1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nope account houd ik gewoon lekker zelf. Alles wissen dus.... Kijken of een kale console nog in trek is... Thanks!!!
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vond het volgende op internet, hopelijk helpt het:

    "Reformatting the hard drive will remove all data on the memory unit, once that is complete you can run the "Initial setup" for the console found under the System Settings. Just be aware, if you wish to reformat the hard drive you will need the console's serial number and this can be found under "System Info", via the System Settings and then console settings."
     
  3. jromville

    jromville New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan wel het kopje "System Info" vinden alleen is het kopje "Initial setup" nergens te bekennen.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Het gaat hier om de eerste Xbox, dus niet de One ;)

    Helpt dit je misschien:
     
  6. jromville

    jromville New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  7. jromville

    jromville New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee er gebeurt niks helaas
     
  8. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Yo @Kevf jij weet dit vast wel.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zojuist de Xbox One S ontvangen met bijhorende controller. Controller is geüpdate en heeft nieuwe (bijgeleverde) batterijen, maar trilt helaas niet. Als ik de controller aansluit met een kabel voel ik even een kleine trilling (als teken van herkenning lijkt me), maar ook dan trilt de controller verder niet meer als ik dit test.

    Iemand die weet waar dit aan ligt?
     
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Niet gewoon een instelling op de xbox?
    Bij de Elite controller kun je namelijk ook de trilfunctie aanpassen

    verstuurd via Tapatalk
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als ik naar Instellingen -> Apparaten en toebehoren en dan de controller ga staat er een optie 'Trillen'. Als ik deze indruk gebeurt er echter niets en de controller is al helemaal up-to-date. De rumble zelf lijkt me niet kapot, aangezien ik bij het afsluiten van de console wel een kleine trilling voel.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2016
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je moet ws je cache alleen even legen

    http://support.xbox.com/en-US/xbox-360/console/clear-system-cache
     
    lwn vindt dit leuk.
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Het is geen Xbox 360 ;)
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vermoed dat er dan echt iets mis is. Speel zelf met Elite controllers maar net even mijn S-controller gepakt en doet het prima. Trillen als een malle,... dus ben bang dat het een retourtje gaat worden. Zorg wel dat je het via de winkel doet, want met Microsoft duurt het achterlijk lang. Had twee problemen met controllers. Eentje via Microsoft... duurde 3weken. Andere via Bol.com na vier dagen geld terug en een nieuwe kunnen kopen.
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Hartelijk dank voor je reactie, hij is gekocht via de Mediamarkt op Firstlook en ga ze even een mailtje sturen! Woon er helaas niet naast de deur, dus ben benieuwd naar hun reactie.

    [Edit]

    Als laatste nog getracht om de console geheel vanaf nul in te stellen en wat blijkt; nu trilt de controller wel. Mogelijk iets fout gegaan in het updaten? Hoe dan ook, dank voor alle hulp!!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2016
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje voor mensen met een US account:

    Ik kan sinds vandaag geen dollars (gift card) meer kopen op xbox.com. Ik kan de gift card selecteren en hij komt ook in het winkelmandje, vervolgens log ik in en klik ik op check-out, maar daarna word ik teruggestuurd naar de store en staat mijn locatie onderaan opeens op Engels (Singapore). Vooraf stond hij uiteraard op Engels (United States). Ik heb dit nooit eerder gehad.

    Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb nog nooit iets gekocht in de Singapore store, als dat überhaupt bestaat. Zijn er nog andere sites waar je tegen een normaal tarief dollars kunt kopen?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb exact hetzelfde man. Ik wilde even 1 dollar toevoegen voor de aanbieding van Gold voor 1 maand voor 1 dollar, maar ik krijg deze gekke shit ook. Getest op Android en Surface.

    EDIT

    Vage shit....ineens is het gelukt. Vanaf die MS Singapore main pagina logde ik opnieuw in want ik was schijnbaar uitgelogd. Toen zag ik dat mijn winkelmandje een item had, dat aangeklikt en toen checkout en toen werkte het.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2016
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar kan je een maand voor 1 dollar doen?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf al een weekje ongeveer geen Gold meer, dus misschien kreeg ik daarom die aanbieding. Maar het staat op het main dashboard bij mij. Waar je je games ziet staan en My games & Apps, Watch_Dogs 2 You are in Ctrl. Daaronder een vakje met Go Gold for $1.
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Stond bij mij ook en kreeg laatst ook een code via Live met maanje gratis Gold... ok, bedankt! :D
     
    BigKabuto vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina