1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    1 probleem, je kan je eigen optische kabel niet aan die monster kabel hangen. Die monster kabel heeft een speciaal verleng stuk nodig om je optische kabel aan te hangen en dat verlengstukje zit alleen maar bij die monster optische kabel;)

    Dus je bent eigenlijk verplicht ook een monster optische kabel erbij te nemen. Zou mooi voor die set gaan met die optische kabel en je eigen kabel verkopen ofzo.
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Wtf :mad:
    Jij hebt je kabel dus al binnen? Is het een los verlengstukje met een standaard optische kabel of is het een speciale optische kabel die alleen in de monster componentkabel past?

    Verkopen doe ik in ieder geval niet, mijn kabeltje was ook wel íetsje duurder dan de €20 verschil in de monsterkabels =( niet dat je kwaliteitsverschil zou merken bij een spelletje maargoed, het blijft zonde...

    Hmmm, daar zijn ze iig minder aso geprijsd. Thx :)
    Maar ik vraag me af of deze dan ook een optische uitgang heeft (al dan niet standaard)...

    Ohja das waar, misschien dat ze dat hier in Delft ook verkopen. Kan ik ze daar hopelijk van dichtbij inspecteren, thx ;)
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Nee heb het nog niet binnen, maar wel even goed research gedaan ernaar.

    [​IMG]

    Componentenkabel + optisch, erboven zie je een 'dongle' die is voor de verbinding tussen de optische en componenten kabel.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    en die gaat in je componentenkabel, dmv onderstaande aansluiting.

    [​IMG]

    Zonder die 'dongle' kan je geen optische kabel aansluiten op die monster kabel en die dongle wordt niet apart verkocht. So there is only one way to do it.
     
  4. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al wel, En je hebt idd gelijk!!!
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha, bedankt :)

    Ik had gehoopt op dezelfde kabel alleen zonder de optischekabeltje erbij.
    De kabel koop ik dan later wel een keer, €75 is toch niet echt weinig geld. Ik moet ook al twee componentkabels bij de tv halen (volgende maand, eindelijk :9) en hopelijk een muursteun dus dat loopt al aardig in de papieren ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, Maar dan heb je ook wat!!
    Het is wel slim van Monster natuurlijk!
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Loopt idd in de papieren, moest zelf voor m'n vga en optische kabel bijna 100 pleuro betalen:x Naja, goeie tv, moet je em ook goed aansluiten:cool:

    Welke tv ga je halen?
     
  8. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    @Grave:

    Hehe, ja dat klopt. Heb nu twee hele mooie monster componentkabels op t oog van €60 pst. Ik ga de 360 (en dvd) via mn receiver laten lopen dus dan moet de verbinding tussen receiver en tv wel een beetje kwaliteit zijn, zeker als ik ook een monsterkabel voor de 360 haal.
    Twijfel alleen of door het switchen de kwaliteit van de monsterkabel nog wel volledig tot zn recht komt. Heb de component switch in mn receiver overigens nooit getest maar ik heb er wel vertrouwen in.

    Ohja, ik ga waarschijnlijk voor de JVC 32x70 of de Sony 32V2000 :cool: Eerst even mn kamer opknappen en wat werk afmaken...
    Ik ga de tv op internet bestellen. Het verschil met de MM/BCC etc. is al snel een paar honderd euro en dat vind ik een beetje te veel van het goede voor de service die zij leveren. Als ik daar ga halen kan ik trouwens niet eens zon mooie tv betalen en dat zou zonde zijn O-)
    Welke tv het wordt hangt af van welke ik bij een goede webshop (liefst met winkel/adres) voor een redelijke prijs kan kopen.
    Ik hoop dat het goed uitpakt want het is wel een behoorlijk risico met een lcd... Maar als de verkoper betrouwbaar en netjes is lijkt het me geen probleem.

    Welke Philips krijg jij nou eigenlijk? Was zelf wel gecharmeerd van de 9830 maar ik vind Philips te duur
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Klinkt goed... zal zelf es checken of m'n Marantz receiver een switch heeft, probably not. Laat zelf alles ook via m'n receiver gaan, m'n bose 5.1 set erop aansluiten want lcd tv geluid is vaak ook niet om naar huis te schrijven.

    Zijn genoeg goeie webshops:) Vraag wel even of ze aan pixelgarantie doen. Ik heb pixelgarantie, dus als er ook maar 1 pixeltje defect is, maakt niet uit wat voor kleur, dan krijg ik al een nieuwe. Je wil geen dode pixels hebben op je dure lcd.

    was eerst ook wel into de 32 en 37' 9830 van philips, maar vindt em toch niet zo mooi als de philips die ik uiteindelijk heb uitgekozen. Foto's volgen binnen 2 weken:cool:
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    welke websjop? :D
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is een winkel die hier vlakbij mij zit, dus voor mij wel handig. Maar kijk gewoon maar es op kieskurig.nl, daar geven ze wel punten hoe goed een shop is. Gewoon zelf beetje research doen of er iets in de buurt zit waar je woont en ze es opbellen. wil echt niet genaait worden voor zo'n dure aankoop=(

    Betaal liever iets meer met goeie service dan de goedkoopste met twijfels:)
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ohja das waar, de bobshop als ik me niet vergis :)
    En dat naaien zal in eerste instantie wel meevallen, de tv krijg je wel als het een bekende shop is. Het is meer de garantieafhandeling waar sommige shops - zelfs al bij een lullig cameraatje – erg moeilijk over kunnen doen =( Daarom inderdaad beter in de buurt kijken en iets meer betalen
     
  14. SlayerPaTjE

    SlayerPaTjE Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    zie je met een samsung le26r71 ook al aardig wat verschil met een normale SDTV of komt das pas bij de wat hogere resoluties??
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Omschrijf het eens goed,

    verschil tussen HD-TV en SD-Tv?
    Dat zie je enorm goed ja met de Samsung, Mits de bron slecht is
     
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    met het tv kijke, van ong 1á2 meter vind ik het egt slecht beeld
    maar het gamen is egt geweldig _0_
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Persoonlijk vind ik analoge televisie niet mooier op een HDTV dan op een SDTV. Digitaal wel een klein beetje, en HD signalen zijn een wereld van verschil :)
     
  18. SlayerPaTjE

    SlayerPaTjE Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoelde gewoon met een 360 bijvoorbeeld omdat ik er morgen 1 ga halen zo'n tv *)
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een review te vinden van die monster component kabel? dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er wat over lees en ben benieuwd of het nu zo'n verschil maakt t.o.v. de standaard kabel die je van MS erbij kreeg.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Op Teamxbox.com staat een review.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina