1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Arnhem in ieder geval niet. En daar krijgen ze hem misschien vrijdag niet eens binnen.
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    No biggie..:thumbs:
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Play.com een (mat)zwarte faceplate voor 8 euro (inclusief verzending :+).
    Heb hem besteld, past wat beter bij mn zwarte hdtv hoop ik. :)
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er geen faceplates voor rondom je hele 360? want ik vind het een beetje lelijk gezicht, ik wil graag een woody design, alleen dan is de rest wit... :|

    mischien wel eeen beetje oftopic maar aangezien het ter sprake kwam, en ik ervan uitga dat er geen 360 frontjes topic is, post ik het maar hier
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    is er wel, in 360 hardware gedeelte. Vele threads zelfs
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel een site waar je een zwarte, chrome en andere kleuren kan kopen. Woody weet ik niet zeker.
     
  7. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    neem geen woody, heb ik ook en is echt lelijk,
    maar ik heb geen zin om nieuwe te moeten kopen :p
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet dat het eigenlijk niet echt toegestaan is om de prijs te vragen. Maar toch vind ik het persoonlijk wel kunnen. Tenzij er een ander topic voor geopend moet worden. Iedereen wilt toch zijn dingen die hij wilt bestellen zo goedkoop mogelijk?

    Mja ik vraag dan toch snel tussendoor. Weet iemand een goedkope 2100 Microsoft Points card te vinden?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk is het toegestaan, dit topic is er om elkaar te helpen en informatie over goedkope shit te delen met andere forummembers. Gewoon je vraag stellen en niet letten op gozers die erom zeiken, dat doen zoveel mensen op dit forum ;)
     
  10. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Weet je waarom mensen 'zeiken' over het offtopic gaan? Omdat mensen hier komen om te kijken of er iets 360-gerelateerd gespot is.

    Ik vind het lichtelijk teleurstellend als ik deze thread bekijk en dan 10-20 posts zie over een moviebox/play-asia regels/vragen over prijzen. Ik hoop namelijk steeds dat er een koopje gespot is.

    Het is ook niet toegestaan hoor, kijk maar in de eerste post:


    Dus wel:

    * Timesplitters 2 voor 9,99 pond (bijna 15 euro) bij play.com (Website)
    * RainBow Six voor €29 bij BrammekeToys (Tietjerksteradeel)

    Dus niet:

    * Bij Gamewinkel.nu hebben ze hele goedkope in de aktie.
    * Ik heb hem voor 12 euro gezien
    * Wat een ^&%&$^%*(*(*-game
    * Hebben ze die nog?
    * Supermario kost maar 15 euro bij cubeshop.tk

    en verder...

    * Niet reageren op een andere post. Posts waar een reaktie in zit worden gewist.
    * Niet de schijn wekken dat een shop geplugd moet worden. Shopeigenaren worden graag uitgenodigd om met ons kontakt op te nemen voor een (betaalde) reclameregeling.



    Goed, ik weet inmiddels dat het geen donder uitmaakt, want de mods laten het doorgaan. Wilde alleen even aangeven wat een mogelijke reden is dat mensen dit niet leuk vinden.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff lekker overdreven zeg, het is om koopjes te spotten, dan mag je best vragen of men iemand iets goedkoop heeft zien liggen of een website heeft die dat goedkoop aanbiedt.
    Bovendien is dat allemaal 360 gerelateerd ook (Live voor de 360...).

    Overdrijven is ook een kunst hoor, je bent hier om elkaar te helpen. _0/

    Edit: FRS heeft 3 halen, 2 betalen aktie, weliswaar niet heel veel keuze, maar wellicht voor sommigen interessant. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Meningen uiten mag uiteraard! En je hebt ook enigzins gelijk DutchDemons, maar wij kunnen moeilijke elke dag elke thread doorspeuren. En bovendien, ik vind het nu wel meevallen. Er zijn tijden geweest dat hier alleen maar offtopic geluld werd. Daarom is er ook een apart topic voor games bestellen van site als play.com of playasia (zie de link in de startpost, mensen!).
    Ik wil iedereen even vriendelijk verzoeken het geauwehoer over wel of niet offtopic posten achterwegen te laten. Vanaf nu, koopjes spotten!
     
  13. Fifafan

    Fifafan Guest

    pff te laat voor die 60 euro pack van xbox live + cam :mad:
     
  14. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een rainbow six vegas gezien voor een mooi prijsje... (kep geen cc) kep nog een dingetje.

    misschien is het handig om 2 forums te maken
    1tje xbox 360 games spotten
    1tje xbox 360 hardware spotten oid

    jow
     
  15. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan makkelijk in dit topic samen vind ik.
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je forza 2 of Dirt al bestellen bij play asia ?
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je hebt zelf ook oogjes gekregen van onze lieve heer ;)

    Maar ja, Forza is al te bestellen, maar is niet regiovrij. DIRT komt denk ik nog niet uit in Japan/azie, ik zie hem niet in elk geval.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je ook zelf even bekijken.. en dan zie je dat Dirt nog moet uitkomen en dat forza2 nog niet regiovrij is "verklaard/te koop is"


    Edit: Te laat :)
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik zal zeggen neem een kijkje op de site...

    Dat dit soort vragen nog steeds gesteld worden. Kom op mensen wij willen koopjes zien!
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtig omdat 1 iemand het zegt allemaal hetzelfde zeggen.1 voor allen zeker.Ik vroeg het omdat het nergens stond maar kom.Hier zeg je beter niks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina