Even iets anders, het laatste level van de GOODcampaign... Wanneer je Dol Goldur binnen moet vallen. Ten eerste wordt driekwart van mijn legere afgemaakt door catapults als ik naar binnen wil, en ten tweede komt daarna ook nog es de tegenaanval van Mordor, hoe in godsnaam haal ik dat level ?
heb de good campain nu uitgespeeld, is wel een vet spel, wel jammer dat dat create a hero en war of the ring uit de pc versie er niet inzitten op de 360. verder is het een heel vette game
Gisteravond met een vriend van mij EEN! potje gespeeld. We waren om half 10 uur begonnen en om 12 uur nog niet klaar met dat ene potje
Ik ga zometeen weer is spelen, net terug van vakantie lol, heb eerst wat slaap nodig. Als jullie me uit willen dagen voor een potje stuur dan maar ff een PM.
Ik ben met de GOOD CAMPAIGNE aan het spelen en moet in het begin die grote draak afslachten. Ik ben in de grot gaan schuilen en heb ook een basis gebouwd. Ik hierna heel veel dwergen (ongeveer 8 groepen) naar buiten gestuurd die bijlen kunnen gooien. Alle groepen dwergen heb ik upgrades gegeven duz ze zijn allemaal level 2 maar ik krijg die draak niet kapot omdat deze even over komt vliegen en dan weer weg gaat. Moet ik dus het hele level doorlopen om deze kapot te maken?
Ik had zelfs dat heel gebied volgebouwd met wachttorens. Maar je moet het level doorlopen. Uiteindelijk krijg je een echte kans om de draak te verslaan! Is er iemand die de mappack heeft gehaald? Zijn het echt alleen maar 3 maps? Of zit er nog een verhaallijn bij of iets dergelijks?
wie heeft er zin om eens een potje 2v2 te spelen vanmiddag of vanavond heb al wat mensen hier toegevoegd
ik heb sinds vandaag xbox live gold dus als er iemand een keer mee wil doen met online n potje bfme 2 voeg dan ff mn gamertag toe: jeroen13
hoe laat willen jeroen en halo trooper nl een potje spelen want moet over 2uurtjes naar een vriend andere mensen du nu een potje willen spelen
ik ga morgen online weer een potje spelen denk ik, vandaag niet zoveel toijd gehad........misschien zie ik morgen 1 van jullie nog wel online. welke legers vinden jullie het vetst? ik speel vooral als de dwergen en men of the west , soms ook mordor of de elfen...........isengard en goblins vind ik niet echt heel fijn spelen, vooral de goblins niet
ik heb je al toegevoegd dus we kunnen misschien morgen avond wel een potje spelen moet alleen ook nog tennissen dus weet niet of het lukt maar ik speel het liefst met mordor en de elves. daarna mens en dwarves en het minst liefst met goblins
deze game wordt ik nooooooooooooooooit zat nieuwe levels ook trouwens, zag ik. (al oud? was op vakantie)