1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One Live TV OneGuide met Ziggo - update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jeroen Verdonk, 9 dec 2014.

  1. Jeroen Verdonk

    Jeroen Verdonk New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even gezocht maar geen recent topic gevonden over OneGuide support en Live TV ondersteuning voor NL.

    Wat is nu de status van Live TV / OneGuide support voor nederland? Ik heb Ziggo als TV en internet provider, maar krijg geen kanalen in de OneGuide te zien via HDMI? Ik krijg wel het TV signaal van de decoder door en kan dus TV kijken door te zappen via de decoder (zoals ik al kon), maar geen OneGuide overlay.....

    Dat terwijl er all lang gesproken wordt over ondersteuning voor NL??

    http://www.xgn.nl/nieuws/58968/oneguide-voor-xbox-one-in-oktober-naar-nederland

    Iemand meer info of workaround?
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit zou bij de Nederlandse launch in september al geregeld moeten zijn. Denk dat we nog wel even kunnen wachten. Volgens mij zijn de NLse voice commands ook nog steeds afwezig.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We moeten wachten tot ie dit ondersteund:

    [​IMG]

    Momenteel ondersteunt de UK het wel, maar het is nog maar de vraag of wij het überhaupt krijgen en hoelang het gaat duren.
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou ook moeten kunnen zonder dat ding hierboven. Decoder aansluiten op Xbox One en dan de OneGuide setup doorlopen. Je Xbox met wel op Nederlands staan.

    Beetje een kick, maar toch voor anderen die er ook mee zitten :9
    Oh en niet helemaal het goede forum ook geloof ik.
     
    Gamersea vindt dit leuk.
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij niet, maar als je er een HDMI op aansluit dan krijg je menu's die elkaar overlappen wat niet echt een mooi effect heeft ;) het verstandigste is gewoon te wachten op dat dat ding hierboven in Nederland ondersteund wordt... ma'ja zoveel prioriteit heeft Nederland niet.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb het door. We moesten een jaar langer wachten, hebben geen voice commands, betalen de hoofdprijs op de Xbox store, profiteren niet van de prijsverlagingen, One Guide werkt nog niet. Gelukkig heb ik met geen van alle echt moeite, maar het is wel duidelijk dat Nederland geen prioriteit heeft nee.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom we geen prioriteit hebben.

    - Belastingen (verklaard de prijzen)
    - Klein land (we passen ons wel aan)
    - Veel tv aanbieders (waarna ze weer terug vallen op het feit dat het een klein land is)
    - Andere regels

    Al zijn er ook dingen zoals het feit dat ik niet de voice-commands überhaupt niet aan kan zetten als in de console op het Nederland heb staan.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt toch wel mee. Laatst was er nog een grote update en was er alleen voor Nederland iets toegevoegd.
     

Deel Deze Pagina