zal ik het wel posten.

    Succes verder
     
  2. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Heel erg bedankt voor je duidelijke uitleg !

    Ik heb geen oude games op mijn pc staan....qua progjes alleen maar Limewire.

    Maar ik heb gisteravond Norton laten draaien en nu is het probleem weer verholpen. Heel appart..maar het is wel weg.

    Nogmaals bedankt ! :)
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    En wie zijn idee was dat?



    O-)
     
  4. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    De jouwe als je met Blokkie15 in een PM hebt gezeten.

    Verder komt heel Norton niet voor in deze thread. :confused:

    :+

    @Blokkie15, Dat scheelt gelukkig een format. Ik hoor de laatste tijd niks dan negatieve dingen over Norton, ben blij dat het weer eens positief is.

    Alleen weet ik nou nog niet wat precies de oorzaak is geweest, dat wordt slecht slapen vanavond ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou het ook niet weten..echter. Als ik in mijn profiel inlog geeft ie meteen een IE fout aan. Maar daarna kan ik verder alles wel goed. Zou me zus vast geflikt hebben ofzo.

    En Rolling-ego heeft het over msn gezegd...maar dat kan jij niet weten :)
     
  6. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het! het overbekende zussenvirus!

    Die zijn echt levensgevaarlijk ha ha. }:]
     

Deel Deze Pagina