1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Al een paar weken geleden, DUH:confused:. ben niet verplicht o-m hem af te nemen:)
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em iig in 2006 kopen, k denk aan et begin, maar ik wacht eigenlijk gewoon op een pack (xbox360 + game)
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wtf kun je die al preorderen, met welke spellen kun je er dan bij preorderen
     
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem meteen bij de release,ongeacht wat ie kost,met 2 of 3 spellen er meteen bij....zowieso perfect dark:zero en condemned
     
  5. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook op de releasedag! met PGR3 als topper! :D
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik ga de 360 niet preorderen aangezien ik toch wil wachten tot dat de 360 en de PS3 uitzijn om goed te kunnen vergelijken.

    Bovendien verwacht ik een pricedrop van de 360 met de release van de PS3 :)
     
  7. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    hier zat ik dus ook al aan te denken.....
    wil eik wel us weten wat de PS3 in zijn macht heeft... voor mij is het dus nog wachten
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, dan moet je nog even wachten aangezien de PS3 pas in 2006 uitkomt (en er al geruchten de ronde zijn gegaan dat een EU release eind 2006 / 2007 kon worden).
     
  9. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ok wel, maar dan moet ik maar nog meer plezier uit mijn xbox halen... maar we zullen het wel allemaal zien rond die tijd
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop gewoon de xbox 360 als "i" in de winkel is. Waarschijnlijk een paar weken na de launch(maarja eens dat hij uit is kan ik niet wachten om hem te halen). En ik weet nog niet welk game ik er bij koop, mss gost recon 3, maar zou de game echt zo mooi worden als ze hebben laten zien? want het zag er toch enorm uit, cgi precies. En kameo ziet er ook wel enorm fijn uit. Maarja er is één game die boven ze allemaal uitsteekt in mijn ogen en dat is gears of war, dat spel koop ik onmiddelijk als het uitkomt, zeker weten!
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal hem vlak na de release, playstation spellen kunnen me vrijwel allemaal niks schelen dus dan is de keuze snel gemaakt :) Plus xbox live natuurlijk... :)
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zal je het vrij moeilijk krijgen aangezien er niet zoveel xboxen beschikbaar zullen zijn dan :cool:
     
  13. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga m ook halen hoewel ik t wel jammer vind dat de prijs nog steeds niet bekend is gemaakt.
    ik heb wel vernomen dat hij goekoper zal gaan worden dan de launchprijs van de xbox(1).
    ik schat ook zo rond de 300 euro en ik hoop ook dat hij zo snel mogelijk in de winkels ligt dan koop ik m zo snel mogelijk.
    en dan koop ik call of duty er bij en dan wagt ik nog ff en dan koop ik er ook topspin2 bij omdat deeltje 1 egt zo fet is.
    hoewel ik mischien in plaats van call of duty ook mischien ghost recon 3 koop, ligt er aan waar meer actie in zit.

    nou groetjes
     
  14. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad het beste om te wachten tot de PS3 ook uit is. Je kunt dan goed vergelijken en de kans bestaat dat de 360 dan goedkoper wordt. Ook heeft de Xbox nog genoeg te bieden, maar ik ken mezelf en weet nu al dat er iets heel geks moet gebeuren wil ik de 360 niet de 1ste dag in huis hebben. Ik kan nu al niet meer wachten.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Preorderen ga ik hem zeker niet, kans is wel aanwezig dat ik hem bij de release koop. Mits ie niet meteen uitverkocht is (wat ik een beetje betwijfel)
    Ik wil eerst zeker weten hoeveel ie gaat worden, welke spellen bij de launch zitten, en hoe een 360 op een normale tv eruit ziet.
    Aangezien alle spellen geoptimaliseerd zijn voor HDTV kan dat wel eens een beetje ten koste gaan van hoe het eruit ziet op een normale TV.
     
  16. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben mijn LCD tv al aan het verkopen op internet(mag denk ik geen naam van de site noemen)om een nieuwe LCD of plasma tv te kopen die hdtv ondersteund:D
     
  17. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    als mijn oude xbox niet gerepareerd kan worden dan wacht ik zeker op de nieuwe en dat todat ie is afgeprijsd, e wordt mijn xobx gerepareerd dan zal ie toc nog wel een flinke tijd moeten wachten voor ie in mijn huis komt
     
  18. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste versies van de 360 krijgen geen HD DVD speler, dus no way dat ik die ga kopen. die zijn zo goed als nutteloos tegen de tijd dat ze er wél inkomen (ongeveer mei 2006). dus koop ik dan pas de 360.
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb hem gepreordered bij de eplaza:)
    Ik was de 2de van een dorp met 40.000 inwoners dus ik zit goed:D
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier met 12 maanden wachten zou ik zeggen, als jij de 360 dan eindelijk hebt is hij alweer ouderwets, en tja ik denk dat je wel een korting na een jaar van misschien wel 50 euro kunt scoren;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina