wagenziekte en dergelijke

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 10 jul 2006.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Me zus heeft last van wagenziekte, dan ruikt ze een vreemde lucht (zegt ze bij de meeste auto's waar ze in rijd/ heeft gereden). Dan wordt ze ook misselijk ja.

Zelf had ik vroeger snel last van hoofdpijn onder het gamen, gelukkig nu geen last meer van. :)

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook met mijn longen BTW dat als de auto lang in de zon heeft gestaan dat ik dan het gevoel krijg alsof mijn longen in mekaar krimpen ik krijg dan amper lucht maar als de auto weer een beetje afgekoeld is gaat het wel weer.

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik herken het probleem helemaalO-) Ben blij dat ik niet de enige ben. Het is soms best vervelend want ik kan bijvoorbeeld niet lang een FPS spelen. Best wel jammer als je met vrienden ff XIII of Halo 2 wilt spelen. Met Halo 2 heb ik het echter alleen met bepaalde levels...heel raar:x Maarja nog geen oplossing gevonden helaas=(

4. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat iedereen daar last van heeft bij zo'n hiite als dan

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het alleen als ik lees. Maar niet altijd. Dus voor mij is het niet zo'n probleem gelukkig.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gelukkig heb ik hier geen problemen mee, kan je zoiets niet trainen en dat je steeds langer kan gamen zonder er last van te krijgen?

7. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon niet teveel gamen...:+

8. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    niet te trainen, krijg je alleen hoofdpijn van =(
    maar de meeste spellen zijn wel speelbaar voor mij, alleen sommigen dus niet..

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen met oude spellen zoals doom 1 en Duke Nukem 3D problemen van misselijkheid. Dit heeft ongetwijfeld te maken met de verouderde 3D engine die niet helemaal klopte. Als je naar boven of naar beneden keek dan vervormde heel het beeld.
    Bovendien, als ik met iemand mee keek die aan het spelen was, nou, dan was ik na 3 minuten kotsmisselijk, zeker als diegene heel veel aan het rondkijken was.
    Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van.

Wagenziekte heb ik ook. Natuurlijk voor als ik lees, of als ik achterin in het midden zit, dan ben ik echt binnen 5 minuten wagenziek.
    Net zoals iedereen heb ik er, als ik zelf rijd, geen last van. Dat komt simpelweg omdat als je zelf rijdt, je de acties van de auto kan anticiperen, je weet al bij voorbaat al welke richting je op geduwt wordt als je een bocht in gaat.
    Wanneer je leest, zie je dat absoluut niet.

Maar zeeziekheid kan je volgens mij afleren is het niet? Als je 2 maanden lang op een schip zit heb je er geen last meer van volgens mij...

[Edit]
    Dat heb ik ongeveer 10x per dag, niet overdreven :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    volgens mij is dat bij prey echt erg dan. ik heb al gehoord van een paar mensen dat ze niet tegen die game kunnen omdat alle muren steeds draaien (onder word boven en rechts word links)

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig vind ik het een kut spel, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken :) Maar ik kan zeker begrijpen dat mensen er problemen mee hebben!

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik had het vroeger erger dan nu, heb nu af en toe nog wel eens dat ik misselijk wordt in de auto. Qua games ben ik ooit eens misselijk geworden bij Super Monkey Ball :)

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen in de auto moet je niet doen :) Als je normaal in de bank zit thuis of waar dan ook, dan hou je het blaadje stil. Het trilt niet of nauwelijks en je kunt op je gemak gaan lezen. Als je in de auto zit, beweegt de auto (rijdt.. en schudt altijd wel) en door bepaalde bewegingen van de auto beweeg jijzelf ook nog. Dus in principe wil je iets lezen wat trilt en de auto waar jij je in bevindt trilt ook nog eens. Met andere woorden: je probeert 'trillende' letters te lezen en dat kunnen onze ogen niet zo goed;)

Zelf had ik ook vaak last van wagenziekte; misselijkheid in de auto e.d.. Nu gelukkig geen last meer van omdat het o zo vervelend is.

14. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    meekijken met loco roco moet je trouwens ook niet doen 8)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prey valt ook af 8)

EDIT : Oh, dat was al gezegd :+

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Had vroeger ook vaak last van opkomende misselijkheid als ik aan het lezen was in de auto.
    Weet niet of dat nu nog zo is, want in de auto lezen heb ik al zooo lang niet meer gedaan :cool:

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, gewoon lekker chil muziek luisteren.
    Van lezen in de auto moet je echt kotsen.

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Mee eens.
    Lekker om in de auto je mp3 in je oor te frotten en genieten ^^

19. Ik heb er geen last van gelukkig.
    In het vliegtuig ofzo ook niet.. Hoe meer die schud,des te leuker de vlucht :D

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als je gaat lezen in de auto is het wel iets heel anders Henkie.

Deel Deze Pagina