Israël valt Libanon binnen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 12 jul 2006.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Geeft niet vriend,ik heb ze gelezen en ik weet dat al diegenen die tegen ons standpunt zijn nu wijselijk moeten zwijgen aangezien de waarheid zich achter ons en ons standpunt heeft geschaard .

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik zou bijna willen zeggen dat je net zo'n propaganda mannetje van hezbollah bent die met dode kinderen op de foto wilt:D

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    :{ En dat slaat op

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Israel moet nu doordrukken!

Afmaken die hap. :thumbs:

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: ik reageer hier verder niet, op deze onzin.

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    of op de onzin van jou?
    wat voor de één onzin is, kan voor de ander waarheid zijn:)

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in.
    Maar hij komt met zijn reactie wel erg zwart-wit over als je mij begrijpt.

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    goh je hebt geedit :{... Beetje nutteloze reactie voor je edit vind je niet ?

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon?
    Had je het tegen mij?

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nope tegen Nl Eagle.

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en waar slaat dat op?
    ik postte per ongeluk al voorat ik klaar was en heb daarna toegevoegd wat er nog bij moest en wat is daar nutteloos aan?
    @ timmeh, ja dat is zo, maar voor hem kunnen sommige van jullie reacties ook erg ''hard'' overkomen...

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dit,vriend,dit is te erg om onder woorden te brengen, je moest je diep schamen om zulke posts hier te plaatsen.

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    je woorden weken gewoon niet veel af van wat de hezbollah leider ervoor op het nieuws vertelde, maar ik ben voor de opmerking door de moderators al ''beboet''.
    maar ik zal je wel zeggen, de opmerkingen die jij in het verleden al gemaakt hebt richting mij en mijn geloof waren genoeg om je voor een hele lange tijd van dit forum te laten bannen...

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Stel je niet zo aan. De Hezbollah voert ook een media oorlog. Kinderen en vrouwen laten ombrengen om het westen op haar hand te krijgen en de anti-Israel gevoelens in de Arabische wereld nog meer voeding geven. Minne ploerten zijn het.

15. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    @goodfella
    Israel is dan geen haar beter.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

Alles heeft twee kanten, de waarheid echter maar één.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wat is waarheid...

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nogal een erg filosofische vraag die je daar stelt, als ik daar de diepe gedachte uit haal dan. Waarheden berusten altijd op werkelijke feiten zoals jij en ik en vast nog veel andere mensen weten. Israël is vanaf het begin af aan al buiten zijn boekje gegaan, bij het ontstaan van de staat. Iedereen interpreteert waarheden anders, want hoe is alles nou werkelijk gebeurd? Volgens de geschiedenisboeken is er toch echt meer schuld aan de kant van Israël dan die van de Palestijnen/Arabieren etc.

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zouden misschien de namen weten van de tientallen gedoden Joden, maar jullie zouden geen 1 naam kunnen noemen van de miljoenen gedoden Palestijnen. (Dat had iemand op het Engelse nieuws verteld) En die zin klopt volkomen. Als er een Jood doodgaat maakt het veel uit, maar als er een Libanees of een Palestijn doodgaat maakt het niets uit, Joods bloed is niet meer waard dan Libanees of Palestijns bloed.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is het eerste wat mij opviel in het journaal de afgelopen tijd.
    "Ál 13 Israëlische soldaten omgekomen to nu toe", de intonatie in deze zin klonk veel erger dan "de enkele honderden in Zuid Libanon". En dat was op het Nederlandse NOS journaal. :{

In België was een reporter die zijn mond voorbij sprak. Hij was live in het midden oosten en het nieuws kwam binnen dat XX Israëlische soldaten om waren gekomen. De reporter werd om zijn mening gevraagd, waarop hij antwoordde "Ah, net goed". Waarna een korte stilte viel in de studio. :)

Het nieuws is een beetje gekleurd, zelfs hier in West-Europa. Op Al-Jazeera (spellingswijze, geen idee) laten ze echter lijken zien van opengereten Libanesen op het journaal, dat is wel een stapje erger.

Deel Deze Pagina