1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Xbox 360 Slim 250GB Zwart + 26 games! (De ultieme lan setup!)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door harjan, 16 okt 2017.

  1. harjan

    harjan Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze bied ik mijn xbox 360 slim aan, omdat ik hier al heel lang (denk alwel 4-5jaar) helemaal niks meer me doe. De console verkeerd in super staat en werkt nog helemaal naar behoren!

    De volgende games zitten er bij :

    Call of duty: Modern warfare 2 Limited edition (incl. alle DLC/map packs)
    Call of duty: Modern warfare 3 Limited edition (incl. alle DLC/map packs)
    Call of duty: Black Ops Limited edition (incl. alle DLC/map packs)
    Call of duty: Black Ops 2 Limited edition (incl. alle DLC/map packs) Deze heb ik 2x (mag los weg)
    Forza Horizon Limited edition
    Halo 2
    Halo Reach
    Halo 4 Limited edition (deze heb ik ook dubbel), dus 1 mag evt. los weg)
    GTA IV episodes from liberty city
    GTA V
    Saints Row 2
    Tekken 6
    Battlefield 3 (+map packs)
    Battlefield: Bad Company 2 (+map packs/DLC/Vietnam uitbreiding)
    Far cry 3
    Far cry 2
    Test Drive Unlimited 2
    Midnight Club LA
    Homefront
    Need for speed: Undercover
    Command & Conquer 3 Kanes Wrath
    Gears of war
    Project Gotham Racing 4
    Sega Superstars Tennis

    En nog een heleboel arcade games en DLC

    Xbox 360 Slim 250GB met 1 controller + bovenstaande games = €120
    (eventueel meerdere controllers beschikbaar)

    COD MW3 was de Prestige editie, dus hier zat ook nog een limited edition (vliegbare) drone bij. hooguit 2 keer mee gevlogen. Deze kan ik er voor een kleine meerprijs ook bij doen.

    Cod MW3 Drone los = €35

    Ook heb ik nog een nagenoeg ongebruikte Tritton (Xbox360) headset liggen, die ook weg mag. Zie foto's voor meer info.

    Tritton Headset = €20

    Tevens heb ik nog 2 xbox360's, (een elite 120gb en een pro 60gb) die weg mogen. bij deze heb ik de behuizing los gehaald. Zodat er op meerdere xboxen het zelfde spel gespeeld kan worden, terwijl je maar 1 CD nodig hebt.
    Hiervoor moet je het spel op de hardeschijf zetten, vervolgens start je het spel op , nadat het spel volledig is geleden (en 1-2 minuut extra wachten) stopt de cd met draaien en kan deze vervolgens er uit gepakt worden om in een andere xbox te stoppen. Ik gebruikte dit bij deze 2 xboxen om ze met 3 xbox'en in totaal te online te kunnen spelen met maar een exemplaar van het spel. ideaal als je vrienden over de vloer hebt!

    Bovenstaande 2 xboxen = €100 (of €60 p/s)

    Ook heb ik nog een 32" sony bravia HD Ready LCD TV staan, die voor een klein prijsje (€130) ook verkocht mag worden.

    En uiteindelijk heb ik nog 1 omgebouwde (jtag) xbox360 pro 20gb (spellen kunnen gewoon op een externe hdd worden gezet). Hier kun je gewoon spellen voor downlaoden en zonder problemen spelen. Enige nadeel is dat deze niet online kan, dus puur voor offline gebruik!

    Omgebouwde jtag xbox = €70


    Alles bijelkaar dat in deze advertentie staat (excl. de sony bravia) mag weg voor €250

    Alles bijelkaar dat in deze advertentie staat (incl. de sony bravia) mag weg voor €325
     

Deel Deze Pagina