1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op gunk.be gelezen dat je ook op de xbox360 site ook 360's kunt bestellen
    hoe doe je dat????
     
  2. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik een nieuwe pc ga kopen ipv een 360,oftewel alle2 maar ben nog niet zeker
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem deze week nog wel ff preorderen; met tiger woods 2006 natuurlijk:D
    en als battlefield 2 er dan is battlefield 2 ook:D
     
  4. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook maar vastgelgd, en ik was de eerste.
    Straks lekker golfen tussen de wuifende bomen.
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    in het echt?
    ik ga regelmatig naar amelisweerd in utrecht, met het mooiste clubhuis van nederland;)
    heb gvb, maar ben er nog geen lid, helaas...
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga hem niet reserveren. Wacht eerst de prijs af (en mogelijk wel een pricedrop).
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het persoonlijk nog te vroeg om hem te reserveren. Ik reserveer pas als ik zeker weet wanneer hij hier in de winkels moet liggen (en dat hij dus niet ineens een paar maanden later komt), er titels zijn die het kopen waard maken (dit boeit al iets minder) en ik de prijs weet. Als dat ding dik 400 euro gaat kosten is het me niet waard. Rond de 200 euro koop ik hem zonder om te kijken :D
     
  8. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    ga hem ook niet reserveren...wacht wel denk ik wel op 'n prijsverlaging.
     
  9. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan om eerst te w8en..
    Het hangt echt van de prijs af!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan zijn dat ie straks 300 dollar kost. Dat is nog wel een aardig launchprijsje, maar als je er ook nog eens game van 60 euro bij moet kopen ben je gauw even 360 euro armer. Kan ook makkelijk zijn dat ie straks weer voor ca 450 euro in de winkel ligt. Maar wie weet ook weel voor 300 euro + game (al geef ik het en kleine kans).
    En als ik hem niet per se met de release heb vind ik dat ook nog niet zo erg. Heb voorlopig nog genoeg plezier van de huidige generatie. :)
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem pas volgend jaar haal ofso of met kerstmis, Ik heb nu ook nog de PSP in pre-order staan dus eerst daar van genieten :)
     
  12. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het hem met kerstmis wel wordt ja, met de herfstvakantie reserveren dus.
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga uhm denk ik in februari halen ongeveer. Dan is die net 2 maanden uit, en is de prijs misschien al gedaalt. En dan heb ik teminste alle reviews van spellen kunnen lezen. En als je uhm al op de releasedag koopt. Kan het ook zijn dat M$ het verziekt heeft, en dat het eigenlijk helemaal niet zo'n goede console is, als wat iedereen had verwacht.
     
  14. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, maar mij gaat het gewoon om het geld...
    In het begin is de Xbox 360 erg duur en als je een paar maanden verder bent dan is de prijs haast al gehalveerd, dan wacht ik liever met het aanschaffen van de 360...

    en ik ga hem zowieso wel halen ik ga niet kijken naar reviews... ik koop op gevoel :cool:
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga eest ff kijken of ik zeker voor de xbox kies, het geld groeit me niet op de rug dus ga ik niet een console preorderen waarvan alleen een paar filmpjes te vinden zijn op internet...
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt altijd van je preorder afstappen, dus daarom preorder ik hem iig geval als hij dan meevalt heb ik hem iig en als hij tegenvalt zeg ik gewoon dat ik hem niet meer hoef...
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ook

    hopelijk binnekort wat meer info hierover
     
  18. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker pre-orderen, als ik weet waar.
    Weet iemand hier waar ik de xbox 360 kan pre-orderen?
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker niet preorderen. Ik wacht wel even, heb ik hem niet als eerste mja kom ik wel doorheen ;). Ik denk dat ik gewoon een prijsverlaging afwacht. Microsoft, Sony en Nintendo zullen zoiezo wel snel gaan concurreren met prijsverlagingen denk ik. Nee, ik ga hem dit keer niet voor de volle launchprijs kopen, is me toch wat te duur denk ik.
     
  20. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem wanneer de ps3 uitkomt denk ik...want juist dan gaat microsoft (lijkt mij) een mooie aanbieding doen om tegen de ps3 te concurreren!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina