Wow dude, je hebt aan je xbox 360, 400 euro neergeteld, en dan ben je nu bezig, als de ps3 nu eens 300 euro was,...(wat niet logisch is)
Voor de games heb je voorlopig de 360 ook nog niet gekocht, want buiten oblivion en graw heb je geen ubertitels! Zeg me maar dat ik ongelijk heb.
Vanaf september begint de 360 eindelijk op gang te komen, en vanaf november lanceert hij als een raket. Maar, dan zijn we wel al een jaar verder...
Dus eigelijk, had jij zelfs ook kunnen wachten op een 360 tot november,want je zegt het zelf al, voor 3 games koop je geen console, en dan begint xbox 360 pas, dus had je hem evengoed dan kunnen kopen.
Met ps3 gaat dat juist hetzelfde zijn, alleen ietsje sneller misschien. Want games als heavenly sword en assassin's creed komen er vlug aan. En al die third party toppers op xbox 360 komen ook op ps3, maarja, daar heb je natuurlijk niet veel aan als je een 360 hebt, maar er zijn nog zoveel geheimen...
Ik wacht, waarschijnlijk tot maart voor ik een ps3 koop, maar toch moet ik zeggen, dat ik kwijl van resistance, heavenly sword...En nog games, maar dat is natuurlijk pure mening, zoals het jou pure mening is, wat je zei. Maar, in de verdere toekomst kunnen we niet zien, net zoals we vorig jaar niet konden zien met xbox 360 dat hij in november zou gaan uitpakken als een bom...
Klik om te vergroten...