1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Zal vast wel nog ergens anders filmpjes tezien zijn, Of download links.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedere site heeft helaas slechte players. Hopelijk was Gamersyde ook op het event.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Gies van Polygon die met beelden van de PS4 en X1 campaign komt zegt dat ze vrijwel gelijk zijn aan elkaar. Maar op een of andere magische wijze zou de Multiplayer van PS4 mooier zijn dan zijn eigen Singleplayer en X1's Singleplayer? Dat zou werkelijk waar de allereerste keer ooit zijn dat zoiets gebeurd. No way hahah.
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Drama Queen

     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh en zie ik nou serieus een bericht van cboat die niet alleen negatief is over Xbox? Hoe dan ook....al zijn die systemen in de eerste plaats niet gemaakt voor games en de gamers, we krijgen wel fucking mooie en toffe games en zolang dat gebeurd zal het mij een worst wezen. Jezus als we alles in het leven nu moeten gaan analyseren en in twijfel trekken, shoot me now, want dan hoeft het voor mij niet. Overal is wel wat...darkness in te vinden dan. :D
     
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga slapen, Het word me allemaal teveel. Tot morgen maar weer!



    Slaapze!
     
  7. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    IDD, straks gaat de wekker weer om 06:30

    mzzls _0/
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij heeft het erover dat de day 1 PS4 patch oa DRM zou removen, dat is dus echt iets wat mij totaal niet zou verrassen, want ik heb altijd al gedacht dat Sony het ook van plan was. Hij heeft het verder verder een echte reliable source, mja...welke dan? Verder lijkt hij ook aardig te overdrijven. Als we hem dus moeten geloven kunnen we amper normal online straks met de X1 en PS4...of althans...de Amerikanen, Europese landen die X1 wel krijgen en mensen in NL die importeren. Cod voor PS4 ineens ook 720p vanwege online problemen...mja....nah.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Over CoD is bullshit. Is meerdere malen bevestigd dat het 1080p is. Maar dat is cboat niet

    Je bedoeld dit lijstje? https://www.youtube.com/watch?v=U6h9l5Gb5hE


    Native 1080p wel op de WiiU maar niet next gen? lol


    [​IMG]

    In een woord. Bullshit dus
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, maar dat geloofde ik ook echt niet. Dit is een hele geode post van Albert Penello. Duidelijke taal, eerlijkheid en open naar de mensen. Goede uitleg wat er straks anders zal zijn dan in de video. Ook het eind stuk geloof ik echt wel...alles wordt mega opgeblazen:

     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit zou gelijk alle resolutie geruchten vernietigen...want dat zijn het nog steeds, zonder echte feiten/bevestiging een gerucht.

    [​IMG]
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kevindent is een xbox fanboy xbox draait op 720 en ps4 op 900
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    [​IMG]

    Lagere resolutie...somehow mooier dan PS4. Man dit voelt zo als de PS3 en 360 tijden aan. Kijk alleen al naar de dude links...duidelijk echt scherp op XO en 'muddy' op PS4. Verre van een slamdunk voor PS4 iig.
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha lol sorry big Kabuto ik snap dat behoorlijk xbox minded bent maar screens zijn identiek.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee dude niet deze onzin nu. Niets met Xbox minded te maken.

    Bekijk de screens in full screen en check bijvoorbeeld het hoofd van die dude links. Overduidelijk scherper in de XO screen en muddy op PS4 screen. Het valt serieus niet te ontkennen.

    http://unionvgf.com/index.php?threads/battlefield-4-running-on-x1.567/page-37#post-43750

    Much more aliased is minder, maar op de screens EN videos zie je het amper.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik kijk dus niet naar screens maar naar videos weinig verschil, alhoewel donker lijkt.. Weet niet of dat ingesteld kan worden.. Maar scherper? No way
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De videos laten gewoon echt weer een PS360 situatie zien, ieder heeft zijn eigen goede dingen. Zo is de fps in de campaign op PS4 op momenten duidelijk beter, maar bepaalde textures weer mooier op XO en dat zie je ook aan die grote screenshots af, een duidelijk verschil. Het valt iig allemaal heel erg mee aan dit alles te zien, eigenlijk zoals Gies al zei.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk ook dat Xbox op dit moment geen klappen kan gebruiken en Gies? Check zijn comments.. Even erg als die Dent (die enorm faalde)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dent blijft er zich aan vastklampen he

    Dr Dentenstein ‏@TheKevinDent 3m
    @aegies @Talaviir We were specifically told it was today at the demo. What build is on your Debug?
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hehe, ik stond op om te pissen. En kon het niet laten om even op neogaf te checken.

    Straks maar even de filmpjes checken. Op het eerste gezicht geen grote verschillen oid.

    Maar wtf is dit:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina