1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je verder komt bij level 3 ik word elke keer gekild door de uruk hai
     
  2. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Even iets anders, het laatste level van de GOODcampaign... Wanneer je Dol Goldur binnen moet vallen. Ten eerste wordt driekwart van mijn legere afgemaakt door catapults als ik naar binnen wil, en ten tweede komt daarna ook nog es de tegenaanval van Mordor, hoe in godsnaam haal ik dat level ?
     
  3. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de good campain nu uitgespeeld, is wel een vet spel, wel jammer dat dat create a hero en war of the ring uit de pc versie er niet inzitten op de 360. verder is het een heel vette game:)
     
  4. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, jullie kunnen mij ook toevoegen! uhhh hoe voeg ik jullie toe? heb echt geen idee..:confused:
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gisteravond met een vriend van mij EEN! potje gespeeld. We waren om half 10 uur begonnen en om 12 uur nog niet klaar met dat ene potje :lol:
     
  6. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je vanmiddag tegen mij een potje doen
     
  7. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga zometeen weer is spelen, net terug van vakantie lol, heb eerst wat slaap nodig. Als jullie me uit willen dagen voor een potje stuur dan maar ff een PM. :D
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe komt door de framedrops ;)
     
  9. Holland Freak

    Holland Freak Ready For Rush Hour

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met de GOOD CAMPAIGNE aan het spelen en moet in het begin die grote draak afslachten. Ik ben in de grot gaan schuilen en heb ook een basis gebouwd. Ik hierna heel veel dwergen (ongeveer 8 groepen) naar buiten gestuurd die bijlen kunnen gooien. Alle groepen dwergen heb ik upgrades gegeven duz ze zijn allemaal level 2 maar ik krijg die draak niet kapot omdat deze even over komt vliegen en dan weer weg gaat. Moet ik dus het hele level doorlopen om deze kapot te maken?
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had zelfs dat heel gebied volgebouwd met wachttorens. Maar je moet het level doorlopen. Uiteindelijk krijg je een echte kans om de draak te verslaan!

    Is er iemand die de mappack heeft gehaald? Zijn het echt alleen maar 3 maps? Of zit er nog een verhaallijn bij of iets dergelijks?
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk weer trg van vakantie en ik zal morguh dit spelletje weer is uit de kast halen
     
  12. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er zin om eens een potje 2v2 te spelen vanmiddag of vanavond
    heb al wat mensen hier toegevoegd
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2006
  13. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    je moet hem pas verslaan op het einde van deze level dan is hij veel makkelijker te verslaan
     
  14. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds vandaag xbox live gold:) dus als er iemand een keer mee wil doen met online n potje bfme 2 voeg dan ff mn gamertag toe: jeroen13
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb wel zin om vanavond een potje te spelen. Ik zal op live zijn, en ik zal jullie toevoegen :)
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe laat willen jeroen en halo trooper nl een potje spelen want moet over 2uurtjes naar een vriend
    andere mensen du nu een potje willen spelen
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2006
  17. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen online weer een potje spelen denk ik, vandaag niet zoveel toijd gehad........misschien zie ik morgen 1 van jullie nog wel online. welke legers vinden jullie het vetst? ik speel vooral als de dwergen en men of the west:thumbs: , soms ook mordor of de elfen...........isengard en goblins vind ik niet echt heel fijn spelen, vooral de goblins niet:)
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je al toegevoegd dus we kunnen misschien morgen avond wel een potje spelen moet alleen ook nog tennissen dus weet niet of het lukt
    maar ik speel het liefst met mordor en de elves. daarna mens en dwarves en het minst liefst met goblins
     
  19. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik denk dat ik vanavond wel tijd heb:)
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game wordt ik nooooooooooooooooit zat :D
    nieuwe levels ook trouwens, zag ik. (al oud? was op vakantie)
     

Deel Deze Pagina