1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    [​IMG]

    Ze komen er weer aan, de World Cyber Games, bekend als HET wereld game toernooi. Sinds kort zijn de games bekend gemaakt die gespeeld gaan worden, en om wereldkampioen te worden, dien je eerst de nationale kampioenschappen te winnen voor een bepaald spel, om daarna naar een tripje naar USA te verdienen!

    De gespeelde games zijn:

    Official Games
    PC - 7 games
    -WarCraft III : The Frozen Throne (1v1)
    -StarCraft : Brood War (1v1)
    -Half-Life : Counter-Strike (5v5)
    -FIFA Soccer 2007 (1v1)
    -Need for Speed Carbon (1v1)
    -Command & Conquer 3 Tiberium Wars (1v1)
    -Age of Empires III: The WarChiefs (1v1)

    Console - 3 games
    -Gears of War (3v3 )
    -Dead or Alive 4 (1v1)
    -Project Gotham Racing 3 (1v1)

    Doe je mee? Kijk je toe? Vind je het niks? Meld 't hier :b: Moge holland de beste zijn
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2007
  2. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik denk wel dat ik mee ga doen voor de gears of war toernooi. dat lijkt em vet te worden.
     
  3. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waar wordt het gehouden?


    Edit: oops vergeet steeds de edit knop te gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier wel geintereseerd in, maar hoe wanneer en waar worden daar wedstrijden voor gehouden?
    (sorry ben nu even te lui om te googlen, kijk anders morgen wel even)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    PGR3 weer :'-(
    Vorig jaar 3de geworden. Als Handewasser niet mee doet waag ik nog maar een kansje. Tenzij het weer helemaal in Rotterdam is ofzo. Voorrondes waren echt brak geregeld. TV's hadden niet eens geluid!! Hoe moeten we schakelen dan!?!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2007
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    haha infinity ik had al zo'n gevoel dat je een post ging maken toen ik je de info gaf over MSN.. 3 vs 3 zal niet al te moeilijk worden lijkt me, qG vertegenwoordigt Nederland maar al te graag op de WCG07

    @ JeePee, aan gedacht een eigen headgear mee te nemen?
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Boffen wij even dat qG ons vertegenwoordigd met GoW, krijgen we misschien nog een beker op de wcg. Lang leve qG_O_

    *dit bericht is sarcastisch bedoeld.

    Hoe is trouwens de competitie in DOA4? Ik speel het soms weleens op live, maar vind het vaak erg lagy, en erger me ook aan een hoop dingen door de lag. Anders even GoW oefenen voor de Wcg.
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei Oei, qG zijn er iets te zeker van dat ze er naartoe gaan, ik weet nog wel hoe dat op vorige WCG's ging met de "Favorieten" wie de besten via live zijn zegt eigenlijk, ik denk niet dat qG die 1e plek pakt, maar we zullen zien.


    TW (Team Win) zal aanwezig zijn, ik zeg niet dat we winnen, maar we gaan er wel voor :9
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit jij bij TW? Ik heb wel is met jou gespeeld geloof ik. En als wij met 1 ronde verschil van TW verliezen, maken we best kans daar. Verder heb je alleen nog nS.
     
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral met ons nieuwe (3x zo goeie) team.

    Jammer dat Tiberium Wars alleen op de pc is.. Kunnen wij hem beter op de pc doen als clan?

    PS: Nog steeds Starcraft ;)
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Rustig aan, ik ga meedoen aan DoA4 en GoW, Handewasser waarschijnlijk pgr3 en doa en dan own ik hem wel zo hard dat zijn zelfvertrouwen 0 is en als hij pgr3 tegen jou moet spelen dat zijn controller uit zijn handen glijd omdat hij onzeker is :9 }:] 8)

    Edit: Wel vet, GoW 3v3 komt goed uit en DoA4 moet ff Krye ff ownen o_O Ik stop wel iets in zijn drinken :9
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er maar weinig info vinden.. of ligt dat aan mij?
     
  14. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien geloof ik dat qG Doorgaat naar WCG maar Nummer 1 gaat worden nee je weet nooit wat je te wachten staat. Gears of war is een teamspel en gaat 40 procent naar skilz en de rest meer om teamwork.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet je je aanmelden of hoe het ook gaat?

    Edit: Is er een leeftijdslimit aangezien GoW 18 plus is.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  16. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt nog waarschijnlijk

    ik ben benieuwd of je je moet aanmelden voor gears of war.. voor counter strike (de andere team game) worden team geinvite..

    maar ik ben wel benieuwd naar GoW dan.. want de WCG zijn in oktober ofzo?? dan hebben heel wat clans al heel wat uren Unreal Tournament erop zitten.. dus heel wat clans zullen flink om moeten buigen.. kan een leuke verassing worden
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb wel even zin om met PGR3 mee tedoen :cool: En fuck die handewasser, dan maar 2de. Je kan niet overal de beste in zijn, hij is gewoon extreem goed in de A-klasse...
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een leeftijdslimit aangezien GoW 18 plus is?
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me broertje ook al, ik heb geen idee.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Jongens, in het verleden behaalde resultaten op Xbox Live staan niet garant voor de WCG ;)

    Een paar voorbeelden:
    Handewasser owned iedereen op Live. Hij is echt ongekend snel achter zijn eigen spullen. Op de WCG vorig jaar kwam hij niet verder dan de poule.

    Met mijzelf ook: thuis wordt ik vrij vaak verslagen. Van m'n clan DRC ben ik zeker niet de snelste, maar tijdens de WCG werd ik haast bang van mezelf. Thuis heb ik moeite om onder de 1'30 te rijden op de Nurburgring, maar tijdens de WCG reed ik 3 ronde achter elkaar op course van de 1'28, en versloeg ik zelf Handewasser! Echt onmogelijk thuis.

    Op de WCG is alles anders... de TV's, het geluid, de omgeving, de spanning, je concentratie. Je kan het oh zo makkelijk verneuken daar. Je moet daar een beetje je rondes rijden met een NOS cameraploeg achter je. In mijn geval pakt dat goed uit, maar verkijk je er niet op.

    Je mag toch wel verwachten dat ze geluid hadden :x Op de voorrondes waren TV's uit het jaar 0 met teh lelijke kwaliteit en zonder geluid aan ons gegeven. Ik kon amper schakelen, omdat ik naar dat balkje moest blijven kijken. Gelukkig had ik een makkelijke poule, waardoor ik later wel op een normale breedbeeld met sound kon racen, maar het was gewoon goedkoop. Bij de nationale finales was het wel goed trouwens, schermen met 2 ms. responestime en een mooie koptelefoon.

    Nee. Vorig jaar waren die counter strike jongens volgens mij niet allemaal 16+. Bij DOA4 liep ookal jong volk rond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2007

Deel Deze Pagina