Shady/Aftermath/G-Unit Records [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 3 jan 2006.

1. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    hat was natuurlijk een klein beetje sarcastisch met een kern van waarheid.

2. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey gasten, het nieuwe album van 50 zou toch 18 july komen, althans dat zegt ie op de " not rich, still lying" disstrack.

ben wel benieuwd wat hij van dit album gaat bakken, hopelijk weer een beetje in de stijl zoals Power of a dollar.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat ie er voorlopig nog niet aan komt.. Voorlopig zijn ze bij Interscope bezig om Obie Trice' album af te ronden en uit te brengen, Lloyd Banks' Album af te ronden en uit te brengen, etc.. + Ik hoor er sowieso angstvallig weinig van.. Zit op een engelstalig forum over HipHop, en daar wordt er helemaal niet over gepraat.. Ik ga d'r wel ff achteraan

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Will be a while yet, in terms of G-unit releases..Banks is next then Buck and Hot Rod. Obie, Game and maybe Stat will also be out before the 50 album.

Hier is je antwoord.. Late 06 of early 07 kwam ook naar voren..

Maarja, hij moet wel heel erg zijn best doen om weer een beetje credit te krijgen bij de HipHop fans..

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn dat duurt nog wel ff, thnx voor de info.

Zijn ouwe fanbase kan hij gewoon niet meer terug krijgen omdat hij gewoon niet meer zo rauw spit. Echter vind ik die kerel nog steeds tof ondanks dat zijn niveau zo gedaald is.

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet niet of je naar de laatste G-Unit Mixtapes hebt geluisterd, maar 50 z'n raps worden ook steeds doper.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    According to several sources, the new mixtape, The Re-Up by Eminem, mixed by DJ Whoo Kid in the spring, will be released tomorrow. The mixtape features the return of Eminem, along with guest apperances from Obie Trice, D12, Cashis, Stat Quo, Bobby Creekwater, 50 Cent, G-Unit, and new material from the late Proof (of D12).

The mixtape contains Eminem's new single "Things Need To Change". It is a track dedicated to Eminem's slain friend and D12 group member, Proof. A video has already been shot. The song features another D12 member, Bizarre.

The mixtape will show that Eminem has not lost his talent after the "failed" sellings of his 2004 album, Encore, which only sold 5 million copies in the United States.

Several tracklists have been posted, but no actual songs have been cofirmed. It is a possibility that the remix verse Eminem performed live on the 2006 B.E.T. Awards in late June will be included.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    En, wat vinden jullie van de nieuwe Game? One Blood. Ik vind hem niet bijzonder. Alleen zeikt ie nog steeds over de zelfde dingen... 46 Impala's, 50 en Dre... Ik vind hem niet bijzonder...

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    beat is zwaar oké, teksten niet echt heel diepgaand, maar voor een street single is het zeker goed.

Nieuwe Obie Trice Cd is ook gelekt. Heb em zelf nog niet, want ik wacht op de release (eerste album dat ik dit jaar ga kopen), maar hij schijnt zwaar dope te zijn. Heb wel al een zooi tracks van het album gehoord, hij staat meer op eigen poten als ik de tracklist zie, want geen Dre op de beats, en geen D12 feature. Ergens is dat jammer, maar voor hem ook goed. Want op Cheers had hij op bijna elk nummer wel een feature. En om dan met je 2e album te laten zien dat je het ook zonder al die features kan, vind ik ronduit knap.

Denk dat ik daarom ook niet overweldigd was door Busta's laatste album. Echt een overkill aan features.. Geloof 2 nummers waarop ie er alleen voor staat.. vind ik te weinig..
    MAar than again, dat was dus ook zo met cheers, maar dat is een geweldig album. Daar was het meer gedoseerd, met wat duidelijkere collabo's. 'gewoon' Eminem, 'gewoon' Dre en 'gewoon' 50 Cent etc. Niet echt heel bijzondere collabo's. Gewoon wat je verwacht op een album dat uit S/A/G komt. Op die van Busta kom je Stevie Wonder tegen, kom je Missy Elliott tegen, Nas, allemaal wat meer bijzondere namen, die wat specialer zijn op een collabo, waardoor Busta een beetje overschaduwt werd..

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je gelijk in. Ik had net een foutje met Rapidshare dus moet ik weer een uur wachten. Ik ben zo benieuwd! De tracks die tot nu toe los zijn gekomen zijn wel in orde. Cry Now is ook zeker een lekkere track. Met ook al een video.

11. Victor

Victor Guest

One Blood vind ik weer erg Game
    "I WORKED WIT DRE MA NIGGAZ
    50 IZ A BITCHZ"

Ik ben het wel eens met Robin over The Big Bang, maar niet over Missy Elliot. Ik vind haar altijd nutteloos op een track. :confused:

Obie's nieuwe CD vind ik BTW erg dope.

Ook weer even m'n zegje gedaan. :+

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eminem & Obie Trice waren vannacht op Shade45 (SIRIUS Satelite Radio), het radiostation van Eminem's Shady Records!

Ze kwamen daar, om het nieuwe aankomende album van Obie Trice, Second Round's on me, helemaal af te spelen, en bij elk nummer geeft Eminem commentaar over het nummer.

Heb het zelf nog niet geluisterd, een redelijk groot bestand (kleine 90mb) maar zeker de moeite waard naar het schijnt

Links:
    Rapidshare
    MegaUpload

1 Uur lang! :D

En Eminem is fucking grappig 8)

Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb het album van Obie en vind het zeker een goed album.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nog niet, wil deze voor het eerst horen op het moment dat ik em origineel gekocht heb.. Heb er wel ontzettend veel goede verhalen over gehoord!

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou ik luister vrij vel "hiphop", niet die mix tapes enzo. Dus wil mezelf niet een grote kenner noemen ofzo. Had het zelf niet zo op Obie maar was toch bezig met een paar albums dus dacht laat ik die ook maar binnenhalen. Maar vind het album erg verfrissend. Zitten een paar hele lekkere nummers tussen goede beats enzo.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tot een klein jaar geleden, was ik ook niet echt into Obie.. ik vond hem wel goed op verschillende collabs (zoals die op D12 World & 8 Mile Soundtrack) maar nooit echt in verdiept.. toen ging ik dat doen, en kwam ik bij Cheers (zijn eerste Cd) uit. Die verbaasde mij echt zo, dat ik sindsdien al uit kijk naar z'n nieuwe album, en hem toch echt veruit, de realste rapper uit het Shady kamp vind.. Eminem heeft nog altijd een streepje voor.. Maar Obie heeft een rauwe stem, die hij heel goed weet te uiten in wat voor soort track dan ook.. een rauwe, diepe track, maar ook op een frisse club track. En dat is echt gaaf..

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Obie Trice' nieuwe Cd heb ik! _O_

Origineel wel te verstaan! :9
    Was op Sloterdijk, onderweg naar me zus, en had ff paar minuutjes voor mijn metro ging, dus ik ging ff de Free Record Shop in, want die lag toch op m'n pad..
    Dus ik loop steevast naar Urban, staat Obie's Cd gewoon vooraan _O_
    Zonder twijfel gepakt, en naar de kassa gelopen!
    Hij zou pas volgende week uit komen, maar die gozer achter de balie had em vandaag binnen gekregen, en gewoon in de winkel gezet.
    Mag me nu volgens mij wel rekenen tot een van de weinigen op deze wereld die deze Cd nu in hun handen hebben _O_

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En wat is je eerste oordeel???

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    hahaha. Heej nummer 4. Wanna Know. Is dat nummer van een film of een reclame ofzo. Hij okomt me zo bekend voor.

Deel Deze Pagina