Celstraffen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 11 aug 2004.

1. mars15

mars15 Guest

wat zijn de celstraffen in nederland voor het bedreigen van iemand als je nog minder jarig ben ?

en kan je ook aanvoeren dat iemand anders ( lees theo maassen niet gepakt word) en een onbekende wel

ik zou graag jullie mening willen horen

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ben je weer stout geweest? :cool:

3. mars15

mars15 Guest

ik niet 2 maten van me

maar ik vroeg me dit af wat ze te wachten staat

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat het ligt aan hetgene wat je deed. iemand gewoon bedreigen of doodsbedreging door middel van voor iemands gezicht met een pistool te gaan zwaaien staan zwaardere straffen op.

5. mars15

mars15 Guest

door de telefoon bedreigen '' ****** lijer, je fluit alleen maar tegen feyenoord en nooit is tegen ajax vieze ****** jood dat je dr bent ''

was na die scheids toe

6. Hoop dat ze een paar jaar de bak in gaan daarvoor :).

7. XeoN

XeoN Guest

Wat voor vrienden heb jij ?
    Maar dit is een serieuze bedreiging , reken maar dat ze flink genaaid zijn als ze gepakt worden..of zijn ze dat al?
    Ook omdat ze minderjarig zijn.

8. mars15

mars15 Guest

zijn al gepakt dit was vandaag in het nieuws overal

9. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    hehe goed zo.. zo nutteloos dat gedrag. van mij mogen ze flink boeten. die scheids is ook maar een mens... hoe denk je dat hij zich voelt na zo'n telefoontje?

maar het zal wel op een te lage werkstraf komen.. gewoon ergens dom werk gaan doen.. is goed voor ze ;)

Rally-ho

10. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    tja minderjarig ... dat ligt eraan hoe oud
    maar et zijn al wel aardige sneue gozers en dat zijn je vrienden ?!?! tja je moet et er maar mee uithouden ....
    hopelijk een celstrafje van een paar maanden maargoed dat zit er tegenwoordig niet meer in bij dit soort sociale afwijkingen vooral als minderjarig zijnde
    je kunt beter iemand bedreigen en in elkaar schoppen als iets met de economische dingetjes flikken.... eigenlijk slaat et ook allemaal nergens op

11. mars15

mars15 Guest

ene was 16 toen gebeurde en de andere 18 das wel kut dan krijgt die hogere straf :mad:

maar bedreigen was het nogeens echt gewoon zeggen dat die slecht floot maar tegen de politie heeft die bossen gezegd dat die bedreigd is met de dood

12. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    //edit//
    dubbelpost

13. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe is de politie er nou precies achter gekomen dat zij het waren ??

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Jij hebt goede vrienden zeg :{...

Ze zullen wel een taakstraf krijgen en 1 tot 2 jaar onvoorwaardelijk. Dat ze dan in die tijd niets meer mogen uitvreten, anders gaan ze even de bak in.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het gebeurde laatst ook bij een jongen hier in Vlissingen. Die vond het ook heel stoer om Balkenende op te bellen. (hij had het nummer via via gekregen, in eerste instantie al weird 8)). Anyway die kerel heeft 2 weken in de cel gezeten, en was gedurende dat hevig ondervraagd. Zijn vervolg straf weet ik niet. Ken de jongen ook niet (thank god.). Nou is dit wel een dreigement naar de premier dus mayb iets serieuzer, maar ze zullen het zeker serieus aanpakken. En dat is maar goed ook. Aanpakken die laffe apen.

16. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    offtopic : Vlissingen ? :) lol dacht dat iedereen in verwegistan woonde :x
    ik woon in o-souburg :p

Ontopic: Vind het idd best wel triest om zoiets te doen zal idd wel een taakstraf worde en 2 jaar voorwaardelijk. maarja waarom doe je het .. tis maar een spel ze verlieze misschien zat de schijts mee misschien niet kan niemand wat aan doen ze zijn allemaal verschillend .. pcies hetzelfde bij online games .. moeilijk doen als je verlies beetje jammer ..

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Achja lekker triest idd. Oppakken en werkstraf geven. Stadionverbod als extratje :) Ga er maar vanuit dat ze die beste scheids wel met de dood bedreigd hebben, maar de kloten dan opeen niet meer hebben om het ook tegen de politie te vertellen. (dat is nog het trieste van allemaal)

18. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kunnen die hoogstens een paar weekjes jeugdgevangenis verwechten. Vooral je maat van 18. Maybe komen ze er nog wel vanaf met heel wat uurtjes voor HALT werken (of bestaat dat niet meer?)

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja als je een scheidsrechter gaat bedreigen dan gaat dat wel wat ver zeker als je niet eens bewijs hebt dat hij expres "corrupt" zou hebben gefloten. Wat mij betreft de bak in.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt hooguit een stadion verbod in dit land, als ze nou eens i.p.v de xbox ook de gevangenis straffen uit Amerika overnemen... |:-

Deel Deze Pagina