@Grave:
Hehe, ja dat klopt. Heb nu twee hele mooie monster componentkabels op t oog van €60 pst. Ik ga de 360 (en dvd) via mn receiver laten lopen dus dan moet de verbinding tussen receiver en tv wel een beetje kwaliteit zijn, zeker als ik ook een monsterkabel voor de 360 haal.
Twijfel alleen of door het switchen de kwaliteit van de monsterkabel nog wel volledig tot zn recht komt. Heb de component switch in mn receiver overigens nooit getest maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ohja, ik ga waarschijnlijk voor de JVC 32x70 of de Sony 32V2000
Eerst even mn kamer opknappen en wat werk afmaken...
Ik ga de tv op internet bestellen. Het verschil met de MM/BCC etc. is al snel een paar honderd euro en dat vind ik een
beetje te veel van het goede voor de service die zij leveren. Als ik daar ga halen kan ik trouwens niet eens zon mooie tv betalen en dat zou zonde zijn
Welke tv het wordt hangt af van welke ik bij een goede webshop (liefst met winkel/adres) voor een redelijke prijs kan kopen.
Ik hoop dat het goed uitpakt want het is wel een behoorlijk risico met een lcd... Maar als de verkoper betrouwbaar en netjes is lijkt het me geen probleem.
Welke Philips krijg jij nou eigenlijk? Was zelf wel gecharmeerd van de 9830 maar ik vind Philips te duur
Klik om te vergroten...