1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox serie S hulp vraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Miss.daisy, 21 okt 2023.

  1. Miss.daisy

    Miss.daisy New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Hier en moeder met een zoontje van 7 (bijna 8 jaar) .zoonlief wilt een Xbox S serie hebben voor zijn verjaardag maar ik heb er geen verstand van, ex had ooit een Xbox 360 maar kom er nu niet uit.
    Er staat dat alles digitaal is, nu is dat natuurlijk geweldig maar stel ik koop een tweedehands game ergens kan hij die dan wel spelen als je de disc niet kan gebruiken?
    Iemand hulp en tips please Ben geen Millionaire dus wil het een beetje laag houden qua kosten vandaar tweedehands games.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.707
    De Xbox Series S is inderdaad alleen maar digitaal, dus helaas heb je dan niets aan de fysieke spelletjes. De Xbox One S, van de vorige generatie, ze lijken helaas erg op elkaar, daar kunnen wel fysieke exemplaren op afgespeeld worden. Alleen is de Xbox One S ouder en de Xbox Series S de nieuwste.

    De Xbox One S is wel stukken goedkoper te vinden dan de Xbox Series S, zeker tweedehands. Ik denk dat je met een Xbox One S onder de 100 euro al klaar kunt zijn, zeker tweedehands. De Xbox Series S wil overigens bij spellen nog wel eens prestatieproblemen hebben, omdat of de spellen niet goed afgewerkt zijn, of ze zijn veel te groot en ambitieus.

    De Xbox One S, die dus stukken goedkoper is, is denk ik ook een prima instap model, maar ik weet niet wat je zoontje allemaal al kan. Ik zou wel goed naar de instellingen kijken, daar heb je aparte familie instellingen voor zodat zijn veiligheid beter beschermd is.
     
  3. Miss.daisy

    Miss.daisy New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Dank je wel voor je reactie, de Xbox One S heb ik inderdaad ook naar zitten kijken maar twijfelde dus omdat die wat ouder is, leek mij wel en prima instapmodel.
    Ik had inderdaad ook al de instellingen opgezocht of ik er een leeftijdsgrens op kan zetten zodat het wel veilig is qua spelletjes spelen, hoor geregeld dat er bij vriendjes gta5 wordt gespeelt terwijl de kinderen dus nog op zeer jonge leeftijd zijn.

    Ik neem aan dat alle Xbox One spellen op de Xbox One S gespeeld kunnen worden?

    Dank je wel voor je hulp in elk geval
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.707
    Ja, dat kan.
     

Deel Deze Pagina