1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Die machines staan aan jou kant Boss. Ze zijn gemaakt door mensen als tegenhanger van the widowmaker, die grote spinachtige chimera. En de kans is groot dat je ze nog kan besturen ook. :)
    Resistance ziet er steeds beter en beter uit.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, eigelijk bedoelde ik die grote spinachtige chimera, ik dacht dat, dat ook een machine was, maar dankzij jou weet ik nu wat het is, thanx ;). En mijn drang voor deze game wordt groter en groter. Ik heb altijd gezegd dat ik ps3 niet koop met launch. Wil eerst alles goed bekijken(qua games, qua kinderziektes, weet ik veel wat allemaal), maar mijn drang wordt toch groot hoor :).

    Nog wat nieuws:
    Screens fatal infertia
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    rest van de screens: http://www.gamed.nl/view/19869
    Wat me toch opvalt is, dat alles mooier en mooier wordt...:)(de games)
    En EA heeft hun voorlopige launchgames vrijgegeven:
    - NBA Live 07
    - Need For Speed: Carbon
    - Tiger Woods PGA Tour 07

    En er zijn geruchten dat alone in the dark niet voor 2008 zal uitgebracht worden(aangezien het slecht gaat met atari...)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind fatal infertia er niet bepaald fraai uitzien.
    Weer low-res textures en sprites.
    Een gemiddeld Xbox spel ziet er bij wijze van spreken nog beter uit.
    Als je dan ook nog eens weet dat deze game op de Unreal 3 engine draait, dan weet je dat met deze engine veel meer dan dit mogelijk is.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is zeker geen bijzonder spel(ik zou het nooit kopen), maar ik wil toch wel eens een game op de huidige xbox in hetzelfde genre met betere graphics zien...:{ Maar zoals ik al zei, fatal infertia is niet de game om indruk mee op te wekken met de ps3(trouwens hebben ze een tijdslimiet, net zoals alle launchgames...), maar toch, het ziet er gewoon beter uit dan in het begin, en zeker beter dan xbox games...
    Trouwens, wat vind je van resistance kameo? Want dat vond je op E3 maar teleurstellend vond je toen, wat vind je nu?
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Resistance ziet er wel aardig uit, maar ben er nog steeds niet van onder de indruk. Vind het nog steeds niet bijzonder spectaculair.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het is een launchgame he. En dan is er altijd veel druk op de ontwikkelaars. De game zal er niet zoals gears of war uitzien. Maar ik begin toch stilletjes meer en meer interesse in de game te krijgen. Maarja, we zien wel met de launch:).
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Tja, ik begin steeds minder waarde te hechten aan screens. Je moet het gewoon in beweging zien, dan krijg je een veel betere indruk. Al heb je nog zulke mooie screens, als je framerate ruk is dan is het nog een prut game. Kijk ook eens naar de ingame screens van F1'06 voor de PS2 (zowel op internet als op de achterkant van het hoesje) Die zijn om te kotsen, maar zodra je die game daadwerkelijk speelt ziet het er beeldschoon uit.

    En die screens van Fatal Infertia... tja, het zijn idd low-textures, maar zodra je daar met een noodgang van 500km/h voorbij schiet merk je daar toch niks van. En Resistance ziet er wel oke uit, maar die game heeft voordurend actie (je loop continu te knallen) dus je ziet toch alleen de vonken van je scherm spatten *) Ik weet overigens niet zeker of ik die game ga halen. Sowieso F1'06, en dan zie ik wel wat ik voor kerst vraag :)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Aan screens heb je tegenwoordig steeds minder inderdaad. Kameo zag er op screens wat minder uit, maar op filmpjes en als je het speelt dan ziet het er prachtig uit. Het ligt er ook maar net aan wat de resolutie en de kwaliteit van de screen is.
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Sowieso is het beoordelen van een screenshot van 472x260 pixels naar mijn mening niet erg zinvol. De effecten en het detail (of het gebrek) zijn niet te onderscheiden. Uiteindelijk ziet het er namelijk 3x zo groot uit.

    Over die Fatal Inertia screenshots, er is een duidelijke verbetering te zien in vergelijking met de laatste shots. Maar erg indrukwekkend ziet het er niet uit. Ik mis het 'wow' gevoel. Qua graphics ziet een Far Cry er op de xbox net zo goed en op punten zelfs beter uit. Wat mij trouwens steeds meer begint op te vallen bij screenshots van PS3 games is dat de omgeving op de achtergrond lichter en waziger wordt weergegeven. Ik zie dat bij deze screenshots maar bijvoorbeeld ook bij Full Auto 2 en Untold Legends.

    Ik heb begrepen dat er volgende week een 'embargo' vervalt omtrent de PS3 games. Als het goed krijgen we dan veel meer informatie voorgeschoteld. De laatste tijd is het nieuws omtrent de PS3 hardware en de PS3 games wel heel beperkt. Hoe werkt die online service nou precies? Wat is gratis en wat niet? Hoeveel gaan de games nou kosten? Is een PS3 te verbinden met een PC voor media? Waar blijven die verse screenshots en gameplay clips? Ze zullen wel gaan uitpakken op de TGS maar ja, naar mijn mening moeten ze momenteel meer hun best doen om het publiek warm te maken voor de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwachtte jij dan iets anders van Koei? Ik denk dat niemand van die developer een grafisch paradepaardje verwacht. En ook Full Auto 2 en Untold Legends komen niet bepaald van technisch talentvolle studios. Deze drie games hebben gewoon weinig ambitie en ik vind niet dat ze de juiste barometer zijn voor de PS3 games in het algemeen.

    Enja, Sony houdt wss de media van de grotere games bij voor de TGS, zeker aangezien ze op de beurs in Leipzig geen speelbare games zullen meebrengen.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  11. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens hoor. Ze hebben echter meer 'system sellers' nodig die een PS3 aanschaf bij de launch zal rechtvaardigen. Het aanbod van de concurrentie is namelijk niet mals.

    Klopt, ze zullen met de TGS wel flink willen uitpakken. Interessante tijden breken aan! :)
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat flink uitpakken zal wel eens een hele openbaring kunnen worden.... (positief of negatief....).
    Jammer dat ze in Leipzig niets laten zien of is het een voorbode.........??
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Met een paar games, en dan nog wel allemaal van NIET goede ontwikkelaars(allé, toch geen ontwikkelaars die toppers uitbrengen), en je doet al alsof het in het algemeen continu gedaan wordt...
    anyways, als er dan toch geoordeeld wordt, wacht dan op een filmpje en geef ze een kansje. Want zo'n game kan je onmogelijk op screens beoordelen. Zo'n game moet je op volle snelheid zien,... Dan valt een beetje waaseffect in de achtergrond niet op.
    En om dan even een vergelijking te maken(met in de tijd één van de indrukwekkenste xbox 360 titels genoemd(vorig jaar)): Met ninety nine nights heb je in de achtergrond continu een waziger weergegeven landschap, en dat stoort toch wel erg met zo'n game. Zeker als je er zo'n hoge verwachtingen van had als mij. Maarja, je ziet toch gelukkig in dat de screens mooier zijn dan de eerste screens, maar nog niet zo mooi als farcry op de huidige xbox, yeah right...

    Indeed(en hopelijk ook devil may cry 4...), maar Microsoft gaat natuurlijk in de tegenaanval met Forza 2, gears of war, fable 2,... en wie weet halo 3 al eerste echte beelden?
    Zeer interessant idd...
     
  14. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn nu niet echt de games waar MS in Japan mee zal kunnen scoren, het zal eerder afhangen van Blue Dragon, Lost Odyssee en consoorten...
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem toch expliciet om welke games het gaat? Bij 1 game heb ik nog zoiets van, ach ja, moet kunnen. En bij 3 games begint het op te vallen. Jij vat mijn uitspraak (verkeerd) op alsof ik het over alle games heb en schiet meteen in de verdediging. Nergens voor nodig, niet mijn woorden verdraaien aub. Oja, het is ook duidelijk te zien bij Genji 2 en Heavenly Sword.

    Ik oordeel nergens, het is iets wat mij opvalt. Ik weet dondersgoed dat het nog allemaal in ontwikkeling is. Echter met nog ruim twee maanden te gaan mogen ze wel opschieten. Ik zie vaak dat het argument gebruik wordt van 'ach, je moet het in volle snelheid zien!'. Nee dat moet ik niet, ook als de actie minder intens is hoort het er gewoon goed uit te zien. Dan kunnen we dit argument straks anders wel bij elke game gaan gebruiken. Unreal engine? Unreal visuals!

    Gaat het niet om, ik vraag me af waarom ze op zoiets moeten terugvallen met alle kracht die de PS3 heeft. Ik had verwacht dat we nu weleens verlost zouden zijn van die verdoezelende 'mist' effecten.

    Water en omgevingen zijn mooier in farcry. Dat is mijn mening en dus puur subjectief. Ik denk niet dat deze game een hoogvlieger wordt.

    Clash of the titans .. ik zet mijn bak popcorn alvast klaar. \o/
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2006
  16. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat we daar toch al uit waren? Weinig ambitieuze games door technisch niet bepaald getalenteerde studios...
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat het in deze tijd eerder ligt aan een tekort van geld en middelen i.p.v. aan een tekort aan talent.
     
  18. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, als je naar het track record kijkt van die developers zijn ze er vroeger ook niet in geslaagd indrukwekkende games te maken. Tuurlijk is het duurder geworden, maar het is duidelijk dat die games zoiezo een beperkt budget hebben gekregen.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Akkoord, ze zullen waarschijnlijk nooit echte toppers maken. Maar geef ze het budget zoals dat voor bv. MGS 4 en de middematige game zal er zeker schoner uitzien.
     
  20. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread werkt deprimerend. Ik heb hier een xbox360 staan, maar de enige game die mij iets lijkt is rainbowsix. Voor de rest is alles gewoon ondermaats en kut. De PS3 komt met veel leukere/verslavende/indrukwekkende games. MS moet es opschieten. Ik raak teleurgesteld :mad:
     

Deel Deze Pagina