1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is idd waar :). Maarja, in Japan gaat Microsoft niet zo scoren(daar is het al te laat voor)...
    Maar ze zullen wel veel laten zien op tgs, zoals blue dragon(zeker) en lost odyssee hoop ik. En die games die ik opnoemde gaan ze misschien op XO6 laten zien, aangezien dat echt hun show is. Maarja, we zien wel\o/ .

    Armored Core 4 aanwezig tijdens launch PS3
    www.insidegamer.nl
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2006
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm ik ben het niet met je eens, ik denk juist het tegenovergestelde. Dus moet je de PS3 en de 360 met elkaar veranderen. Dan kom je op mijn gedachten uit.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dus jij hebt al een PS3 staan? :eek:.

    Ik denk zo over de PS3 en 360. Daarom dat ik momenteel nog geen van beiden heb. Ik wacht op de titels die mij de console doen laten kopen (Fable 2, Assasin's Creed, MGS4, ...). Dus ik ben het volledig eens met wat een OPM journaliste zegt:
    Bron: 1UP Userblog
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Famitsu most wanted!

    1. (1 / 1) Final Fantasy III NDS Square Enix 1.807
    2. (2 / 2) Final Fantasy XIII PS3 Square Enix 1.728
    3. (3 / :cool: Biohazard 5 PS3 Capcom 1.224
    4. (4 / 4) Metal Gear Solid 4 PS3 Konami 1.065
    5. (6 / 9) Summon Night 4 PS2 Banpresto 694
    6. (13/12) Pokemon Diamond & Pearl NDS Nintendo 559
    7. (12/ 9) Super Robot Taisen: OG PS2 Banpresto 551
    8. (5 / 6) Blue Dragon Xbox 360 Microsoft 530
    9. (8 / 7) Seiken Densetsu 4 PS2 Square Enix 519
    10. (15/18) Utawarerumono PS2 Aquaplus 482
    11. (10/10) Gyakuten Saiban 4 NDS Capcom 444
    12. (12/15) Tales of Destiny PS2 Bandai Namco 440
    13. (11/11) Super Smash Bros. Brawl Wii Nintendo 435
    14. (16/14) The Legend of Zelda: Twilight Princess Wii Nintendo 365
    15. (19/28) God Hand PS2 Capcom 360
    16. (17/21) Dragon Quest Monster: Joker NDS Square Enix 348
    17. (17/16) Final Fantasy Versus XIII PS3 Square Enix 345
    18. (13/19) The Legend of Zelda: Ph. H. NDS Nintendo 329
    19. (24/20) Fushigi no Dungeon: Furai no Shiren DS NDS Sega 302
    20. (21/24) Phantasy Star Universe PS2 Sega 288

    21. (NEW) Monster Hunter Portable 2nd PSP, Capcom 281
    27. (NEW) Monster Hunter 3 PS3, Capcom 201
    28. (NEW) Shining Force Exa PS2, Sega 170
    29. (NEW) Everybody's Tennis PS2, Sony 159

    Een paar ps3 titels die toch enorm hoog staan(2,3 en 4). En eens er meer van Final fantasy 13 versuz bekent is, gaat die ook hoog staan. Final fantasy is gewoon de shit in Japan! Maar we zien ook blue dragon voor de 360 in het lijstje staan, toch wel enorm goed voor Microsoft. En natuurlijk staat de lijst voor de rest vol met ND en ps2 games :).
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    PSP maar 1 game en dat op nr. 21. Niet zo goed =(.

    Ik kan mij wel bij die lijst aansluiten mits een paar kleine aanpassingen :).
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar in Japan is Nintendo DS veel populairder dan psp. Daar staat DS dik op kop qua verkoop. Is ook logisch, want op de DS heb je veel meer typische Japanse games. Maar als je de verkoop van over de hele wereld bekijkt, liggen ze ongeveer gelijk, rond de 20 miljoen als ik me niet vergis, maar DS toch nog steeds op kop denk ik(maar ben niet zeker he, maarja, strijd is nog bezig) maar ik moet het nog eens opzoeken...

    Owké, gevonden :):

    www.tweakers.net
    Dus beiden rond de 20 miljoen, zoals ik zei :).
    Maarja, op het moment heeft DS gewoon meer populaire spelletjes, maar psp is enorm goed bezig op het moment, en het ziet er voor de toekomst zeer rooskleurig uit.(qua games, maar ook andere zaken zoals gps op je psp, foto's nemen, ...)
    Sorry voor het offtopic gedoe even, maar het is toch interressant he...

    Ontopic maar:
    Ik heb jullie al gezegd dat Armored core 4 een launchgame wordt he, dus hier de iets oudere trailer ervan(van E:cool::
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=10830&type=mov&pl=game
    In mijn ogen ziet het er 10x zo cool uit als chrome hounds! Ik ben gewoon teleurgesteld in de saaie gameplay van chrome hounds,... en natuurlijk heb ik deze nog niet gespeeld, maar als ik oordeel via de filmpjes die ik al gezien heb, lijkt het veel meer voor mij, dan chrome hounds...
    Hier nog wat screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze game zal zeker wel speelbaar zijn op TGS :)...

    Een paar dagen terug had ik een paar screen gepost van fatal inertia. Maar het kreeg al direct behoorlijk wat kritiek(misschien ook wel terecht), en bij deze wil ik toch echt laten zien dat de game mooier is dan xbox 1 games. Bij deze wat screens gevonden :):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    De textures zien er met sommige omgevingen wel wat wazig uit. Tuurlijk,maar ze hebben nog werk he. En ik vind persoonlijk deze screens er toch niet slecht uitzien voor een launchgame van DEZE ontwikkelaars. Tuurlijk, van games als heavenly sword of assassin's creed verwacht ik wel wat meer he...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2006
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet correct.

    http://www.joystiq.com/2006/08/11/psp-price-drop-to-149-this-holiday-season/

    Mwoahhhh ..

    [​IMG]
    Far Cry XBOX 1
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2006
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Macdennis: Ja oké, DS zal nog wel op kop staan. Dacht ik eigelijk ook wel...

    ontopic:
    Screens Assassin's creed(die in de opm gestaan hadden, nu eindelijk verspreid mogen worden over het internet):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ Boss: Ik weet ook wel dat de DS op kop staat (in Japan), maar ik het toch verwacht dat de PSP iets hoger ging scoren in die lijst.

    @ MacDennis: Ik vind die screens van Fatal Inertia er toch beter uitzien dan Far Cry op de Xbox. Vooral het water vind ik beter.

    Ach, Assasin's Creed. De enigste game die me kwijlen tijdens de E3 van dit jaar. Kan niet wachten tot dat deze game uitkomt \o/.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog betere screens: assassin's creed

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ben eens benieuwd of deze ook naar de 360 komt
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, die komt ook naar de 360 en PC. Maar die worden later dan de PS3 versie gereleased dacht ik.
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    soms denk waar is die goeie tijd van vroeger, dat je een console kocht om al zijn exclusieve titels
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oliver, tegenwoordig heb je nog steeds exclusieve titels hoor...
    De eerste die in mijn hoofd opkomen:
    ps3: mgs4, gt5, motorstorm, getaway next gen, resistance, killzone 2, naughty dogs game, formule 1, tekken, soul caliber 3, heavenly sword, en ga zo maar door
    voor xbox 360 ook: gears of war, halo 3, pgr, too human, mass effect, forza 2, fable 2, en ga zo maar door...
    Dus ze bestaan wel degelijk nog...
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog niets officieel over bekend.

    En over die exclusives. Geheel logisch en in de lijn der verwachtingen. Developers spelen op safe, de ontwikkeling van games kost vele miljoenen en dan wil je een zo groot mogelijke afzetmarkt hebben. Vandaar dan ook dat je steeds meer multi-platform spellen zult gaan zien. Uiteindelijk gaat het om de knikkers.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Jeux France

    Niet bepaald officïeel te noemen, maar het bevestigd de geruchten. Dit wordt trouwens ook bezien als een gerucht. Bovendien ontkent Ubisoft niet dat AC in ontwikkeling is voor andere platformen en de geschiedenis van Ubisoft al kennende (zie naar Splinter Cell)

    Ik geloof het normaal ook pas als een game officïeel is aangekondigd, maar aangezien de "bewijzen" overtuigend genoeg zijn maak voor deze game een uitzondering.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    voor de ps3 zujn dit de enigste mgs4, gt5 want de rest kon mij niet overtuigen.
    en xbox heb je bujna geen exclusive want ze komen ook bijna allemaal uit op de pc
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind de PS3 toch betere exclusives hebben dan de 360 (niet dat de van de 360 slecht zijn hé ;).

    Die games zijn wel console-exclusief en daar gaat het om. De pc wordt nog altijd apart gezet.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar toch een heel goed punt van Oliver. Je kan binnekort ook gamen met je xbox 360 controller op je pc. De live functie gaat beschikbaar zijn op je pc,... Als je dan een dikke pc hebt bij je thuis,waarom heb je dan nog een xbox 360 nodig? Om games als forza 2 te spelen?
    This maar om een punt duidelijk te maken he. Ik ben persoonlijk nooit een pc gamer geweest, en zal dat ook nooit worden. Pc gamen voelt voor mij gewoon niet goed aan. Maar als er dan achteraf xbox titels naar pc gaan, vind ik dat wel altijd spijtig,maarja, dat is mijn mening...
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    maar ik moet zeggen, ik heb zowel halo op pc als op xbox en ik moet zeggen en vele geven mij gelijk dat hij soepeler loopt op de xbox
     

Deel Deze Pagina