1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het lijkt mij ook niet egt alles om een jaar te w88 op de release van de ps3 ik gaa hem denk ik ergens juni 2006 kopen ofzow als hij iig iets in prij is gezakt en dan zijn er iig ook al heel wat games uit maar wil wel pdz enpgr3 hebbe:9
     
  2. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem gelijk bij de launch kopen in iedergeval met Perfect Dark Zero.
    ALs ik de prijs weet ga ik hem gelijk preorderen. Zou de prijs hoger is dan de meeste verwachting zou het wel lullig zijn als ik de preorder moet afzeggen......
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik koop hem ook op de launch dan weet je ook zeker dat je hem dan hebt of zelfs een dagje eerder. maar weet niet zeker of ik hem koop ligt eraan hoe duur de games worden als ze boven de 70 komen koop de de xbox 360 niet.
     
  4. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik ga hem bij de lanch kopen, ik heb hem niet gereseveerd. Ik ga gewoon effe naar Nedgame toe, kijk als ze hem nog hebben!!
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Pre-order achter gelaten bij mn gamestore in Tilburg. Er zijn nu ongeveer al 20 360's besteld zeiden ze vanmiddag :cool:
     
  6. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik Mailde Nedgame om tevraagen wanner je de Xbox 360 bij hun kan reserveren en ik kreeg dit antwoord:

    Ik dacht LoL :9
     
  7. dakota707

    dakota707 DrEaMeRs

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel ff af want meestal daalt de prijs na een bepaalde tijd :) scheelt toch weer geld :)
     
  8. Franklin01

    Franklin01 Xbox Gamer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet hoeveel geld hij gaat kosten. Ik wacht er in iedergeval nog mee. Misschien koop ik hem wel niet eens, want ik gebruik mijn Xbox meer voor muziek afspelen / dvd kijken, en dan af en toe speel ik een game...
    Nog ff wachten dus...
     
  9. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem meteen kopen.. mn xbox is tog al overleden.. samen met pgr.. maar heb hem nog nietgereserveerd, bestel hem wel op internet .. ik ben te lui om naar een winkel te gaan.. heerlijk!
     
  10. Flow

    Flow flowt op de gameflow

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog wel ff. De xbox 1 ging in duitsland de eerste dag ook al honderd euri's lager in prijs!
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    here too

    ik koop hem zeker wel, maar niet met launch
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de X360 al gereserveerd staan jah, allang....was nummer 2 geloof ik :)
    De PSP en PS3 idem dito, ookal gereserveerd. De games (voor al die consoles) waarvan ik zeker weet dat ik ze wil hebben ookal gereserveerd, ongeacht wanneer ze uitkomen....het valt mij op hoeveel mensen het hier laten afhangen van de prijs en gaan wachten op prijsverlagingen, alhoewel ik begrijp en respecteer dat het een kwestie is van prioriteiten stellen.

    Het kan mij niet schelen wat de consoles gaan kosten, en ook niet wat de games gaan kosten of wat er allemaal aan hardware gelijk wel of niet bij zit....dat zie ik dan wel, en ik heb het volste vertrouwen in Microsoft, en Sony trouwens ook. Ben al volop bezig met sparen dus dat zit wel goed, en aangezien geduld mijn slechtste kant is....HEBBEN ! En GELIJK als ze uitkomen ! :9 Maar jah....das misschien ook het voordeel van nog thuis wonen en geen auto rijden ;) Heb vrijwel geen vaste lasten iedere maand, eigenlijk alleen me ziekenfonds en me abbonnement van me mobiele telefoon....dus de rest is voor de hobby/passie/verslaving net hoe je het wilt noemen :9

    De games voor de X360 die bovenaan me verlanglijstje staan zijn in elk geval Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero :) Kheb al wat meer gereserveerd staan, maar dat komt allemaal pas een stuk later uit....ik verwacht Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero vrij gauw na de launch van de X360 dus vandaar :D
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  13. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo heb je de PSP al gereserveerd, die is allang uit..?
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm de PSP is in Europa nog niet uit, laat ik het zo zeggen :9
    Tuurlijk ben ik me ervan bewust dat je um allang bij de meeste zaken (ook bij mijn lokale gamesboer) kunt laten importeren. Maar daar had ik weinig zin in, omdat je dan behoorlijk veel extra belasting betaalt. En aangezien ie nu over minder als een maand hier uitkomt, wacht ik nog wel ff....DAT geduld heb ik dan in dit geval weer wel haha ;)
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik wacht wel ff af hoe het zit met die HD DVD:) die wil ik er wel in
     
  16. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    ja eigenlijk ik ook, heel vreemd maar mijn xbox speelt geen conker af dus ik moet eigenlijk een nieuwe dvd speler hebben, maar dat doe ik liever en wacht lekker af totdat de Ps3 uitkomt. Dan komen er vast leuke packs / aanbiedingen, waardoor ik dan pas lekker ga "happen" :)
    En voor de rest gaat het niet alleen over die goedkopere xbox, maar ook dat je dan misschien goedkopere tv's hebt en dat gaat veel schelen ;) Dan zijn er veel modellen uit dus heb je ook meer keuze, zeker in de HDTV's.
    Ik merk wel eigenlijk dat veel mensen (ook uit de buurt) ook een lcd / plasma scherm willen hebben als die next-gen consoles uitkomen :p
     
  17. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem reserveren maar de plaatselijke Dixons neemt nog geen reserveringen aan.... (ze zijn erg zakelijk.. zonder papieren doen ze nix).
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Lelystad staan er ook al 3 man bij de gameshop ingeschreven.. misschien is ie inderdaad wel meteen uitverkocht, als er nu al zoveel mensen op de lijst staan.. en het is nog niet eens duidelijk hoe duur en wanneer die uit komt!
     
  19. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin had ik hem ook wel meteen willen hebben, maar nu er gezegt wordt dat de eerste lichting niet is wat het uiteindelijk gaat worden, denk ik toch dat ik eerst een tijdje afwacht.
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gister de mijne in pre-order gezet :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina