Ik noem toch expliciet om welke games het gaat? Bij 1 game heb ik nog zoiets van, ach ja, moet kunnen. En bij 3 games begint het op te vallen. Jij vat mijn uitspraak (verkeerd) op alsof ik het over alle games heb en schiet meteen in de verdediging. Nergens voor nodig, niet mijn woorden verdraaien aub. Oja, het is ook duidelijk te zien bij Genji 2 en Heavenly Sword.
Ik oordeel nergens, het is iets wat mij opvalt. Ik weet dondersgoed dat het nog allemaal in ontwikkeling is. Echter met nog ruim twee maanden te gaan mogen ze wel opschieten. Ik zie vaak dat het argument gebruik wordt van 'ach, je moet het in volle snelheid zien!'. Nee dat moet ik niet, ook als de actie minder intens is hoort het er gewoon goed uit te zien. Dan kunnen we dit argument straks anders wel bij elke game gaan gebruiken. Unreal engine? Unreal visuals!
Gaat het niet om, ik vraag me af waarom ze op zoiets moeten terugvallen met alle kracht die de PS3 heeft. Ik had verwacht dat we nu weleens verlost zouden zijn van die verdoezelende 'mist' effecten.
Water en omgevingen zijn mooier in farcry. Dat is mijn mening en dus puur subjectief. Ik denk niet dat deze game een hoogvlieger wordt.
Clash of the titans .. ik zet mijn bak popcorn alvast klaar. \o/
Laatst bewerkt: 12 aug 2006