Een iemand stelt zich voor in opsommig en nu doet iedereen het ineens? Lekker persoonlijk.
Mijn naam is Giel en ik ben nu 17 jaar en het zal nog tot november zo blijven. Ik ben geboren in Rotterdam, ik heb een kei Brabantse familie, maar ben toch getogen in het verre Zuid-Limburg. Tussen deze heuvels doe ik nu gymnasium 5 NT met biologie erbij. Over twee jaar hoop ik elke dag de trein te nemen naar Eindhoven, om te studeren aan de TU/e. Uiteraard behoort gamen tot mijn interesses, maar verder hou ik erg van muziek (alleen doe ik het helaas niet zelf ) en fotografie, of beter gezegd, wat experimenteren met mijn camera. Daarnaast heb ik een nog ietwat vreemde interesse, en dat is achtbanen. Alles wat in 3 seconde optrekt tot 206 km/h, niet al te weinig airtime heeft (negatieve G krachten dus) of hoogstes of inversies heeft waardoor het gros van je familie er al niet in durft, trekt mij juist aan. Toch blijft gamen mijn grootste interesse. Ook al speel ik eigenlijk vooral World of Warcraft, ik vind het wel interessant om al het nieuws hier te volgen etc.
Laatst bewerkt: 17 apr 2006