2Pac & Outlawz Thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamer, 29 nov 2004.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    omg walrus, vond jouw posts altijd wel wat inhoud hebben, maar dit is toch wel een beetje treurig hoor. Zoals eerder gezegd; ieder z'n ding. Veel plezier met je elvis plaat.

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nou tis ook wel een beetje zonde om een topic hierover te openen. Er is nix mis met de hiphop thread. Noem het dan op zijn minst west coast g funk thread ofzo. Kunnen we ook over Nate dogg, Warren G, NWA e.d discussiëren.

Of gewoon een complete Old Skool thread.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Okay, ik geef toe, Elvis vind ik ook niet echt goed...... Maar muzikaal heeft tupac toch nooit geleefd? Of was hij ook een held geweest zonder gangster te zijn en zonder zijn dood? Werd hij niet pas echt bekend met postuume gelikte commerciële produkties?

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    ja in de ogen van mensen zoals jij wel ja (en tuurlijk heeft zijn dood ook meer sales op geleverd), maar mensen die hem en zijn muziek / films volgden voordat hij dood ging denken er miss wel heel anders over. Ik vind het het grootste deel van zijn nummers ook niet alles, maar sommige platen kan ik wel waarderen.

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    en de nummers zijn ??

Dear Mamma & andere rustige nummers...zijn gewoon ideaal als je down ben...ik heb er veel aan :)

6. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    good 4 you man! :) daarom; ieder z'n ding.. De nummers staan btw op de vorige pagina

7. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    yep....btw : Heeft Daz Dillenger nie eens ruzie gehad met pac's mam ??over paar tarcks die hij nog had liggen ??

8. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nouw heb ik wir gehoord, zal wel niej waar zijn, dat 2pac lloyd banks is, want lloyd banks rapt over precies het zelfde als 2pac, en lloyd banks heeft helemaal geen familie, enzow en lloyd banks is pas ontdekt enzow, allemaal heel creepy:p

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    ROFL, srry hoor maar imo is dat echt bull van de eerste orde :+

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Al die rappers zijn toch familie? Ze helpen Sinterklaas altijd in december met het rondbrengen van pakjes....

(oei, gaat dit nu te ver? ;))

11. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    daarvoor staat de marteldood voor je ;)

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    _O_

_0/

13. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Daz heeft dat alweer "goed gepraat" volgens mij...

Heb et ook al ff in "het" ;) hiphop topic genoemd maar vorige week is de 1e mixtape (is eigenlijk een cd, maar doordat ze geen distributiekanaal hebben en een paar rechten niet hebben kunnen krijgen noemen ze het een mixtape) van Yaki Kadafi uitgekomen, genaamd Son Rize...

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Kadafi...familie van die andere Kadafi?

15. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Lol :D , nee

alle outlawz hebben namen van "vijanden van de US", zoals: Kadafi, Napoleon, Mussolini, EDI (Idi Amin), komani, Kastro, Hussein. Dit zijn zeg maar aliasses.

16. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Mussolini (aka Big Syke) is toch al in 95 uit de groep gestapt ??

17. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    hmm....volgens mij kwamen de outlawz pas voor het eerst voor op All Eyez On Me, dus begin 1996.
    EDIT:
    Hier een quotetje van hitemup.com (gaat over release van AEOM)

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  18. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    napoleon kadafi kastro en edi waren al op ''me against the world'' te horen.

19. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    en Fatal ?? die was toch 1 van de eerste ....athans ik hoor dat pac alleen kadafi & Fatal echt vertrouwde en er mee bevriend was

20. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Kadafi stelde fatal aan pac voor toen pac in Rikers Island vast zat ('95). Kadafi edi en kastro zijn sinds jongs af aan bij pac geweest.

Deel Deze Pagina