1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap echt niet dat mensen nog steeds zeggen dat die traag is. Sinds het nieuwe dashboard gaat het bij mij super snel. Zeker vergeleken met eerst.

    [​IMG]
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, bij mij niet en bij mensen om me heen ook niet. Reageert slecht, blijft hangen, laden duurt regelmatig lang. Zolang je aan het gamen bent is er weinig aan de hand, maar zodra je gaat multitasken... laat maar! Zelfs op de 360 ging het soms een heel stuk soepeler.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vreemd. Totaal geen last van. Gebruik ook geen instant on btw. Misschien dat dat iets is.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon pauper internet of slechte portforwarding. Hoort echt niet traag te zijn tegenwoordig. Sinds die update is alles echt snel geworden, blijven party's heel (tenzij iemand met ghetto internet erin zit) en kan ik makkelijk multitasken
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gebruik ik ook niet, al vanaf het begin niet. Misschien moet ik een keer het dashboard resetten/refreshen mocht dat wat uithalen.

    LT+RT+Y toch?

    @Maddmonkey: Lijkt weinig uit te maken, ik heb al zo vaak de boel aangepast. En rest van de apparatuur werkt prima op het netwerk. Misschien een keer de console hard resetten.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2016
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat krijg je met die TPLink prullen!!1!
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, daar gebruik ik het gelukkig niet voor. :p
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Same here.. Dashboard voelt lekker snappy aan.
    Geen lag of dergelijke. 10x beter als het dashboard waarmee we zijn begonnen op de One.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Digital Foundry - Several sources indicate Neo will launch this year


    http://www.eurogamer.net/articles/d...t-use-for-playstation-neo-and-project-scorpio


    Leuk leesvoer btw van Eurogamer, mocht hij daadwerkelijk dit jaar uitkomen dan zal Sony zeer waarschijnlijk binnenkort een event organiseren net als wat ze toen deden bij de PS4.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er komen nog wat feestjes (Gamescom, Paris) binnenkort, dus zou best kunnen idd.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ah, Gamescom komt ook nog... bijna vergeten!
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    We doen het niet vaak, maar verwacht ook een kijkje bij de buren, in dit geval met de Playstation VR. Daar gaat ook een artikel over komen op de FrontPage. Ik heb de hardware echter niet voor de launch, dus het zal even duren voor ik alles echt getest heb. Met de software kan ik nu nog niet zoveel natuurlijk ;)
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Na lang tobben en twijfelen heb ik toch maar mijn X1 de deur uit gedaan. Wel nog even RDR uitgespeeld en INSIDE maar de console zelf stond bij mij alleen maar stof te happen.
    Spelaanbod was okayish, niet veel beter of slechter dan Sony, maar de multiplats draaien gewoon wat beter op de PS dus daar kocht ik toch al alles voor. En sowieso de games op de PS spreken mij meer aan.
    Wel jammer dat ik Cuphead en Scalebound nu mis maar wie weet ooit in de toekomst.

    Benieuwd wat de Scorpio gaat doen dus wie weet komt er weer MS console in huis maar tot die tijd en wellicht erna blijf ik beter bij 1 console met 1 last gen ernaast.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ligt het aan mij of drukt de Playstation er op dit moment echt veel meer toffe exclusives uit?

    Gravity Rush
    Nioh
    Hellblade
    Persona 5
    Nier 2
    Horizon Zero Dawn
    Ni No Kuni
    etc

    Xbox lijkt wel ontzettend kut en echt heel veel slechter dan de Playstation. Verder game ik al een half jaar niet meer. Maar dammit deze thread is lame :+
     
    Mallakai, Servantes en Daz vinden dit leuk.
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Xbox is ook gwn kut
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    De exclusieve games springen er dit jaar dan ook wel gigantisch uit hoor bij Sony, kan me ook nog wel droogtes herinneren.
    Maar goed, neemt niet weg dat Microsoft best wel wat aan hun exclusieve games mag doen, het is jammer dat Scalebound gecancelled is, dat soort games zijn toch wel erg tof om een console te overwegen.

    Ik hoop in de toekomst dat Microsoft weer exclusieve titels gaat uitbrengen zodat ze weer een waardige concurrent worden van Sony, en daar profiteert de gamer alleen maar van.

    Gears of War
    Halo

    Mogen wat mij betreft zo ver mogelijk weg blijven.
     
  17. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Vanwege die exclusives (en een financiƫle meevaller :p ) heb ik sinds deze zomer een PS4 pro naast mijn Xbox one staan. Is het zeker waard geweest iig.
    Wat een geweldige exclusives. Nu met Uncharted 4 bezig. Heerlijk spel! Heb nog een zooi exclusives klaar liggen dus kan mijn lol op de komende tijd.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind het ook een prima console die PS4 Pro..
     
    Dranx vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wut? Wat teased Sony nu weer?
    Op hun FB dan ...
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    PS4 Pro X Switch?

    Of gewoon een PS4 met een GT sticker eroverheen? :'-(
     

Deel Deze Pagina