Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb even een lading posts weggehaald. Schelden doe je maar thuis. Nu weer on-topic.
     
  2. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar wel.. deze heeft al 15 pagina's :{
     
  3. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    A.06 ? is dat een nummer van lp ?

    ooh, ik ken de lpf niet zo goed, omdat ik er geen lid van ben.( geen creditcard :{)
     
  4. Xefusioner

    Xefusioner Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    lpf?? je bedoelt lpu he?..
    ik ben 5jaar lang lid van lpu , NL creditcard werkt vaak ook als er een visa of mastercard logo op staat .
    A06 is een B-Side nummer van Meteora. en dat is niet de enigste ,
    alleen zijn van de Andere Bsides (ook op hybrid theory,) niet uitgebracht maar wel heb ik wat kleine stukjes ervan , Geript van de meteora dvd .(making off dvd), daar hoor je en zie je stukjes van nummers die veel mensen hier ook nog niet gehoord hebben .. jammer genoeg duren ze maar 5 of 6 seconden.
     
  5. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je nu eigenlijk met een LPU-lidmaatschap?
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk vind ik rock muziek gewoon niet leuk, met uitzondering van green day: dat vind ik dus echt de beste band ooit. Maar liedjes van Lp met jay-z die kon ik wel waarderen. Is wel vet gedaan, maar ze kunnen niet aan green day tippen.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Er zit ook een erg groot verschil tussen Greenday en Linkin Park.
    Greenday is punkrock, en LP is veel moderner. Zelf vind ik LP het mooist, maar Greenday vind ik ook nog gaan.
    Heb trouwens de Fort Minor cd al helemaal grijs gedraaid :)
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Nou kijk ik vind de afwisseling in het album: american idiot, erg goed. Er zitten zeer goede klanken in kwa stem en de gitaar is soms ook erg goed. Soms heb ik ecth van die momenten van: vet. Bij LP heb ik dat helaas niet. Ik vind LP alleen goed als het met jay-z word gemixt, maar dat is mijn persoonlijke mening:)
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik vind greenday dan weer behoorlijk kut (das mijn mening) en ik vind LP erreg vet en fort minor nog vetter! LP maakt een soort van film muziek vin ik, das erg fijn om te luisteren.
     
  10. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    1) Gasten van LP Trekken geen rare gezichten.
    2) Mijn ouders + mijn buren zeggen ook dat dat een goed groep is, omdat ze niet "vloeken" 8)
    3 ) Die teksten zijn zeer goed (vind ik) + vooral 't muziek.
    En laat me nu niet beginnen over Green Day, want daar heb ik al veel minpunten van!
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    haha, ja tis mijn persoonlijke mening he;)
    Wat me wel is opgevallen is dat de meeste rockliefhebbers green day niet zo leuk vinden maar personen die nooit rock hebben geluisterd die vinden green day helemaal te gek. Ook bij de massa is green day populair kijk maar naar de awards. Maar het is maar mijn mening: green day blijft the best;)_0/
     
  12. Necro v2

    Necro v2 Guest

    ik hou zelf nie eg van commerciele muziek en ik vind toch dat er bij fort minor veel pogingen zijn tot deze soort muziek. bijvooorbeeld bij in stereo. doet me denken aan 50 cent:confused:..dat vind ik jammer aan fort minor. ze willen liever bekendheid dan goeie muziek. vat me niet verkeerd..remember the name is heel goed bijv.
     
  13. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gedoe van creditcard heb je al op msn uitgelegd;)
    en idd ik bedoelde lpu.. kan je die nummers over msn sturen? ik ben online.
     
  14. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was alijd een groot fan van linkin park.. is een half jaartje wat minder geweest.. maar toen ik om een uur of 12 de naam intikte in windows media player drukte hij meteen een zeer relaxt nummer aan.. My december ( album: reanimation ) ik moest er even aan denken hoe divers linkin park is.. hoeveel ze zijn veranderd.. en hoe ze eigenlijkst niet vergelijkbaar zijn met andere bands.. en als je greenday ziet, dat is punk.. doffe stem, herkenbaare nummers.. er is eigenlijkst altijd wel een nummer wat me aan een ander nummer doet denken bij greenday.. en das hetzelfde als ik the simple plan, good good charlotte, enz ez hoor
    nee linkin park is vrij uniek in zijn soort.. en hun nummers zijn ook zeer divers.. van 90% rock tot 90% rap.. van 90% zang tot 90 % instrumentaal
    kortom: een verslaving
    oke, mijn post brengt weinig nieuws bij dit topic.. maar linkin park is gewoon the bomb;)
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Fort minor lijkt absoluut niet op 50ct joh! 50 maakt gangster rap, dit kan je echt geen gangster rap noemen. Over de teksten van Fort minor valt ook niet te twisten want die zijn over het algemeen ook van hoog niveau, luister maar naar: Kenji, Where'd you go, get me gone enz. Fort minor heeft ook nog eens relaxte beats.

    Linkin park is zo goed omdat het een erg goed evenwicht heeft van rock en rap, als je maar naar de rap kant leunt vind je Fort minor ook de shit! hou je toch meer van rock, dan vind je Fort minor stukken minder.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Even een flinke kick van meer dan een jaar...

    Binnenkort komt er een nieuwe CD van Linkin Park uit. Ik zat toevallig op Youtube naar wat live concerten te zoeken toen ik plotseling het nummer Qwerty tegen kwam. Dit is een optreden van Japan 2006 en het is mogelijk dat dit een nummer is wat op het nieuwe album gaat verschijnen. Het is dus nog niet zeker. Maarja, ook al komt hij er niet op, ik vind hem erg vet klinken. De raps van Mike met de gitaar van Brad erachter klinken in mijn oren echt perfect _O_ Zeker de moeite waard om te luisteren!
     
  17. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het nummer Qwerty al enige tijd op mijn computer staan. Dit is een zeer vet nummer en ik hoop dat hij ook op de nieuwe cd gaat komen.
    Ik heb tot nu toe alle cd's en ik vind het heerlijk om af en toe er eentje te draaien. Ik zal dus ook de nieuwe cd aanschaffen.
    Ben ook nog van plan om naar Rock am Ring te gaan, want daar treden ze op en ook nog een aantal andere goede bands.
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dayum wat een wreed nummer, LP moet echt weer komen met iets nieuws, heb er zin in!
     
  19. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken dit nummer al uber lang, zeker 3 maanden.
    komt idd op het album, er is al qwerty studio maar die vind ik minder dan de live versie.
    i.i.g wordt er gesuggereerd dat ie rond maart komt
     
  20. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze thread nu pas:eek:
    check mn avater maar en je weet wat LP voor mij is:9:cool:
    _O_linkin park_O_
     

Deel Deze Pagina