Ja, maar in Japan is Nintendo DS veel populairder dan psp. Daar staat DS dik op kop qua verkoop. Is ook logisch, want op de DS heb je veel meer typische Japanse games. Maar als je de verkoop van over de hele wereld bekijkt, liggen ze ongeveer gelijk, rond de 20 miljoen als ik me niet vergis, maar DS toch nog steeds op kop denk ik(maar ben niet zeker he, maarja, strijd is nog bezig) maar ik moet het nog eens opzoeken...
Owké, gevonden :
www.tweakers.net
Dus beiden rond de 20 miljoen, zoals ik zei .
Maarja, op het moment heeft DS gewoon meer populaire spelletjes, maar psp is enorm goed bezig op het moment, en het ziet er voor de toekomst zeer rooskleurig uit.(qua games, maar ook andere zaken zoals gps op je psp, foto's nemen, ...)
Sorry voor het offtopic gedoe even, maar het is toch interressant he...
Ontopic maar:
Ik heb jullie al gezegd dat Armored core 4 een launchgame wordt he, dus hier de iets oudere trailer ervan(van E:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=10830&type=mov&pl=game
In mijn ogen ziet het er 10x zo cool uit als chrome hounds! Ik ben gewoon teleurgesteld in de saaie gameplay van chrome hounds,... en natuurlijk heb ik deze nog niet gespeeld, maar als ik oordeel via de filmpjes die ik al gezien heb, lijkt het veel meer voor mij, dan chrome hounds...
Hier nog wat screens:
Deze game zal zeker wel speelbaar zijn op TGS ...
Een paar dagen terug had ik een paar screen gepost van fatal inertia. Maar het kreeg al direct behoorlijk wat kritiek(misschien ook wel terecht), en bij deze wil ik toch echt laten zien dat de game mooier is dan xbox 1 games. Bij deze wat screens gevonden :
De textures zien er met sommige omgevingen wel wat wazig uit. Tuurlijk,maar ze hebben nog werk he. En ik vind persoonlijk deze screens er toch niet slecht uitzien voor een launchgame van DEZE ontwikkelaars. Tuurlijk, van games als heavenly sword of assassin's creed verwacht ik wel wat meer he...
Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2006